حالتون چطوره؟؟

سلام به همه....

اول از همه عید سعید فطرُ به همه بروبوچ تبریک میگم.خیلی دلم واستون تنگیده بوووود.!

هووووووووم چی میخاسم بگم؟؟؟هاااااا...میخاسم از حال و احوال بکس استیریتی بگم:


محمدجواد:ایشون کلّن همش ارایشگاهه!

ابیرام:مشغول بی زینِسِشه...؟تو کار واردات قاچاقه!

امیر:بدجور چسبیده به مغازه داری!!(ایشالا خدا هیشکی رو بی نت نکنه!)

مهدیار:غرق کارای مهندسی شده!اوووه بُدو که مهندسه داره صدات میکنه!امد امد!

من:...؟؟


از همه ی اونایی که تو این مدت که نبودیم ولی با کامنتاشون یاد ما رو فراموش نکردن کمال تشکر رو دارم.قول میدم که در اسرع وقت به وبتون سر میزنم.


راستی از اون جایی که نت امیر قطعِ و مشغول اسباب کشی هستن سلاااااااااااااام همه رو میرسونه!قولداده که در اسرع وخت به همه سر بزنه!




نظرات 43 + ارسال نظر
امیرعلی 18 مرداد 1392 ساعت 12:56 http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

شارژ وبمانی 18 مرداد 1392 ساعت 13:30

سلام
امیدوارم خوب باشید.
وبلاگ زیبایی دارید.
خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم.

عنوان: شارژ وبمانی
لینک: http://www.PersianXchange.ir/

امیرعلی 18 مرداد 1392 ساعت 13:31 http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

خرید اینترنتی 18 مرداد 1392 ساعت 14:29 http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

چی میگی دادا؟

رز 18 مرداد 1392 ساعت 19:51 http://www.leilytanha.blogfa.com

سلااااااااااام عیدتون مبارک..
اسم خودتو که از قلم جا انداختی..
موفق باشید...

سلااااااااام

بله بله

شمام موفق باشید

کوچولو 19 مرداد 1392 ساعت 21:14 http://kocholomocholo.com.

به به سلام سلام
عیدتون مبارک
افتاب از مدوم طرف در اومده شما اپ کردین؟
به به میبینم که همگی حسابی busyهستین
اما هرجا هستین خوب باشین

امیرحسین:
به به علیک سلام

عیده شمام پارسال مبارک

افتاب از مشرق طلوع کرده

خانوم ادبیات رو نبر زیر سوال

elgha 20 مرداد 1392 ساعت 10:12 http://www.varagh-pare.blogsky.com

دیگه دارم به این واقعیت تلخ میرسم مردین

خدا بیامرزتون

پسرای خوبی بودین

بهرحال مرگ حقه

خدا همه رو رحمت کنه

دیدی چقد جوون بودن؟؟

اره پسرای خوبی بودن

بله بله

مهدیار(street group) 20 مرداد 1392 ساعت 18:10

امد امد ...بدو بدو میگه کرایه مغازه رو بردار بیار ....امد امد

امیر:

باشه باشه رفتم

از تو هم اومد اومد برو کرایتو بهش بده

elgha 23 مرداد 1392 ساعت 09:12 http://www.varagh-pare.blogsky.com

,ید یه هفته پیش شومام مبارک

این ممدجواد عجب بچه اکتیویه.مردم چه بخودشون میرسن

ابیرام تبریک میگم...شغل شرافتمندانه ایه

بابا مغازه دار...بلند بگو آمیییییییییییین

مهدیار چی میخونه؟؟

جنابالی چی؟؟

منم باکمال میل تشکرتو پذیرا خواهم بود
از بس دخمل خوبیم!!!

من موندم این اسرع وقت کی میادش پس؟؟

سلامت باشی امیر
کمک ممک نمیخوای؟؟
بی تعارف؟؟

امیر:
شمام مبارک..چی بود حالا؟

مهدیار؟روزنامه میخونه

منم کتاب قصه.شما چی؟

یخورده از خودت تعریف کن نه والا

کمک نمیخوام

ممک میخوام

بیتارف

کاشانی 26 مرداد 1392 ساعت 11:57

کاش ایمیل اقای وحید نژاد رو داشتم

کاشکی داشتی هعییییی

مینو 28 مرداد 1392 ساعت 09:46 http://suncity2000.blogsky.com

سلوووومم
زشته قباحت داره.... مننمیدونم یعنی چی این کارا!!!




چرا نظرامو تایید نکردی؟؟؟؟؟

تازشم ماکه اصلا وبلاگ نداریم، داریم، نه من از شما میپرسم داریم؟؟ چرا سر نمیزنین؟؟

من که دیدم شما نمیاین اپ کنین گفتم چه کاریه بیام نظر بذارم!!


(دو کلمه از مادر عروس)خودمونیما چه چیزی شد
البته یه ماهی هست احنم اینجوری شده ها....

امیرحسین:
سلاااام
بابا ادبیات...بلی بلی

وخت نشد اصلا

معذرت

باشه سرم میزنیم

خخخخ چی میگی خخخ

elgha 29 مرداد 1392 ساعت 09:06 http://www.varagh-pare.blogsky.com

چند وقته دقیقا امیرحسین اینا دارن اسباب کشی میکنن
شوما که اسباب کشی ندارین که
چرا پس نمیای نت
میایی هم زود میری

امیرحسین:

زود سر میزنیم

پس کوش ادرس وبه جدیدت؟؟

elgha 4 شهریور 1392 ساعت 19:11 http://www.varagh-pare.blogsky.com

سلام برادران کارمازوف
عاقا آدرس وبمو عوض کردم
گفتم درجریان باشید

بدنیست یه سری هم بیایید وب

سلام علیکم

برادران چی چی؟؟

باشه میسریم

خب کوش ادرس جدید وبت؟؟وااا

darya 7 شهریور 1392 ساعت 16:01 http://azjensebaranam.blogsky.com

صبح خورشید آمد
دفتر مشق شبم را خط زد
پاک کن بیهوده است
اگر این خطها را پاک کنم
جای آن معلوم است
ای که خط خوردگی دفتر مشقم از توست!
تو بگو!
من کجا حق دارم
مشقهایم را
روی کاغذ باطله با خود ببرم؟
می روم دفتر پاکنویسی بخرم
زندگی را باید
از سر سطر نوشت!



____________,*-:¦:-*
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*
_______________,*-:¦:-*
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*
_______________,*-:¦:-*
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥

azjensebaranam.blogsky.com
quietseashore.blogsky.com
is up
thanks
[لبخند]
Darya

سلااااااااااااااااااام دریاا

قشنگ بود مرسی

شبنم 9 شهریور 1392 ساعت 14:47

شما هم که همش دارید میگید :
حسین فلان شده
امیر فلان فلان شده ...
...

امیرحسین:
چی بگیم؟

بگیم امیرفلان شده

حسین فلان فلان شده؟؟

شیرین 10 شهریور 1392 ساعت 15:35 http://www.greendream.blogsky.com







به به سرباز وطن چطوری؟

elgha 12 شهریور 1392 ساعت 10:05

نامه اسرار آمیزی به نام شانس
سلام
شاید فکر کنید گفته‌های آن کاملاً غیرعقلانی است ولی چیزی را که می‌بینید نمی‌توان انکار کرد!! شاید نتیجه آن، فقط و فقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده‌اند...
این نامه از روی شانش برای خوش شانسی شما فرستاده شده است. نسخه اصلی علیرغم اینکه مدعی می‌شوند در کشور انگلستان می‌باشد در ونزوئلا نزد یک دختر دانشجو که نامش ماریاست می‌باشد و ارسال کننده اصلی آن هم ماریا می‌باشد و این نامه توسط یکی از مهندسین ایرانی که در یکی از پروژه‌های شرکت های ایرانی که در آنجا مشغول به کار بود به صورت اتفاقی در یک ایمیل کاری از دوست و همکار ونزوئلائیش دریافت شد و او نیز به همه دوستان خود که تعداد زیادی از آنها نیز در ایران بودند ارسال کرد و دوست به دوست به دست شما رسیده است.
این نامه تا کنون طبق اخبار رسمی مایکروسافت، از 15 ماه گذشته تا کنون 49 بار در دنیا به 9 زبان چرخیده است. و افرادی که نامشان در این نامه هستند همه دارای هویت واقعی می‌باشند.
شانس برای شما فرستاده شده است. شاید در دور بعد، نام شما هم به عنوان یکی از این افراد در این نامه قید شود. ظرف مدت کمتر از سه روز پس از دریافت این نامه اخبار خوشی را دریافت خواهید نمود.
این شوخی نیست. با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد. پول نفرستید، کپی‌ها را برای اشخاص بفرستید که فکر می‌کنید به شانس احتیاج دارند. این نامه را نگه ندارید. این نامه باید ظرف مدت 96 ساعت ازدست شما خارج شود. یک وکیل بلژیکی می گوید: نود و دو هزار یور بابت حق‌الوکاله‌ام دریافت نمودم ولی احساس می‌کنم چون این زنجیر را شکستم آن را از دست دادم.
در همین حال در اسکاتلند یوهان کی می‌گوید: به دلیل اینکه این نامه را به جریان انداختم 3 روز بعد توانستم در بزرگترین قرعه‌کشی، هدیه بیمه عمر خود را قبل از موعد به ارزش یک میلیون دلار دریافت کنم.
در ایران شخصی به نام شیما حیدری می‌گوید: زمانی که این نامه به دستم رسید ابتدا زیاد توجهی نکردم. آن روزها من کمی نگران، کم حوصله و وضعیت مالی زیاد مناسبی هم نداشتم و زمانی که این نامه به دستم رسید، حدوداً اوایل ماه آگوست سال 2009 میلادی بود که بعد از مدتها ایمیلم را باز کردم؛ اول زیاد توجهی نکردم اما بعد که این نامه را خواندم برایم جالب بود. حتی تا اینقدر جالب بود که بار انرژی مثبت خاصی برایم داشت. من آن را برای کلیه دوستانم ارسال کردم و دو روز بعد از آن فکر بکر و نویی به سرم زد و اولین کاری که کردم رفتم یک DOMAIN به نام ثبت کردم. همین ایده و فکر که بعد از دریافت این نامه به ذهنم رسید، منتج به رونق خارق‌العاده به فعالیت‌های اقتصادی من شد که الان ارزش میلیونی بالایی دارد و حتی توانستم به خیلی از دوستانم نیز در این رابطه کمک شغلی و مالی کنم و من رو خیلی مشهور و ثروتمند کرد.

در این مورد خیلی افراد به این نسخه اعتقاد دارند و برایشان شانس آورده.
تینو یک نقاش معروف محلی هلندی می‌گوید: من و شاگردانم آرزو می‌کنیم یکبار دیگر این نامه به دست ما بصورت اتفاقی برسد. چون یکبار که رسید این کار شانس بالایی برای ما داشت و توانستیم از این راه با خیلی از آدمها در مورد کارمان دوست بشویم.
این اتفاق برای شما هم خواهد افتاد به شرط آنکه شما هم به نوبه خود آن را برای دیگران، حداقل برای همه دوستانتان ارسال نمایید.
حتما 20 کپی بفرستید و ببینید که ظرف مدت 4 روز چه اتفاقی می‌افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شد و این نامه از مارایا پیگیری و به ژوهان مرد خیری در آمریکای شمالی نوشته است. او دانشجوی مهندسی مکانیک است و شاغل. از آنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی تهیه نموده و برای دوستان و همکارانتان بفرستید پس از چند روز شما یک سورپریز دریافت خواهید نمود. این یک حقیقت است حتی اگر شما یک شخص خرافاتی نباشید. حداقل به این باور داشته باشید که در آن نامها و هویتهایی وجود دارد که قابل استناد و دسترسی بوده و می‌توان با آنها مکاتبه نمود که این موضوع را تصدیق کنند.
پال سینگ کارمند اداری یک بانک در نپال این ایمیل رادریافت نموده ولی فراموش کرد که این نامه را باید ظرف مدت 96 ساعت ارسال کند. او شغلش را از دست داد؛ کمی بعد نامه را پیدا کرد و 200 کپی ایمیل ارسال نمود و ظرف مدت چند روز شغل بهتری بدست آورد.
بخوانید و فقط پاک نکنید.

اگر باور کنید چیزی از دست نمی دهید.
انتخاب با شماست!!!
کافیست ایمان داشته باشید!





" متن نامه "
به نام صاحب شانس (همکار گرامی)
" با نگاه به این نامه شما ابتدا به یاد خالق عشق باشید و این نامه را زمانی که دریافت می‌کنید به آنچه دوست دارید دست پیدا خواهید کرد. فکر کنید و کسی را که دوست دارید و میدانید گرفتار است با قلبتان برایش دعا کنید تا مشکلات او از طرف خداوند به واسطه شما حل گردد و بعد یک اتفاقی که انتظارش را می‌کشید و حتی تصورش را نمی‌کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد.
با دعا برای آن دوست، برکت بیشتر برای شما خواهد رسید!
این یک راز است... راز بقاء انرژی... رازی که در فیزیک و متافیزیک به قانون بقاء انرژی شهرت یافته است...."

امیر حسین:
وخ نمیکنــــــــــــــــــــم بخونم

وااااااااااا فرار بعدا میخونیم

negar 14 شهریور 1392 ساعت 00:22 http://khoneyeman.mihanblog.com

akheeeey koli missetoonam :((
doCiam o dadajam :Xx
luv u all <3 hamishe movafagh bashin o shad :***

امیر حسین:

جاااااااااااان؟؟

بابا فارسی بحرف بینیم چی گفتی خو

student 15 شهریور 1392 ساعت 12:41 http://mnway.mihanblog.com

سلام
چرا تابستون امسال همه مون این شکلی شدیم!!!!!!!!!!
کجایین پس؟!

امیرحسین:

نمیدونم والا داریم درستش میکنیم

سارا 16 شهریور 1392 ساعت 02:08 http://erma.blogfa.com

:( کجایید پس ؟

گیر کار و اساس کشی و بدبختی

داره ت میشه

Masuod 17 شهریور 1392 ساعت 20:26

اوووووووو وَه !

از عید فطر هنوز آپ نکردی ؟؟؟


بابا من رفتم شما ها دیگه نرید و وبلاگ ها را تعطیل نکنید !

من عذرم واسه آپ نکردن موجهه ! شما چی؟
(بیا وبم ، عذرم را نوشتم )

امیرحسین:

به به اقا مسعود متاهل ما

باشه حتما

عدرت را خواهم امد وبت خواهم خواند

yeganeh 20 شهریور 1392 ساعت 11:18 http://www,sateeya.blogfa.com

چه عجب یه خبری از شماها شد
کم کم داشتم نگران میشدم

امیرحسین:ایشالا زوئ برمیگردیم با جوی جدید

Zhinoos.Blue 23 شهریور 1392 ساعت 13:54 http://kooleh-poshti.blogsky.com

هووووووووووووووووی!!

سلامممممممم!!

چقده دلم تنگ شده واسه اون روزای وبلاگی... پستای وبلاگی... دوستای وبلاگی...

هعـــــــــــی... بچه ها هر جا هستین موفق باشین..

راستی یه کلیپ بذارین از پارکورتون ببینم چه کردین تو این مدت!

امیر تو پات خوب شد بالاخره یا کندیش انداختی دور؟ ;) یادش بخیر!!!

بوتیکت چی شده؟ گرفته؟ خوبه؟

مهدیار تو چطوری پسر؟

حسین تو ام که خوبی دیگه...

بچه ها خیلی دوستون دارم.. (الان یک عدد بغض مزخرف رو گلوی مبارکمون لم داده، پایین برو نیس..)

امیرحسین:
سلوووووووووووووم بالاخره بازگشتم هاهاها

منم همینجور زینوس

کلیپ؟؟ایشالا...فعلا که خ باشگا و اینا خبری نیس

انداختمش دور.دندونی که درد میکنه رو باید انداخت دور منم پامو انداختم

بوتیک؟؟؟

خوبه شکر خدا

تو چطوری؟؟

sara 23 شهریور 1392 ساعت 23:15 http://erma1.blogfa.com

راستی آدرس وبم عوض شده :) اینجا میزارمش

سلااااااام وای یادم باشه ادرستو درست کنم

darya 25 شهریور 1392 ساعت 15:51 http://azjensebaranam.blogsky.com

فرخنده میلاد هشتمین اختر ولایت و امّت (ضامن آهو) حضرت امام رضا (ع) رو خدمت تمامی شما دوستان گرامی تبریک و تهنیّت عرض میکنم...

omidvaram ke hamegi khubo salamat bahsid

بر شما هم مبارک باااااااااااااااااد ابجی
مرسی.. ایشالا که شما هم خوبُ خرم و سلامت باشی

کوچولو 26 شهریور 1392 ساعت 16:18 http://kocholomocholo.blogfa.com

پس از قرنهاا این نظرات تایید شد
زنده این همتون؟

اره خداروشکر بلاخره به کمک داش امیر هَمَ رو تاییدوندیم!خخخخ
زنده؟؟
خودمم گاهی شک میکنم زندِیم!

student 30 شهریور 1392 ساعت 14:13 http://mnway.mihanblog.com

هوووووووووووووووم؟!

شرمنده

خدا کنه ت شه کارا و بتونم اپ کنم

کوچولو 1 مهر 1392 ساعت 10:42

یه سوال
شما الان خجالت نمیکشین از 18مرداد اپ نکردین؟
چه وعضشه؟

بفرمایید

عجییییییییب شرمنده


قهرم باهمتون

چرااااااااااااااااا؟؟؟؟

taranom 3 مهر 1392 ساعت 18:41 http://www.taranom-alone.blogfa.com

taranom 3 مهر 1392 ساعت 18:42 http://www.taranom-alone.blogfa.com

لغت نامه هاى دنیا را باید آتش زد !
جلوى واژه ى نبودن نوشته اند : “ عدم حضور شخصى یا چیزى ” ؛ همین !
چقدر نبودن تو را ساده فرض مى کنند ؟!

هوممم؟؟

قشنگ بود

شبنم 7 مهر 1392 ساعت 17:43

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGH

سلام ممنون

taranom 17 مهر 1392 ساعت 18:51 http://www.taranom-alone.blogfa.com

salam khobin bale khobin agha nemitonid modiriyate weblog konid khob jamesh konid kerkere bekesh paiin dadash in che vazeshe 2 mahe ap nashodin akkh

سلااام

شیرین 17 مهر 1392 ساعت 22:22 http://www.greendream.blogsky.com



سربازم خودتی...
==
حالمونم اصلا خوب نیست...این چه وعضشه؟؟؟...یه مطلب بزارین





چه عصبی میکنن آدموو

باشه سرباز

Zhinoos.Blue 23 مهر 1392 ساعت 18:58 http://kooleh-poshti.blogsky.com

حعیـــف نمیشه اینجا رو لایک کرد!

:)

رز 3 آبان 1392 ساعت 17:58 http://www.leilytanha.blogfa.com

سلاااااام
سر نمیزنید....
عیدتون مبارک...
پسر عمه زا عیدت مبارک..

سلام

دونده طوفانی 5 آبان 1392 ساعت 23:39

سلام

کجایین شما؟ حالتون خوبه؟ نگران شدم...

مخلصیم

سلام عمو حسین ای بابا شما هم که نیستی

دیگه اصن با همه قهرم من نبودم هیچکسم نبود بعد به من میگید چرا نبودم خب الان که اومدم نیستید دلم گرفت خب

رز 17 آذر 1392 ساعت 17:19 http://www.leilytanha.blofga.com

سلاااااااااااام یه سر بزنید..

سلام برادر حسین خوبی تولدت مبارک شیرینی میخوااااااام..یالاااااا

علیک سلوم:
ممنون
اول کادو بعد شیرینی.

رز 24 آذر 1392 ساعت 13:55

نخیر شیرینی بعد کادو...

چی؟؟

رز 26 آذر 1392 ساعت 17:38 http://www.leilytanha.blogfa.com

سلام اپم ...

سلاام اومدم

رز 8 دی 1392 ساعت 19:37

سلام
گفتم اول شیرینی بده ...

الی 12 دی 1392 ساعت 03:24 http://lively73.blogfa.com

سلام داداش حسین خوبی؟
دلم برات تنگ شده بود گفتم حالتو بپرسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد