بچه های خیابانی 2

چشامو میبندم اولین چهره ای که از بچه های گروه میاد تو ذهنم مینویسم:


بچه های خیابونی

چشامو میبندم اولین چهره ای که از بچه های گروه میاد تو ذهنم مینویسم:


+:حماسه آفریدیم دیروز،هر کی به یه نیتی رای داد....ایرانِ من سربلند باشی(بلد نبودم پرچمه ایران چه رنگیه خخخ)

+:قراره این وب خیلی تغییر کنه.کلی جاهاش نصفه کارس!نچ نچ نچ بعضی جاهاش داره خاک میخوره

+:                                      صعود تیم ملی کشوره عزیزمون ایران به جا جهانی 2014

برزیل رو به همه ی هم وطنام تبریک میگم...خیلی خیلی بعد از

سالها از این قضیه خشنود شدیم...نگا چقد خشنودیم:(در این حد)


تفلد تفلد تفلد

امروز من و حسین نشستیم(امیر وایساده) باهم بپستیم هووووررااااا!میخوایم تولد بگیریم واسه یه بچه ها اوم اوم.خانوما اقانون بفرمایید تو ادامه مطلب اینجا واینستید مامور پامور زیاده...بدو بدو

امیر:وایسا ببینم خانومکارته وی آی پی مای پی داری؟کوش ببینم...(دارم میبینم کارتتو) خب شما میتونی بری تو

فیشت فیشت(دارم حسین رو صدا میزنم)پسر بپر ماشینِ خانومو پارک کن!خخخخخ

حسین:دوباره چِشت به یه خانوم افتاد؟بیا برو تو 

ادامه مطلب ...

سلام بروبوچ


به بروبوچ..خوبید؟این بلاگ اسکای کشت ما رو با این تغییرات مسخرش.چن وخته دیگه یه دستی به محیطه وبمون میکشم
فقط با یه دستا.....خب امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشید همگی.ما که امتحانامون تموم شد و کاردانی تموم شد
چن وخ دیگه هم کنکورِ کارشناسی.خب بچه ها چه خبر؟من تو این پست واسه اینکه بیهوده نباشه دو تا اهنگ گذاشتم
که صرفا جهت خندس...پس بخندید.چرا وختی هنوز اهنگ رو نگوشیدی داری میخندی؟
اهنگ اولی از امیر تتلو شپلو به اسم "کی از پشت لباستو میبنده"
دانلود از پیکو فایل
لینک مربوطه از سایت
اهنگ دومی از محسن راما و یکی دیگه به اسمِ "من از پشت لباسشو میبندم"
دانلود از پیکوفایل
لینک مربوطه از سایت
اول تتلو رو بگوشید بعد اون یکی رو.............."صرفا جهت خنده"

راهنمای نصب

رفتم یه نرم افزار گرفتم بعده چن روز خواستم نصبش کنم،گذاشتم تو  dvd Rom،صفحه ـش اومده بالا

بعد میبینم کاملا فارسیش کردن،بعد مثه بقیه نرم افزارای دست کاری شده ی ایرانی چن تا گزینه داره

یکیش "نصب" یکیش "محصولات" یکیش "دیگر" و خروج و اینا....بعد بعضی از نرم افزارا که سخت نصب

میشه و کرک مرک و اینا میخواد واسش یه راهنما نصب میزارن دیگه.این نرم افزار ما هم یه گزینه

به اسم راهنمای نصب داشت،نشانگرِ موس رو بردم رو گزینه نصب؛یخورده فک کردم میگم بزا حالا

راهنماشو بخونیم یوخت گیر نکنیم وسط نصبش؛رو راهنمای نصب کلیک کردم بعد میبینم اینو نوشته:



یعنی من اگه بم نمیگف رو نصب باید کلیک کنماا اصن نمیتونستم نصبش کنم.حتی

به ذهنمم خطور نمیکرد که باید نصب رو بزنم...واقعا از این شرکت تشکر میکنم(اصلا هم کار به این نداریم

که کرک داشت و نصبش فقط همین نبود که رو گزینه نصب کلیک کنم)

نوروز 92

سلام بچه ها...بچه ها سلام.بی مقدمه بریم سراغ عکسا!خیلی خیلی این عکسا رو دیر گذاشتم

شرمنده اخلاق نتیِ همتون....با تاخیر از ما بپذیرید


به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...مراجعه کنید دیگه

ادامه مطلب ...