دیوونه بازی

سلام به همـــــــــــــه ی بچه های گل!مخصوصا شما دوسته عزیز

امروز میخوام چنتا از دیوونه بازیا مون رو به روایت متن و تصویر براتون بگم و بزارم(چقد کتابی شد.یوهو)

اول بگم که خیلــــی زیاد بخوام بگم دونه دونه ولی چنتاشو میگم بخندیم دوره هم

عاقا ما بعضی وختا که دوره هم جمع میشیم یه چیزی مثل گوشی یا هر چی شبیه به اونرو رو زمین

میچرخونیم روبه هر کی اومد بقیه یه کاری رو میگن که اون باید انجام بده...حالا هر کاری که گفتن رو

باید بدون چون چرا انجام بده...یه روز،من و مهدیااار..(الان یه ابر بالا سرم باز شد تصویری میتونین رویت

کنین.هرهر!)رفته بودیم بیرونا بچرخیم!گفتیم بریم ذرت مکزیکی بخوریم.عاقا جاتون خالی خوردیم و 

هی گوشی میچرخوندیم رو میز!یه بار سمت من یه بار مهدی میومد!عاقا روبه مهدیار اومد و منم رو

زبونش فلفلو خالی کردم کیفشو ببرهتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید بعد رو به من اومد رفتم صورتم چسبوندم به شیشه

اکواریم و برگشتم(حالا فک کن کافی شاپ و بود و پر از ادم.تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید)دوباره روبه مهدیار اومد و گفتم موقع رفتن هر چی اشغال رو میز هست رو جمع میکنی میریزی تو کیفت میاری بیرون.مهدیار:تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

چه صحنه ای شد جاتون بسی خالی...من:تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید!

اووووووووه اون روز چه کارا که نکردیم رفتیم بستنی فیقی بخوریم مهدیار از ته(یعنی از نونش)بستنی رو خورد و

کلی خندیدیم.بعد روبه من افتاد و مهدیار گف هر جا تو خیابون زدم کنار میری وسط خیابون میرقصی.چشتون روز بد

نبینه مردم اون موقع....یادم میاد وااااای نچ نچ

خلاصه از این کارا زیاد میکنیم دیوونیم دیگه.مهدیار:چیه؟؟مگه دیوونه ندیدی؟من:مهدیار کوتا بیا داداش

برید ادامه مطلب تصویریش موجوده از این دیوونه بازیا..خخخخ

ادامه مطلب ...

چرا نیگا میکنی ؟مگه عنوان ندیدی ؟ پست پایینه اون جارو ببین

سلام

یعنی ادم وقتی کل انرژیشو جمع میکنه بیاد پست بزاره تا چشمش ب عنوان میفته تمام

انگیزش از بین میره

یعنی اگر من 10000 تا پست پشت سر هم بزارم اینقدر فکر نمیکنم ک برای عنوان پستم

فکر میکنم.

خوب در کل حالا ک یه چیز الکی نوشتم دیگه ....

.

.

.

هرهرهرهرهرکرکرکرکرکرکخرخرخرخرخرخرقرقرقرقرقرقسرسرسرسرسرسرگرگرگرگرگرگورورورورورو

ترترتترترتترترتر.... اینم خنده ی جدید بود ک خودم همین الان کشف کردم البته خیلی روش فکر

کردم میدونمم معرکس.......

خوب بریم سراق پست ک میخواستم بنویسم

چرا میخواستم بنویسم؟

چرا پست گذاشتم؟

چرا کسه دیگه نزاشت؟

چرا هیشکی نمیزاره؟

چرا همه میزارن من نمیزارم؟

چرا چرا میکنم؟

چرا جواب نمیدم؟

چرا شما جواب نمیدین؟

چرا من پست میزارم امیر نمیزاره تاجواب بدن؟

چرا امیر میزاره شماجواب نمیدین ؟

چرا کسی میزاره جواب، جواب نمیده؟

چرا وجدان امیر پیداش نیس؟

چرا وجدان داره؟

چرا وجدانش شپش داره داره؟

چرا محمد رفته داییناسورش رو سر پا بگیره بیاد؟

چرا سوسک خونمون سرما خورده؟

چرا ابی خستس پا نمیشه بره بخوابه؟

چرا واقعا چرا؟

چرا مسولین جواب سوال های داییناسور وجدان ابی رو نمیدن؟

چرا داییناسور هنوز زندس؟

چرا سوسکه داره دماغش رو با شلوارمن میگیره؟

چرا چرا؟

..........................

خوب دوستان من دیگه برم جوابام رو پیدا کنم

مگه جواب داره اینا؟

مگه سوال بود؟

مگه جواب سوال نداره؟

مگه تو نگفتی بسه؟

مگه خسته نشدی؟

مگه تو هم جواب خستگی داری؟

مگه،مگه داریم؟

...



بزرگ شد...


یک)وبمون رو میگمیه سالش شد...همین دیگه!چیه وب؟؟چرا اینجوری نگا میکنی؟
دو)سال جدید بخیر باشه!اینو بگم حالتون رو بهم بزنم:سال نو مبارک(چقد کلیشه ای هرهر)
سه)بیا مهدیار جان اینم یه پست توپ،دیدی؟از همه یه جمله نوشتم. باشه الان مینویسم
داداش چرا این شکلی ما رو نظاره میکنی؟؟باشه نوشتم بیا
جمله  امیر:
جمله ابیرام:ایشون بیشتر توجه میکنن
جمله حسین:بیا دمه در پارچه ها رو بگیر(اینو یه نیم ساعت پیش گف)
جمله مهدیار:بیب بیب(داشتی میرفتی از دره خونمون بوق زدی)
جمله محمد:محمد؟اهان اس داد:چِ بازیه امشب!5تاگل قِشَی زِدیمو،یییهوو...من:
بیا مهدیار جان اینم جمله های قشنگ از بچه های گروه،میدونم خوشت اومده!ببین میدونم نمیخواد انقد تشکر کنی!باش باشه خواهش میکنم
چهار)فراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
دوشنبه)امیر:امیدوارم این جمله ها جرقه ای تو زندگیتون زده باشه و متحولتون کرده باشه

نوزور ایستیریت

سلام

با عرض پوزش از دوستان ک این یه مدت نتونستیم بیایم وب

خوب از امیر شروع میکنیم

امیر: این ک با خونوادش رفته سفر تو این یکی دو روز هم بر میگرده

حسین: حسینم من خبری ازش ندارم ولی تا اون جایی ک فهمیدم در تهران ب سر میبرد

ابی: چند روز پیش با هم بودیم ک انگاری الان رفته قم پیش فامیلشون

محمد: محمد هم ک عین خودم قربانیش شده و تو خونه مونده و هر روز هم یه تزی (tez)

هست اخرین تزی ک من ازش خبر دارم اینه

خودم : خودم هم مثل محمد تو خونم و جایی نرفتم و یکم هم در گیر مهمون هستم

.

خوب حالا از خودم بگم ..اخرین مهمونی ک اومد خونمون من قرار شد ببرمشون بیرون

بگردونمشون ......ما بردیمشون باغ فین کاشان رفتیم داخل گشتیم بهشون گفتم شما ها

برین حمام فینشم ببینیم من بیرون صبر میکنم تا رفتم نشستم دیدم اومدن بهشون

میگم چرا نرفتین میگه شلوغه حوصله نداریم ...بهشون میگم بابا اصلا باغ فبن ب

حمومشه میگه بیخیال بریم

داشتیم بر میگشتیم ک بهم میگه این جا ابشار نداره بهم میگم چرا کنه اتفاقا

یه ابشار خوشگلم داره ...بردمشون نیاسر من گفتم از بالا نشونشون بدم بعد بیارمشون

لب ابشار ...اقا رفتیم بالا یکم ک اومدیم پایین ب جوب رسیدیم نشستن دارن عکس میگیرن

عکسشون ک تموم شد دیدم دارن میرن بالا بهشون میگم ابشار پایینه از این طرف

بیاین میگه نه مرسی همین خوبه بریم بازار حالا منو میگی این جوری بودم

بهشون میگم ب خدا این یه جوب بود اصلش پایینه میگه نه بریم بازار

منم دیگه جایی نبردمشون فقط بازار پیادشون کردم و بعد بردمشون خونه دیگه

هیچ جا نبردمشون اونام یکم نشستن دیدن نه من نمیبرمشون بیرون رفتن خود اصفهان

جالبیش اینه ک فرداش برگشنم تا زنگ زدن داریم بر میگردیم همه جیم شدیم بیرون

هر کسی یه گوشه فرار کرد فقط من موندم ک بیان بهشون بگم کسی نیس تا برن

اومدن در خونه میگن کسی نیست ؟ بهشون میگم نه همه رفتن بیرون

ااااا خوب پس یکم واستادن من یه تعارف زدم بیاین تو دیدم سریع اومدن و یه کیسه برنجم

اوردن تو با تخم مرغ درست کردن و خوردن و استراحت کردن... دیدن نه انگاری نمیان

منم هی نیگا ب ساعت میکردم و یه نیگا ب اونا دیگه کار خدا کم اوردن و رفتن ......

خیلی کنه بودن

کاری کردم ک سال بعد دیگه نیان

دعا میکنم هیچ وقت این جور مهمون ها گیرتون نیفته

.

.

.

اهنگ هیچکس به نام انجام وظیفه ...کلا هیچکس اهنگاش خیلی قشنگه

دانلود

کپی کردم .....اشتباه کردم

سلام

عید همتون مبارک امید وارم سال خوبی داشته باشید اینم اولین پست من تو

سال 1392 هست ....یووووووووووهوووووو

اول اینو بگم ک اینو کپی کردم

این یه نامه عاشقانه از یه دانشجوی رشته ی پرستاری ب نامزدشه

.

Love من کجا هستی تا باز هم شرح حالم را بگیری و بنگری که Present illness ام همچون Past history ام 

دردناک و جانگداز است. ای کاش بودی تا ECG قلب مرا میگرفتی و می فهمیدی از کدام Pain 

بزرگ رنج می برم!!!! ای کاش بودی تا می دیدی عضلات پاپیلاری دریچه ی میترال و تریکوسپید 

قلبم آنقدر از برایت منقبض شدند که سرانجام دچار Failour گشت!!!

بنگر که چگونه قلبم را با انفوزین دکستروز ۵۰ ٪ زنده نگه داشته ام!!ای کاش زودتر بیایی و این آنژیوکت

 فراق را از شریان کرونر قلبم Dis کنی!!!

(...) جان از آن روزی که عدسی چشمانم به سمت عنبیه ی چشمان تو تحدب یافت تا به امروز که 

این نامه را برایت Order می کنم،لحظه ای خواب به چشمانم راه نیافته است. (...) بیا و بنگر که 

حتی لحظه ای غدد لاکریمال پلک فوقانی ام از فعالیت باز نایستاده اند و در فراقت چشمانم دچار Lacrimation 

شده اند!!!

هر گاه به یاد روز های زیبایی که با هم بودیم می افتم،قلبم دچار تاکی کاردی و نفسهایم دچار تاکی پنه میشود.

  Love من به یاد آر شب هایی را که برای قلب خسته ام آنکال بودی و با Order تلفنی ات CPR اش

 می نمودی!!! بیا و بار دیگر مرا بروفن و ناپروکسن باش!!! بیا که در فراقت محتاج سیتالوپرام و SSRI ها 

شده ام!!!!! از همان روز اول که رگ چشمانم به رگ چشمانت آناستوموز یافت،از آن روز به بعد بود که 

خودم را در بیمارستان تخصصی قلب یافتم که در انتظار عمل پیوند قلب تو در بخش (عاشقان۱) بستری 

شده ام........

Love من ای کاش می دانستم که در کدام بخش این جهان پذیرش شده ای تا با آمبولانس به آنجا 

می شتافتم و برگه ی ترخیصت را امضا می نمودم!!!! اما افسوس که عضلات چهار سر رانم از بس 

به دنبالت منقبض منبسط شدند از رمق افتادند و یون کلسیم موجود در شبکه سارکوپلاسمیشان دگر

آزاد نمی شود!!!

(...) جان نمی دانم که آیا تو هنوز به یاد من هستی یا خیر!؟! اما این را بدان که من همچنان آن عکس

رادیولوژی یی را که با هم انداختیم زیر نور فلوروسنت نگاه میکنم و به یادت اشک می ریزم!! هر لحظه 

که آهیانه مغزم (GA (General Appearance ی تو را به یادم می آورد غدد فوق کلیه ام به ترشح واداشته 

می شوند و وجودم سراسر آدرنالین میشود!!!!. سخن کوتاه کنم و سرت را بیش از این دچار میگرن نکنم،

(...) جان قسم به آنژیوکت و هر آنچه کاتتر می شود، قسم به نیدل تیزی که از وسط قلب عاشقم 

گذشته است، و قسم به استیجر و انترن و اکسترن و اینترنی که در آرزوی رزیدنتی ست.... که در

تمام عمرم،. Heart Rate قلب کوچکم تنها از برای تو ((سمع)) میشود و ریه های خسته ام از برای تو 

((دق)) می شوند و گونه های سردم تنها با دستان گرم تو ((لمس)) می شوند!!!. پس بیا و هر چه

 سریعتر V/S ام را بگیر که عن قریب است در فراق عشق تو DC شوم ....

.

.

.

.

.

.

اهنگ هیچکس ب نام عاشقم(ب قول امیر عاشقتم)............خیلی دوس دارم این اهنگرو

دانلود