مش مهدیار

سلااااام و درود

شرمنده دیر اومدم 

اخه مشهد بودم ...میتونین بهم بگین مش مهدیار ..هههه

اقا شیرین خانوم گفت از حال برو بچ بگم

از خودمم شرو میکنم 

اقا ما خیر سرمون رفتیم بریم مهمونی خونه پسر عمم وقتی خواستیم برگردیم بلند ک شدیم پسر عمم گف برین مشهد گفتم بریم فرداش ساعت پنج با قطار رفتیم قبل رفتنم زنگ زدم امیر که برم پیشش بازی فوتبال بگیرم رفتم پیشش دیدم اونم میگه ی ساعت دیگه قراره ب طرف قشم حرکت کنن..خلاصه بعد امیر زنگ زدم حسین برا گرفتن دسته بازی که حالشو پرسیدم گفت خوبه و داره فعلا انتخواب واحد میکنه و کار میکنه ....ابی هم که متاهل شده دلمم براش تنگ شده ولی اون بیچاره همش کارخونس ...محمد جوادم دقیق ازش خبر ندارم فکر کنم بیشتر خونه باشه و هفته ای یبار سالن فوتبال میره البته همه بچهامون میرن جز من

.....

خوب بسه دیگه خیلی حرف زدم من میرم برم دنبال دو لقمه نون حلال ......بدروووود

اوه اوه ترکیدم

اقاااااا سلام

شرمنده نشد زوذی اپ کنم

اخه داشتم دونه دونه نمرات درخشانم رو می دیدم ...هههه این ترم مشروطم

کلا ترکیدم تو زنذگیم....دارن میندازنم زندان و مشروطم میکنن و کلا فقط مونده ی غسل میت بدن منو

....

والا.......ولش کن دیوونن همشون

خوب بگذریم چه خبرا ....راستی شنیدم میخواین برین 22 بهمن شعار بدین؟

ببین رفتین من خونه نشستم دارم میبینمتون دست تکون بدین برام ...منم دست تکون میدم ..خدارو چ دیدی ی وقت دیدی

همو دیدیم

.

.

.

کلا میدونم دارم چرتو پرت میگم ..اخه خستم دیشب تا الان پا ماکت بودم ..من رفتم بکپم فعلااااا

بح بح چح چح

سلام خانوم و اقایون وبلاگی ....

اقا تو این پست میخوام خودتون درباره خودتون بگین ......یعنی یه جمله حالا هر چند خطی که میخواین درباره خودتون بنویسین ....اولین چیزی که ب ذهنتون میاد رو میخوام هااااا....نمیخوام حالا دو ساعت فکر کنین تا یه پری ..یا شاهزاده درست کنین.

اونا تو قصها زیادن ...خودتو بنویس.......

من خودمو میگم 

ادم غر غرو ولی ب موقش خوش اخلاق .....به خیال خودم خاکیم ولی خیلیا میگن میگیرم خودمو (اونا خرن ولشون کن)رفیق باز ....دل نازک.....قد و ی دنده...بعضی موقع ها خجالتی (البته این خصلتم قرنی یبار رخ میده)....خوش خنده ...البته نیش شل هم میشه گفت ....و کااااملا بیخیال ......و ی خصلت خیلی بدم بیاعتماد بودنه 

خوب من گفتم حالا نوبت توعه

من...................................