شاید بازگشت بشه گفت

سلام ب دوستان .....پچهای استریت همه گرفتارن ...منو که کم و بیش میشناسین  بازم خودمو معرفی میکنم مهدیارم ...من ی کوچولو باز سرم خلوت تر از بقیس برا همین گفتم یکم دست ب گوشهای وبلاگ بکشم تا شاید یکم حال و هوای بچهای ما هم عوض شه اخه چند وقته همه بی حسیم ...یعنی دیگه سرمون شلوغ شده خودمونم سال ب ماه نمیبینیم چ برسه به وبمون ......البته نا گفته نمونه که چیزی از گروه کم نشده هاااااا ...ماشالله ,ماشالله بزن ب تخته چشممون نکنی(الکییییییی)..

خوب بزگریم .....تا بتونم پست میزارم .اخه من که شرو کنم مطمعنم امیرم کرمی میشه و پست میزاره و امید وارم همه بچها بزارن ....ب سلامتی روزی که هم گروه ما هم بقیه گروها دوباره عین اون روزا فعال شن .....راستی بیسوادم خودتی ,اخه من غلط املایی زیاد دارم از بچگی املا تو کتم نرفته اقاااا مشکلم از ریشس....شیرینیمم به همین غلطامه..ههه شوخی کردم ..تا فردا شب فعلا

نظرات 6 + ارسال نظر
رز 20 دی 1393 ساعت 21:23 http://www.leilytanha.blogfa.com

بابا به مانم سر بزنید...
همه هم سرشون شلوغه چه خبره؟؟؟؟؟
یه پیشنهاد برای خلوت بودن سرتون یه ماشین صفر بزنید..

بابا بزار راه بیفتیم بعد بگو ب مانم سر بزن
موقع امتحاناس
سرمون رو چطوری ب صفر بزنیم؟

kocholo 20 دی 1393 ساعت 23:48 http://kocholomocholo.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااام مهدیار جان.
به به چه عجب یکی اینجا اومد
منونم که یادم کردی
شیرینی بی شیرینی.

سلام چطوری کوچکواو
به به اره عجبه خدایی
خواهش میکنیم وظیفس
اقاااااا اقااااا کجااا؟ تا شیرینی ندی نمیزاریم بری

kocholo 20 دی 1393 ساعت 23:53 http://kocholomocholo.blogfa.com

غلط املاییات خیلی زیادنیستن
تا فردا بابای

زیاد میشه ایشالله
ب سلامت خوش اومدی

به به به.. خوش اومدی عاقا :)

سلام چطوری ؟ ......زنده ای هنوز؟

دریا 22 دی 1393 ساعت 03:25 http://azjensebaranam.blogsky.com

سلام مرسی از حضورتون
خوشحال شدم که مجدد وبلاگتون راه اندازی شد
کلیپ پست قبل در حال دانلود شدنه.

خواهش میکنم
منم خوشحالم از حضورت تو وبمون
دانلود کن که امیر کلی پاش عرق ریخته

رز 22 دی 1393 ساعت 14:32

بوی شیرینی میادددددد
ماروفراموش نکنید

تموم شد .....پخشم کردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد