فقط بعضی وقتا

بعضی وقتا ادم دلش جوری میگیره که انگاری تو قفسه و رهایی نداره ..انگاری همه ادما اد پاشون رو گذاشتن رو گلوی تو....

تواون لحظه من احساس میکنم خدا هم نشسته داره برام گریه میکنه ......میدونی اون موقع ادم چی میخواد ؟ ی کسی که ادم بتونه سرشو بزاره رو پاش و ب بغضش بخنده بگه الان نه بزار برای ی وقت دیگه ...اخه میدونی نه این که ادم نخواد گریه کنه هااااا نه.. ادم اون لحظه حسشو نداره و میدونه چشاشو که ببنده فکرش ازاد میشه ...وااااای که چ حالی میده وقتی سرت رو پاشه و چشات بستس و اروم داره سرتو نوازش میکنه.....حالا دیگه ازادی ........ولی ب خودت میای میبینی تو فکر بودی تا الان....هعی کاش منم دختر بودم ..اخه لا اقل میتونستم گریه کنم ....حد اقلش برا چند لحظه بعد گریم اروم بودم ...ولی بد بختیم اینه من مَردم پای خودم جای سر یکی دیگس دستمم برا نوازش ...نگو گریه کن که اگر گریه کنی میگن گریه مال دختراس خیر سرت مَردی ولی هیشکی نمیدونه اگر ی مرد گریه کنه یعنی عمق فاجعه نمیدونه اون مَرده دیگه مُرده

نظرات 11 + ارسال نظر

دخترا نباید بخندن، پسرا نباید گریه کنن...! یه اندیشه ی مزخرف
میخوای تکیه گاه باشی؟
راهش قوی بودنه...
گریه کردن اگه واسه آدمای قدیمی نشونه ی ضعفه، واسه آدمای "عاقل" نشونه ی تواناییه...
چون بعد گریه آروم میشی و قدرتمند و این چیزیه که لازمه...
به نظر من مردایی که شخصیتشون شکل گرفته و درک عمیقی از خودشون دارن راحت تر از بقیه ابراز احساسات میکنن... چه به شکل گریه، چه خنده و چه ابراز علاقه...

ان شالله که دلت آروم باشه

من که ارومم خواهر فقط یکم درد دل بود
وقت کسی تو ی ورزش میخواد استخوناشو قوی کنه ب استلاه ما استخوناشو میشکونه تا استخوناش کلفت شه ..این درد گریه نکردنم مرد رو میسازه ...به نظر من خوبه ی مرد گریه نکنه چون خود همین تو شرایط بد میتونه نقطه قوت برا همسرش باشه و کسی که بتونه همسرش بهش تکیه کنه

رز 22 دی 1393 ساعت 14:36

اووووو....چه کسی؟
حالا واسه ی چی گریه؟
گریه کن چیزی نیس من به کسی نمیگم...

سلامت کو
خوب دیگه چی؟....میخوای برا 5+1 بگم؟
نمیخواهم تو دروغ میگویی

طوفانی 23 دی 1393 ساعت 09:52

سلام....

می بینم که کم کم دارین بزرگ میشین!!

گریه خیلی خوبه. هم برای مرد و هم برای زن.
گریه کردن نشونه ی ضعف نیست. یه حرکت برای اینکه نشون بدی انسانی و احساس داری. و گرنه درخت خشک هم محکمه و میشه بهش تکیه داد؛ ولی درختی خشک بیش نیست!...

به قول یکی از اساتیدمون (مرد هم بود) : گریه کنین! یا برین سکته ی قلبی کنین!!!
به پسرای کلاسمون توصیه میکرد

سلام چطوری خوبی؟
از کجا داری میبینی؟؟؟؟؟؟
اره بیشتر سکته ها برا مرداس دلیلشم همین گریه نکردنه .....ولی من نمیتونم نمیدونم چرا وقتی داره اشکام میاد حس بدی دارم

shirin 23 دی 1393 ساعت 15:04 http://greendream.blogsky.com


.
.
.
.چ خبوورا؟؟؟...خوبین؟؟کجا بودین؟...


چرا گریه؟؟؟؟؟؟....

همه چی درس میشه...












آهااا سلااااااااااااااااااااام...

اخیییی ...گریه نکن چیزی نیس
سلامتی خبری نیس اره همه خوبن ...تو چطوری چ عجب سری زدی ب ما؟
اگر گریه نه پس چی؟
بله ایشالله مشکل هممون درس میشه
عه وا ..ببخشید منم یادم نبود علیک سلام

رز 23 دی 1393 ساعت 21:26

نه مطمئن باش

نمیتونم باشم ....

shirin 24 دی 1393 ساعت 17:08 http://greendream.blogsky.com

برو جلو هنو راه بازه مرررد...با همه دردایی ک داری واسسا بخند...دردا روی تنم خالکوبی ان.......



خووف شوو مهدیااار..

دارم ادامه میدم ......بازم شکر
الان دیگه خوب خوبم

رز 25 دی 1393 ساعت 13:36

دنیا دو روز است یه روزش هم جمعس ....هههه
بابا خوش باشید بیخیال غم...
توی این دنیا به هیچ چیز و هیچ کس نباید دل بست همه مسافریم

خوشیم والا
والااااا

مینو 2 بهمن 1393 ساعت 12:02 http://suncity2000.blogsky.com

منم بعضیا وقتا اینجوری میشم
دیگه مهم نیستند

از کنار بعضیاشون باید زود گذشت

هعی ....اری
ب قول یکی: گذشه از سرم گذشت.........گذشتم منم از سر گذشت

مینو 4 بهمن 1393 ساعت 23:11 http://suncity2000.blogsky.com

بعضیا لیاقت مارو ندارن
منم اینجوریم این وضع دیگه برام عادی شده

اره والا .....خدا مرگشو بده ایشالله ..واه واه

مینو 6 بهمن 1393 ساعت 07:48 http://suncity2000.blogsky.com


اونا مریضن بخدا

ایشالله خال گوشتی رو گوشش در بیاره

مریـــم 10 اسفند 1393 ساعت 17:23 http://love-courage.blogsky.com

بعضی وقت ها خدا یکی رو بهت میده واسه اینکه سرتو بذاری رو شونشو دلت بهش گرم باشه...
اما این خودمونیم که ندیده پسش میزنیمو خیلی راحت از دستش میدیم حالا ب هر دلیلی.. خاسته یا ناخاسته...

اشکال از مرد بودن و زن بودن نیس که بتونی یا نتونی گریه کنی.. مهم درک بالای ما از موقعیتیه که داریم اینکه چطوری باشیمو و چطوری اونی که میتونه برامون یه شونه باشه با چشم ببینیمو نگهش داریم.... همین!
گریه نکردن ب "مرد" بودن منتهی نمیشه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد