جوجه فِک کرده ما کَمیم


چند روزی بود خبری در کل سایت ها مبنی بر اینکه خواننده رپ و راک(که همتون میشناسیدش)

اهنگی رو خونده که به امام هادی و امام زمان توهین کرده

من و بچه ها یکی از اونایی بودیم که اهنگ های این ملعون رو گوش میکردیم

البته من خودم کمتر گوش میکردم ....بقیه گروه خیلی گوش میکردن

اینجور که از سایت ها و اینا پیداس انگار حکم کشتنشم صادر شده و جایزم گذاشتن براش

همون بهتر که بمیره........تو بعضی از سایتا که حکم این ملعون خویس رو نوشتن وقتی ادم

نظرات سایت رو میخونه میفهمه ادما چقد با هم فرق میکنن

یکی مدافعه اون ملعونه یکی مخالف. یکی میگه فقط خدا یکی میگه....

خدایی برید به این آدرس و نظراتشو بخونید...ادم شاخ در میاره از دست این بشر ها

 و در انتها تنها کاری که از Street Group برمیاد اینکه:



امیدوارم با این کار دل امام زمان رو شاد کرده باشیم...

((خودت باش))


وقتی که جانشین پدرش شد,هر کسی به او می رسید می گفت:

-«جوان!تو هیچ شباهتی به پدرت نداری!»

و او پاسخ می داد:

«برعکس من کاملا شبیه پدرم هستم.او هیچکس را سرمشق خود قرار نمی داد,من هم همینطور!»


   ************       

تصمیم گرفت سیگار کشیدن را ترک کند,زیرا متوجه شده بود,مدتی است به محض پخش شدن دود سیگار در

فضای اتاق,طوطی شیرین سخنش به سرفه می افتد. او را نزد دامپزشک برد تا مبادا دود سیگار به طوطی

صدمه ای زده باشد.دامپزشک طوطی را معاینه کرد و گفت:

-«بیمار نیست فقط سرفه های خودت را تقلید می کند!»

سوال:«شما سرفه های چه کسی را تقلید می کنید؟»

بعدا نوشتم:

امروز تولدِ هم لینکی‌ و دوست عزیزی به اسم شبنم"هفت سنگ"هست از همینجا تولدشو

تبریک میگم و تو ادامه مطلب یه عکس هست که تقدیمش میکنم.....


ادامه مطلب ...

روز عشق

مادر از نگاه دیگران در "ادامه مطلب"


ادامه مطلب ...

Street Group



سلاااااام....دوست عزیزی سوال کرده بودن که اون قضیه ای که من تو "یه چیزایی در مورد گروه ما"

نوشته بودم که" Street "  رو خیلی باحال این اسم رو انتخاب کردیم واسه گروه...چیه؟

خواب قضیه از این قراره که:

 شهریور تابستون 87 بود که ما با یه کاروان رفتیم مشهد....اونجا ما چهار تا بودیم که تو یه اتاق با ویویِ رو به

کوچه.که من بودم و محمد جواد و حسین و امید که الان دیگه امید پیش ما نیست

و فرار کرد رفت پاریس،الانم سوئده

خوب بگذریم...کجا بودم...اهان،اینو میخواستم بگم با اونایی که اومده بودیم(کاروان)همه بسیجی و روحانی

بودن...برا هر اتاقی یه اسم میزاشتن و رو دَر اتاق ما کاغذ چشبوندن"گروه معرفت"

بعد یهو ما گفتیم بیاید اسم گروه خودمونو عوض کنیم(اون روزا خیلی شیطون بودیم)

هِی فک کردیم چی بزاریم اسمشو....بعد از کلی کلنجار رفتن با هم ، بالاخره رفتیم یه ماژیک گرفتیم و رو کاغذ

نوشتیم"Street Group" و چسبوندیم به دَر اتاق _ حالا فک کن بین این همه بسیجی و  روحانی رو یکی از دَر اتاقا

نوشته شده باشه"Street Group" _ البته چون ما رو در واسی داشتن زیاد چیزی نگفتن،از اون روز بود که هر وقت ما رو میبینن میگن بچه های Street Group...........یادش بخـــــــــــــــــیر


پ.ن:

پونزدهم تولد یکی دیگه از هملینکی های عزیز بود به نام یگانه با وبلاگ"دنیای خنده"

با دیرکرد تولدشو تبریک میگم و این شکلکا رو تقدیمش میکنم:


بازم تولــــــــــــد

بازم تولد داریم....دو سه روز پیش تولد یکی از بچه های گروه به اسم حمید بود.مانم رفتیم

بیرونا واسش تولد گرفتیم و اون مراسمی که عقده شده بود برامونو اجرا کردیم همون که کیک

رو میزنن تو صورتش...چه حالی داد...تموم صورتشو کیکی کردیم

اصلا من نمیدونم چه جوریه تو این ماه انقد تولد داریم....بازم تولد داریم

اینم عکسه کیکی که زدیم تو صورتش البته همشو نه....گذاشتیم نصفشو بخوره بعد زدیم

تو صورتش.....


روز معلم هم که گذشت اینو میخواستم دیروز بگم

از برادر کوچیکه ی حسین پرسیدم برای روز معلم چی خریدی واسه معلمتون

در اومده میگه:مگه اون روز دانش اموز چیزی واسه من میخره که من واسش بخرم

خیلی از حرفش خوشم اومد.....ولی خدایی بچه های امروزی چقد حاضر جواب و توقعی هستن


کوه سیاه

سلام بابت دیر کردم معذرت میخوام

این بار زدیم به کوه و دره....چقد حال داد جا همتون خالی

رفته بودیم کوه سیاه که فک نکنم شما اسمشو شنیده باشید جای باحالیه

ما هم مثل بقیه رفته بودیم اونجا برا چیدن ریواس،ریواس که میدونید چیه؟

وهم رفته بودیم واسه گشت و گزار

دو تا عکس میزارم ببینید چه جا باحالیه

تو عکسه اولیه اون نقطه نارنجیِ بنز تک که از بالا کوچیک به نظر میاد

عکسه دومی رو هم عکسه همون ریواسایی که چیندیم گذاشتم تا دهنتون اب بیفته

(رو عکسا کلیک کنید تا بهتر ببینید)



بزرگترین رویداد جهان

  

سوم اردیبهشت مصادف با زمینی شدن من رو به همه جهانیان تبریک عرض مینمایم

به احترام این روز بزرگ و تاریخی،یک دقیقه هر چی دستتون هست رو رها کنید و برخیزید

و کمر را تحت زاویه 360 درجه بچرخانید توصیه میشود این کار را با اهنگ بابا کرم انجام دهید

که با این کار سالروز زمینی شدن امیرحسین خان را بزرگ پنداشته اید

از همه کسانی ما را در این کثافت کاری یاری نموده اند،پیگرد قانونی خوهد داشت.

امروز دوست عزیزی مرا خوشحال نمود که در کلبه در درویشی خودش ،چند صبایی دیسکو

به مناسبت این روز فرخنده به راه انداخته است.برای مشاهده ان به ادرس زیر قدم بزنید

در این روز بزرگ فرصت دونستم از همه شماها تشکر به عمل بیارم.بسی سپاس همراه شادباش

.امیرخان کیست در ادامه مطلب..

ادامه مطلب ...

خبر ایرانی

خوب این پست فقط یه خبر از اینکه کلیپ پارکور Street یه چند روزیه کلید خورده

و تازه شروع کردیم به فیلم برداری......بچه ها میگن زودتر تدوین کن ولی من میگم

اگه بخوایم الان درست کنیم چیزه جالبی توش در نمیاد

خیلی هم کار میبره....یه جورایی پدر ادم در میاد.ولی سعی میکنیم سریعتر اماده بشه

الان به خاطر اینکه خالی نذاشته باشم این پستُ از اولین فیلم برداری دو تا عکس یادگاری میزارم



دوستایی که نمیدونن این عکسا واسه چیه...باید اینجوری بگم که این عکسا یه تیزر تصویری از

کلیپیه که قراره درست بشه