اسم فامیل تو بچگی !!!

اسم فامیل تو بچگی رو یادتون هس؟؟؟چه بازیِ پرطرفداری بود.... (اینم از نظر افراد مختلف) من که خیلی باهاش حال میکردم..... البته بازی کردن منم رو اُصلوب نبود!!!  گاهی وختی یه چیزایی مینوشتم که خودمم نمدونستم چیه!!!
.
.
 
مثلا:

اسم: غلام
فامیل: غلامی
غذا: غلام پلو
میوه: غلام سبز
شغل: غلوم آشی
شهر: غلام اباد
کشور: غلامستان
گل: غلام کاکتوس
اشیا: غلام شیشه ای
ماشین: همونی که غلام سوار میشه اسمشو نمیدونم.خخخخ

یه جور مینوشتیم انگار گفتن اولش با غلام شروع شه
تازه اگه کسی هم بهمون گیر میداد که چی نوشتی کلی دلیل و منطق واسش میگفتیم که من درست نوشتم تو چیزی بلد نیستی...

ولی خداییش خیلی حال میداد...
.
.
.
حالا کی میاد با من اسم فامیل بازی کنه؟؟؟؟

به قول رز...

کی میتونه رنگ و حیوانُ با "غ" بگه؟؟؟(مگه داریم؟؟؟)




نظرات 53 + ارسال نظر
شیرین 29 بهمن 1391 ساعت 22:22

اول؟

ببینید ابجی شیرین چیکار میکنه

البته میگن تا سه نشه بازی نشه..... یه بار دیگه پست میزارم بیا وُوو اول شو
هرکی سه بار پشت سر هم اول شه یه جایزه داره هااا

شیرین 29 بهمن 1391 ساعت 22:24

پست قبلیت چی شد؟؟؟
ترکید؟؟/
من بودم اون بود...توشم نظر دادم
اون شعره خیلی قشنگ بود که

...ولی این باحال تر بیدیه ..کلی شاد شدیییم ممنوووووووووووووووووووووونیه

اونو امتحانی گذاشته بودم ببنم شکلا چرا واسه من متحرک نمیان!!
شما نمیدونین که چرا واسه من نمیشه اسمایل های متحرک گذاشت؟؟؟؟؟؟؟؟

شما که شاد بشین منم شاد میشم...خخخخخ

شیرین 29 بهمن 1391 ساعت 22:27












غلام پلو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوشمزه اس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکنم بو جوراب بده...آره؟؟؟


من...من میام اسم فامیل بازی می کنم...

نخوردی تا حالا؟؟؟؟؟؟
چقد شما از این دنیا عقب موندین!!!!
متاسفم برات! ینی نمیدونی چیه؟!!!خب این که معلومه چیه....یه نوع پلُوِ که غلامِ دُرُس میکنه.خخخخ
به کسی نگی ها!!! اخه راز پختش محرمانَس...
فک نکم تو بتونی با من بازی کنی برو به داییت بگو بیاد...ما بهتر حرف همو میفهمیم.خخخخ

شیرین 29 بهمن 1391 ساعت 22:39

چرا تو بچگی؟؟؟

من همین الانشم بازی میکنم با داییم...یه جر زنیه خدااایی می کشه منو ....
اتفاقا یکی از فیلماشم هست ازش گرفتم موقع بازی..دوربین مخفی بود

(صدای جیغ پسر داییم)

اسم:علی نقی
فامیل:علی نقی زاده
شهر:علی اباد
کشور:علی نقیستان
میوه:علف
غذا:علف خورشت با پلو
رنگ:علفی
گل:علف در میان گل
ماشین:الگانس
مشاهیر:علی نقی سر کوچه


ینی خداای از رو فیلم نوشتم براتون...هیچوقت یادم نمی ره این بازیو....خدایی موقع اسم فامیل بازی کردن از بس می ترسیم بگن استوپ آدم حول میشه هیچی یادش نمیاد
نکته:ما سر اسم دوم بازی می کردیم...ینی ل

خوشم میاد که دایید هم مثه منه!خخخخ
اون پسر دایید چقد زشت جیغ میزنه! طر طرطرطر
من که با این همه جر زنیم باید پیش این دایید لُنگ شید کنم!
خداییش کلی خندیدم به این اسم فامیلش....
اره باهات موافقم که اون موقع ادم همش دلشوره داره که کسی زودتر نگه استپ


اسم دوم که خیلی سخته!!!

elahe 30 بهمن 1391 ساعت 01:31 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

خخخخخخ اره واقعا چه چیزا که نمینوشتیم!هرهرهر

به به ببین کی اینجاس

واقعا خوشحالمون کردی ابجی
چرا دیگه کم میای؟؟نکنه منو دوس ندالی!!
تو هم مث من بازی میکردی؟؟؟

قبل هرچیزی بگو بینم " اصلـــوب" چی چی هَ ؟؟


در زبان کاشونی همون (استاندارد) می باشد.
گرفتی؟

ولی تنها حرفی که راحت همه چیزش پیدا میشد حرف "م" بود...

هـــعـــی.... یادش بخیر...

مثلا اسم با "م" ..... کامران...خخخخخ

عاره موافـــغـــم...

قراره بزودی یه اسم فامیل گروهی بزنیم... اما ظاهرا فعلن هیشکی وخ نداره....

وخت که دارن کسی جرات نداره با من بازی کنه!خخخخ(با این بازیمم چقد لاف میزنما..)

عه راستی چی کار کردی شکلکات درست شد؟


شکلای خودش که خوبن....شکلای متحرک نمیشه واسش گذاش!!

مینو 30 بهمن 1391 ساعت 11:10 http://suncity2000.blogsky.com


خیلی مزه می داد چه کار خوبی میکنی مارو یاد چیزای شیرین بچگی میندازی الان کی بچه های امروزی از این کارا میکنن ؟؟؟؟ . comuter.play station



ممنون
اره بچه های امروزی تازه دیگه این بازی هارم دوس ندارن ...فقط میگن تبلت!!
خوش به حال ما که هر وخت میخاسی یه بازی جنگی بزنیم...تانک بازی میکردیم اونم رو کاغذ!!!! بلدی؟؟؟

taranom 30 بهمن 1391 ساعت 13:40 http://www.taranom70eshgh.blogfa.com

ای ایرونی میدونی سپندار مذگان چیه ؟

اگه به ایرانت علاقه داری بیا و مطلبشو بخون ترنم عشق منتظرم


من میام بازی

میدونستم ولی نه به این دقیقی
ممنون که یاد سپندار مذگانو زنده کردی
سر زدم وبتو ولی هر چی فک میکنم نمیفهمم خرفستران ینی چه؟؟؟

سلام حسین
خوبی دادا؟
بیا ببینیمت دلم برات تنگ شده
میدونی مثل کی ؟مثل دمپایی تو فیلم لاسته ک پل میرفت
مثل اون دلم تنگیده

مرررررررررررررسی داداش
ممنون که حال منو میپرسی......
کدوم دمپایی؟
لاست!!
لاست چیه؟
پل؟
کدوم پل؟ نکنه پُلِ محلِّمونو میگی؟
من که تازه گیا دچار الزایمر به توان زیاد شدم!!!
حال دگه ماموتو اون یکیه(پیر مجلسو میگم) میدرکمشون!هه هه هه

رز 30 بهمن 1391 ساعت 15:01

سلام
شما پسرا همیشه تو بازی اسم و فامیل اینجور بودین...

رنگ و حیوان اش کو پس؟؟همش غلام..

اخه خودش گفته با "غ" شروع شه!!!
شاید رنگ با حیوان با غ نداشتیم....ولی اگه به من باشه مدونم چی بنویسم.خخخخ
ولی فقط به خاطر تو میزارم

...الهام 30 بهمن 1391 ساعت 15:13

اسم فامیل گروهی خیلی حال میداد .
یادش بخیر
من با نقطه نقطه بازی بیشتر حال میکردم .
تانک بازی رو کاغذ ؟
چه جوری ؟

موافقم باهات
یه روز خونه امیر دیدم بازی میکرد...منم بهش کمک میکردم
نقطه بازی؟؟؟؟ کی جرات میکنه با من بازی کنه!!!
طرز بازی تانک......
بازی طوریه که یه کاغذ رو برمیداریم وبه دو قسمت تقسیمش میکنیم بعدشم یه سری تفنگ_(اخه ویلگول نمیتونم بزارم)ادم_خاکریز_تانک و ...هرچیزی که تو جنگ به کار میره رو میکشیم.......سپس یه جا تو قسمت کاغذ خودتو با خودکار پر رنگ میکنی و کاغذ رو روی اون قسمتش تا میکنی که با این کار جای خودکار روی قسمت کاغذ حریفت میافته که اگه به یکی از شکل های صفحه خورد اون شکلو حذفش میکنیم....و همین جور تا اخر....هرکی زودتر شکلا تموم شد بنده میشی...

خلاصه اگه بازم دوس داشتین تصویریشو تو پست بعدی بزارم؟؟؟؟

بهار 30 بهمن 1391 ساعت 16:00 http://bahar91.blogsky.com

اسم فامیل پرطرفدار ترین و صد البته پر دعوا ترین بازی بود

چرا دروغ میگی خواهر عزیز....پرطرفدار ترین بازی...فوتباله!!خخخخ
شوخیدم
اون فوتبالی هاشم حالا پاش بیافته اسم فامیل بازی میکنن

شیرین 30 بهمن 1391 ساعت 16:38

وااااااااااااااااااااااااای
اول شدم...
می دونستمااااا....

عجب................مگر اینکه شما پست بزارین من اول شم

.
.
البته بقیه سعادت ندارن که من تو پستاشون اول شم
مخصوصا امیر....هیچوقت تو پستایی که میزاره اول نمی شم..

خب همونجور که اشاره کردی ابجی ...لیاقت ندارن!خخخخ

خب پس گوش به زنگ باش تا پست گذاشتم بیا اول شو....
آپ باشی هاااا؟


سلاااااااااااام عمو حسین خوبین ؟ چه خبر ؟

عه راستی منو میشناسی عایا ؟

آره یادش بخیر اما خب ما بچه ایم هنوز بازی میکنیما البته به ندرت خیلی کم پیش میاد ...

در کل خیلی مهیجِ مخصوصا آخرش که تموم میشه داد میزنیم استـُــــــــــــــــــپ

عمو منم بازی با غلام شروع کنیم

سلام خاله....
خبرا که همه پیش شماست.

یه چیزایی ازت یادم هس ولی چرا یه مدت نبودی؟؟؟
نکنه بودیو ما خبر نداشتیم!!!
با غلام شروع کنیم......دِ نشد ابجی!!! اخه با غلامو که حالا بازی کردیم..همه دیگه بلدیم.خخخخ
میخای با یه چی دیگه شروع کنیم؟؟؟؟
مثلا....
ولش کن ....چرا من بگم!!!! حالا نوبت شماست بگین با چی شروع کنیم....

مریــم 30 بهمن 1391 ساعت 17:07

وای چه حالی داره وقتی استاد داره حرف میزنه (درس میده) ....

بری توی نت واس خودت الاف بگردی...

مث الانه من....

همین کارارو میکنی که یه رنگ بلد نیسی با "غ" بگی

من که تاحالا تجربه نداشتم سر کلاس برم تو نت....بزار ببینم...چرا یه بار با گوشی قبلیم سر کلاس اموزشی بودم رفتم تو نت

ولی کلا وقتی استاد درس میده (ی ا ب و) اب بدی حال میده

مریــم 30 بهمن 1391 ساعت 17:11












...............بعله

مریــم 30 بهمن 1391 ساعت 17:20

حیوون:

غـــــــاز

رنگ:

رنگ غــــذا

خخخخخخخخخ!!!

حال کردی؟ سر کلاس بیشتر به ذهن آدم میاد....

من که حال نکردم!! شما حال کردین؟؟؟
شوخیدم ابجی

اخه مگه رنگم با غذا داریم؟؟؟ خسته نباشید!!!!
این همه زور زدی اخرشم این یادت اومد!!!
فک کنم تا حالا تو عمر چندینو چند سالت اسم فامیل بازی نکردی.خخخ
البته کمکم میتونی بگیری هااااا.....


رنگ : غرمز

حیوان : غاز ( عه این درست شد )

ولی غلام نداشت دیگه ، غلام رفته گل بچینه نیست

اینا هم تقریبا درستن ولی باید غلامم توش باشه

ولی گُِلت درسته

مثل
حیوان:غلام کله خر(ترکیبی از انسان و خر)
رنگ: غلوم چرکی(نوعی رنگ که به علتاستفاده شلک خود را از دست داه است) یا غلام سیاه خخخخخخ

سارا 30 بهمن 1391 ساعت 20:00 http://erma.blogfa.com

بله که داریم غرمز و غو

البته برای افراد املا ضعیفه این کاربرد

غاز یا این غ ؟؟؟؟ اگه اره که مثلا حیوون غاز

رنگم مثلا امممممم غهوه ای

بازی باحالی بود همیشه اول راهنمایی {حالا الان سوم راهنماییم } زنگ تاریخ و جغرافیا بیکاری بود میشستیم بازی میکردیم این خیلی خوب بود دست هم خیلی باحال بود

اخه تو که نوشتن بلد نیسی چرا بازی میکنی!!! هااااااان؟؟؟
اخه غهوه ای هم شد رنگ!!! خب این همه رنگ با غ داریم مگه مجبوری جر زنی کنی؟!!!

همین کارا رو سر کلاس میکنین که املاتون ضعیفه!!!!
من که واقعا واسه معلمتون متاسفم

من موندم که نظره من کجاست ؟؟

باور کن حسین من اینجا نظر گذاشته بودم ..

چرا نیستش ؟؟؟؟؟

خب من چه میدونم!
خب بگرد ببین اینجاها نیوفیده!!

یه خورده فک کن ببین باش کجاها رفتی...شاید اوجا باشَ!هرهرهر

رنگ: غلامه ای (معنی مله ای)
حیوان: غلام ابی

بهار 1 اسفند 1391 ساعت 16:48 http://bahar91.blogsky.com

هههههههههو ههههههههو منو دروغ!
من خودم فوتبالو دوست دارم ولی اسم فامیل یه چیز دیگس
اتفاقا امروز معلم ریاضیمون نیومد نشستیم اسم فامیل بازی کردیم دقیقا هم این مدلی بود خودمون نفهمیدیم چی نوشتیم


همین کارا رو میکنین که ریاضی رو نمی فهمین!خخخ

elahe 1 اسفند 1391 ساعت 19:08 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

من؟نچ مگه میشه داداشیمودوس نداشته باشم!
اینروزاکلازیادنت نمیام نمیدونم وقت نمیشه!!!
حالانه که خ سرم شلوغه!!!هرهرهر
نه یکم کارداشتم این روزا کم اودم ایشالا بعدا میام سر میزنم مثله قبل
.
اره بابااسم فامیل بازس کردنه منم همینجوری بود تااین حد نه ولی شبیهش بود!هه هه هه هه

الهی قربون ابجیم برم
میبینید چه ابجی نازی دارم؟؟

چرا سرت شلوخه؟؟؟
پس همین جا میشینم تا بیای......

برو بابا ....هر وخت که بازیت مثه من شد بیا بازی کنیم

[:SO45:]

نظرا منو می خوری ؟؟؟؟؟؟

وایساااااااااااااااااا ...

واست دارم ..



بچه های قدیم پاشونو جلو نظرات بزرگاشون دراز نمی کردن .. بچه های الآن می خورنش ..

دوره آخر الزمون شده والا ..



مُردم از خنده....!!!
واقعا راس میگی هاااا که بچه های قدیم......
ما که کوچیک ابجیمونم هسیم

من که با این همه جر زنیم باید پیش این دایید لُنگ شید کنم!

لنگ شید کنم : لنگ پهن کنم ...

همه که مث من تافل کاشونی ندارن .. با ترجمه بحرف ..



راستی چند تا اصطلاح دیگه بم یاد بده .. داداش امیر که دیگه بم یاد نمیده ..

اون که دایی من نیس دایی شیرینه!!!
تو که تافل داری دیگه چیو میخای یا بگیری؟؟؟
.
.
میخَی داش امیرُ لولَش کنم!!


خاله ؟!!! من دختر بابایی امیرماااااا بعد شما به من میگی خاله !!!!!!!!!!!!!

نه بابا چه خبری...

آره نبودم و هنوزم نیستم از این اسمی که جای آدرس وبلاگ میزنم معلوم نیست ؟!!!

خب باشه ایندفه با نقی شروع کنیم...!!

بابایی امیرررر؟؟
اون که خودشم بچس!
پس کی میشی؟
اهااااان
دختر همسایمون..خخخخخخ
نقی؟؟؟؟
تو به ما نمیخوری ابجی!

مریـــــم 2 اسفند 1391 ساعت 18:33 http://love-courage.blogsky.com



سلام ابجی...
چی تو فکرته هااااا

Zhinoos.Blue 2 اسفند 1391 ساعت 20:38 http://kooleh-poshti.blogsky.com

آآآآآی خدا چه حالی میکردیم با این اسم فامیل!

حسین یادش به خیر تابستون با بچه های نت رفته بودیم یه جا اسم فامیل آنلاین بازی میکردیم...الهام که وسطاش نتش قطع شد رفت! امیرم با شونصد نفری از رفیقاش اومده بود بازی میکرد! منم که مامانم بغلم نشسته بود!(حال میکنی هیشکی تقلب نمیکرد؟؟؟)

خعلی حال داد... یادش بخیر!

اره ابجی

یادمه بازی میکردین....اخه یه بار اون موقع که بازی میکردین منم خونه امیر بودم
اون روز بود که امیر تند تند جواب میداد تو هم تعجب کرده بودی
نمیدونم یادته یا نه؟؟؟؟


بلــــــــــــــه بابایـــــــــــــــی امیـــــــــــــر

خب مگه چی میشه ؟ منم بچه ام

من برادرزاده ی شما میشم عمو حسین


آره ، خب پس با چی ؟!!

عه عه....پس تو برادرزاده منی؟؟
وااااااای این داش امیر ما هم چقد بچه داره هاااا....
من که میگم با یعقوب شروع ه ! خوفه؟؟؟

Zhinoos.Blue 3 اسفند 1391 ساعت 07:41 http://kooleh-poshti.blogsky.com

عه عه عه! امیر تند تند جواب میداد؟؟؟؟؟؟؟ من تعجب کرده بودم؟؟؟ واااااااااااااااا

ما که هنر دیگه ای که غیر از اسم فامیل بلد نیستیم!خخخخ

Zhinoos.Blue 3 اسفند 1391 ساعت 07:47 http://kooleh-poshti.blogsky.com

مدرسه قبلی که بودم سرکلاسا کلا ما یا داشتیم درس زنگ بعدو میخوندیم، یا خواب بودیم یا داشتیم اسم فامیل و دوز بازی میکردیم!(الان بچه های مدرسمون همه خرخونن هیشکی پایه نیس)

خلــــــــــــــــــــــــــــــــاصه اینکه یه روز زنگ عربی بود و مام داشتیم اسم فامیل بازی میکردیم، معلمه هم داشت درس میداد، منم تموم کردم بلند گفتم استپ استپ استپ!
یهو کلاس ساکت شد، تابلو شدیم!
معلمه گفت پاشید چهارتاتون برید بیرون

مام که از خدا خواسته! جلو چشمش یه توپ والیبال برداشتیم رفتیم تو حیاط!

هعـــــــــــــــــی چقد حال میکردیم پارسال

واقعا دورزمونَ رو میبینی ...کیا خرخون میشن!!!
پس چرا ما با این همه سابقه درخشان خرخون نشدیم؟؟؟

خیلی باحال بود کلی از داستانت خندم گرفت
هر وقت یادش میافتم خند میگیره
همین خاطراتن که واسه ادم میمونن
من که موندم بروبوچ خرخون چه خاطراتی دارن!!!!(با عرض پوزش از بچه های درس خون وبلاگیمون)

student 3 اسفند 1391 ساعت 10:22 http://mnway.mihanblog.com

سلام بلاخره برگشتم
من یه پیشنهاد میدم
شما بیاین در مسابقات بین المللی اسم فامیل شرکت کنید
مگه هست؟

سلاااااااام
به ببین کی اینجاس
مگه تا حالا نشنیدی؟؟؟؟؟؟؟

elahe 3 اسفند 1391 ساعت 20:46 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

بله بله شما استاد مایی تمرین میکنم هر وقت اسم فامیلم به شما رسید میام میگم!!!!هه هه هه هه

چه خبراااااااا داش حسیم؟

......
فعلا که خبری نیس!!!
فقط چند نفر واسه ما قد عَلَم که بیا ام فامیل.....دیگه نمیدونم میخان با کی بازی کنن!!!!
اخه تو بهشون بگو ابجی


بله من برادر زاده ی شما میشم

نخیر فقط یه دونه دختر داره اونم منم

یعقوب باشه

بعله متاسفانه شما برادرزاده ب بنده میباشید!خخخخ
شوخیدم بابا
راست میگی هاااا اون یه دونه دختر با شونصدتا پسر داره!خخخخ
عمرا اگه بتونی یه میوه با یعقوب بگی!؟؟؟


متاسفانه !!!!!!

نخیر بچه نداره یه دونه بچه داره اونم منم

میوه : یعقوب فرنگی !!!!!

شاید چند تا برادر خواهر ناتنی داشته باشی!!!خخخ
تازه یعقوب فرنگی هم میوه نیس!!!!
اگه راس میگی چه رنگیه؟؟چه طعمیه؟؟

Zhinoos.Blue 4 اسفند 1391 ساعت 16:05 http://kooleh-poshti.blogsky.com

میگم داااوووش داری میتایپی یه نگا به مانیتورم بندازی بد نیستا

چطور؟
نکنه واسه این که خنده رو "خند" نوشتمو میگی؟؟؟
درست گفتم؟؟؟

.elahe 4 اسفند 1391 ساعت 21:21

سلام اقا حسین
داداش امیرو لولش کنم یعنی چیی؟؟

ینی خیلی بهش میزنم.!!!
بعد این همه که داش امیر پست کاشونی میذاشت شما هنوز یاد نگرفتین؟؟

میخای چندتاشو واست بگم کِِفِت بُبُرَّ(حال کنی)؟؟؟

Mehr Azin 5 اسفند 1391 ساعت 07:49 http://calmme.blogsky.com/

آخی پسرم پیر شدی رفت پیه کارش

چطور به من با این سنّم میگی پسرم!؟؟

واسه چی پیر؟؟؟


نوچ اصن خواهر برادر ناتنی هم ندارم

بابا همون گوجه فرنگی بود دیگه شد یعقوب فرنگی!!!

ایشالا که برادر و خواهرم قسمتت بشه!خخخخ
من که یعقوب فرنگی جای گوجه فرنگی توی کَتَم نمیره....
اخه چطور میخای با این بازیت با من بازی کنی؟هاااااا؟؟؟؟

elahe 5 اسفند 1391 ساعت 11:22

اها کفه من نمیبره داش امیر تیکه کاشونی زیاد رفته هه هه هه
میخوای یه تیکه برم:حسٍی اینقٰ گومورٍه نٍرو
تیکه روداشتی ؟؟
(دیگر نگران یادگیری زبان کاشانی نباشید؛برای ثبت نام در کلاس های اموزشی زبان کاشونی باشماره های زیر تماس بگیرید:
000000000000)

حسین برو خودتو لول کن!!!

ایوووووووووول
گوموره رو خوب اومدی...
اولا که چِقِزِ لهجه داری؟
دوما اینقَ نیستو اِقِدَ هستش
سوما لول نیستو لولَ
راستی چه شماره رندی داری ها؟؟؟
چرا هرچی میزنگمت خاموشی؟؟؟

رز 5 اسفند 1391 ساعت 14:34

سلاااااااااااام ادرس نمیدین نمیدین حالام که ادرس میدین اشتب میدین...

دگه شما که بلدی بقیه رو چطور نوشتی اینم ایطور بنویس..
یا یه خط بزن ــــــ ایطوری...
مریم خانم حیوانشو گف...
شمام که با غ ننوشتی با غلام نوشتی...
بیا رنگشم پسرعمه زا فرمودند...غلامه ای..

چطور؟مگه درست نبود؟؟
اخه نمیدونم چرا با صفحه کلیدم خط صاف کشید!!!شما بلد نیسی ابجی؟؟
حالا بریم سراغ جواب من.......
مثلا:

رنگ:غلوم چرکی(چرکی رنگی است که به علت کارکرد زیادی تغییر رنگ داده) یا غلوم سیاه!خخخخخ
حیوان:غلوم کله خر(ترکیبی از حیوان و انسان)!خخخخ
حال کردی ابجی؟؟خوشت اومد؟؟

Lهام 5 اسفند 1391 ساعت 21:38 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

پس کی می خِی آپ کنی ؟؟

خیلی دوس دارم اپ کنم ابجی ولی یه امتحان دارم که خیلی خیلی سخته!!!!
واسم دعا کن ابجی.....بعدش حتما آپ میکنم!

دریا 6 اسفند 1391 ساعت 15:55 http://quietseashore.blogsky.com

یعنی یکی از بهترین وبلاگا که نویسنده اشو خیلی دوست دارم اینجاست...
خیلی گل و باحالید...
یادش بخیر اره منم با دو تا داداشام و فامیلامون چقدر بازی میکردیم
اره واقعا چه اسمهای عجیب و غربی از خودمون در میاوردیم...
یادش بخیر
الانم گاهی هوس میکنیم بازی کنیم...

مرسی از این که پستای مارو دنبال میکنی ابجی
واقعا بازی خاطره انگیز دوره کودکی و بزرگی های ماست
خب بیا بازی کنیم؟؟

دختر عمه فرزانه جون 7 اسفند 1391 ساعت 19:02

سلاممممم به داداش حسین.خوبی؟من میخام باهات بازی کنم میای؟؟؟؟؟شناختی منو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علیک سلام... ممنون خوبم ابجی
بابا به ما نمیخوری ابجی!خخخخخ
شوخیدم خب ماییم و نوای بی نوایی بسم ا... اگه حریف مایی!!
شرمنده نشناختمت!نکنه بِچه اصفاهونی؟؟؟

فرزانه 8 اسفند 1391 ساعت 21:42

خیلی خیلی زیبا نوشتی و من که مردم از خنده . به قول الی جونم آقا باریِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِک ....
دیدی به قولم وفا دکردم و اومدم و بت سر زدم ؟

خیلی خوش اومدی فرزانه جون
ممنون که اومدی
اخه چرا ادرستو نمیزاری؟؟؟


پس این میوه با غلام چطور شد غلام سبز به جای گوجه سبز ؟!! هاااا ؟!!!!!!


دیگه داری حرفه ای میشی هااااااا

Lهام 12 اسفند 1391 ساعت 17:51 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

امتحانت رو دادی ؟؟؟؟؟

اگه دادی چطور دادی ؟؟؟؟؟؟؟


یالا بگو منتظریم .........

امتحانُ هر جور بود از پَسِش بَر اومدم......خلاصه با 18.75 پاسِش کردم
منتظرییییییییید؟؟؟؟؟؟؟.....مگه چندتایید؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد