سوتی



سوتی های بچه ها
کی سوتی رو داده؟سوتیدرستش
امیرحسین(1)سیمسارسوسمار
محمدجواد(2)پشت سره غیبت مرده نکنپشت سر مرده غیبت نکن
امیرحسینوسطِ صحبتام حرف میزنمترجمه فارسی نداره متاسفانه
امیر حسینخورشید خاموش شدخورشید غروب کرد
مهدیاریه پام جوراب پاش نبودیه پام جوراب نداشت
محمدجوادپَ نَ نَپَ نَ پَ
پدرزن حمید(3)پشه قو نمیزنهقو پر نمیزنه

(1):یه بار رفته بودیم کوه به حسابه خودمون!بعد وسط بازیمون یهو من چِشَم خورد به چنتا سوسمار

بزرگ،تا دیدم گیج شدم و داد زدم بخدا سیمسار!الان این سوتی من ماندگار شده،جوری که اگه بگی

سوسمار میگن سوتی دادی سیمسار درستشه

(2):همین پری شب این سوتی رو داد و منم کلی خندیدم و تو یه کاغذ نوشتم گفتم این بار دیگه من

باید سوتی هامونو بنویسم!

(3):حمید که یادتون هست؟از بچه های گروه بود که به درجه ازدواج نائل شد.هرهر.

حمید معروف بود به سوتی گیر،یه روز که دیدیمش.بهش گفتیم از پدر زنت سوتی نگرفتی

گف چرا اتفاقا همش سوتی میگرم و...بعد این سوتی پدر زنش رو گف


نظرات 26 + ارسال نظر
elahe 9 بهمن 1391 ساعت 01:25 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

به به کی پست گذاشته...سلااااام امیییییر.چوطوری پسر؟چ عجب،گفتم تااومدم وب دوره صفحه گوشیم نورانی شد پس بگوامیرپست گذاشته!خخخخ چ پست باحالیه وای چقدخندیدم هه هه هه

کی پست گذاشته؟؟

اهااان از اون لحـــــــــــــــــــاظ؟؟باشه

من چطورم؟؟نمیدونم.حتما خوبم نه؟

یعنی انقد پستم عرفانی بود؟؟

گوشیت منفجر نشد از خنده؟؟

الان سالمی؟؟

در سلامت کامل به سر میبری هووع؟؟

امیر به شما عرق نعنا پیشنهاد میکند موقع خنده ی زیاد

مهدیار(street group) 9 بهمن 1391 ساعت 01:25

یووووووووووووووووووووووهو اول!!!!!!
برید بزنید گاراژ تا مهدیار هست

مهدیار؟؟

عزیـــــــــــــــــزم؟؟

میخواااام یه چیزی رو بهت بگم فقط گریه نکن...قول دادی گریه نکنیاااا

الهه اووووووووووووووووول شد

هرهر هرهر هرهر

ناراحت نشو عزیزززززم

لپتو بیار:بووووس...برو ناراحت نباش.ایشالله تو هم اول میشی

مهدیار(street group) 9 بهمن 1391 ساعت 15:43

اخه نمیدونم نصف شب الهه کجا بود ک اول شه
بروووووووووو

راست میگه..کجا بود که اووول شه اخه

وحید 9 بهمن 1391 ساعت 15:44 http://berangekhazan.blogfa.com

خدا همانی است که ما می خواهیم,
کاش ما نیز همانی بودیم که خدا می خواست! [ناراحت]


وقتی میای نظر میزاری آدرستو بزار...
این دفعه چیزی نمیگم ولی اگه دفعه بعد تکرار شه شاید بازم چیزی نگم

نزاشتم ادرسمو؟؟؟

خب بنویس:

ایران- کاشان-امیرحسین

آی پی مم بدم؟؟هرهر

خب خیالمو راحت کردی وحید جون ترس از همین داشتم که چیزیم بگی

سارا 9 بهمن 1391 ساعت 17:09 http://erma.blogfa.com

بازگشت با افتخراتنو به جمع ول های نت تبریک عرض میکنم امید وارم امتحانات خوب شده باشه ماکه فعلا در افق محو شدیم


چه سوتیاییییییییییییییییی

یه بارم من اومدم بگم میرزا ایرج گفتم میجا ایرز

خواهش میکنم رئیس مجمع وِلان...هه هه

بلی امتحانا از ترم قبل مزخرف تر شد....ولی خوب بود

چه کِــــــــــــــشی دادیش

اووووه اووووه اوضاعت خرابه هااا..عجب سوتی انفجاری ای دادی

[ بدون نام ] 9 بهمن 1391 ساعت 17:51

وااای خیلی جالب بودن امیر....دستت درد نکنه

...سوتیه مهدیار خیلی باحال بود.....


پ ن ن؟؟؟؟

من یه بار مامانم اومد بگه پ ن پ ...گفت:ن پ ن...
این پ ن پ هم عذابی شده واسه خودشااا...

....خواهش میکنم خواهر یا برادر

اسمتو نزاشتی ها....الان من نمیدونم کی هستی

شماااااا؟؟

تو دیگه بد تر از محمدجواد سوتی دادی...ههه هه

سیـــلام...

ینی چی امیر ۱ ـ حمید ۳ ـ محمد جواد ۲ ؟؟؟؟؟؟؟

سوتی مهدیار کلی خندیدم... یه پام جوراب پاش نبود هرهرهرهرهرهر

ایننم قشنگ بودش : وسطِ صحبتام حرف میزنم

اتفاقن یه استاد داشتیم سوتی داد گف :

ساکت باشید... دارم صحبت میکنمااااااا خیر سرم حرف نمیزنم....

کلاس رف هـــــــواااااااااااااااا

سیلااااااااااام

تو ادامه ی مطلب رو میرفتی متوجه میشدی یعنی چی

اووهوووووم فک کنم تابستون نیاسر رفتیم این سوتی رو داد مهدیار



هه هه...........ایییییییووووووووووووووووول

حالا من یه سوتی دیگه هم مینویسم ببین اون دیگه چقد باحال بوده

این که استاده شما گف خیـــــــــــــلی باحال بود

راستی کلاستون یه توپ داره قلقلیه؟؟

Zhinoos.Blue 9 بهمن 1391 ساعت 21:46 http://kooleh-poshti.blogsky.com

انقده بدم میاد هر دفه برسم برم وب یکی...

تابستون چه حااااالی میکردم منا !!!! صببببببببب تا شب پای نت! علاف بودم جون تو..[ (جون خودت(این صدای وجدان کی بود؟؟؟ بگو خفه شه... ینی چیزه... سکوت بفرمایند ایشون)]

خب چی داشتم میگفتم....[برگرد دو خط بالاتر ببین چی داشتی میگفتی خب!]

آهان یادم اومد میخواستم بگممممممم... وبتو مسلح کن، میخوام بترکونم وبتو

هرهر.....فقط 4- 5 ماه دیگه مونده طاقت بیار رفیق

حالا هم همچین با اون روزات فرقی نکردی...همون علافی

چطووووری علاف؟؟

وجدانت اعصاب نداره هااااااا.یخورده از وجدان من یاد بگیر ببین چه مهربونه:

وجداااااااااانه عزیزم؟(چته؟؟باز منو صدا زدی.بروگمشو دیگه

دو روز بیخیال من نمیشی...اَه)

هااااچی میگه؟....ولی مهربون بود قبلنا

نمیدونم چش شده...هیـــــــــس الان صدامو میشنوه.هییس

وبمو مسلح کنم؟باشه دستور دادم چند پدافند هوایی زمینی زیر دریاایی

زیر زمینی همه جاش نصب نُمایَن

Zhinoos.Blue 9 بهمن 1391 ساعت 21:47 http://kooleh-poshti.blogsky.com

انتخاب کن چه جوری بترکونمش؟؟؟ نارنجک ببندم به خودم بیام وبت؟ یا لینک ویروس بهت بدم سیستمت رو بپکونم؟ یا هکت کنم؟


نچ نچ نچ... شوخیشم زشته

اووووووووووووم....میشه مشورت کنم خانوم؟؟

هک؟؟چی هست؟

ویروس؟بدم نمیاد ببین تو بساطت چیزه بهتر سراغ نداری واسه ترکوندن

نارنجکم که قدیمیه قبلا حسین فهمیده این کارو کرده

افررررررررررین شوخیشم زشته

ابجی الهام وبلاگش برمیگرده.....بیا بریم رو هیدرش بشینیم تا بیاد

بریم؟؟

Zhinoos.Blue 9 بهمن 1391 ساعت 21:48 http://kooleh-poshti.blogsky.com

خب فعلا بای تا بعد...

تیکه امروزت: بی کفایت!

بی کفایت بی کفایت بی کفایت بی کفایت بی کفایت بی کفایت(دارم زیر زبون تکرارش میکنم یادم نره)بی کفایت بی کفایت بی کفایت بی کفایت
........
.....
....
...
..
.
چی بود؟؟

بی چیچی؟؟

student 9 بهمن 1391 ساعت 22:16 http://mnway.mihanblog.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
این اول شدن هم قضیه ای داره برای نت شما هااااااااااااا!
حوشحالم که برگشتی
بارک الله به شما با این سخنان زیبایتان
اولین سخن خودت و سخن مهدیار بسیار زیبا بودند!
موفق باشید دوستان

سلااااااااااااااااااام به به

بعلـــــــــــــــــــــــــه دیگه....اول شدن لیاقت میخواد که ما نداریم..هه هه

میــــــــــــسی

شمام موفق باشی

ما رو که میبینی موفقیتمون رو

رز 10 بهمن 1391 ساعت 14:18 http://www.leilytanha.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

عالی بووووووووووود

متوجه اون کامنتت نشدم

سیلااااااااااام

ههه هه هه...پ ن پ

توجه کن خواهر

shiva 10 بهمن 1391 ساعت 17:48 http://shekarnamaki.blogsky.com

سلام خوبی ؟ چ خبرا؟ کم پیدایی

سلااااااام

شما اول نظراتونو تائید کنید بعد...

کم پیدام؟؟دیگه دیگه...ما هم رفتیم جزئه بی خبران

taranom 10 بهمن 1391 ساعت 17:56 http://www.taranom70eshgh.blogfa.com

هرررررررررررررررررر هر هر هر هر هر ای ول دمت قیژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ حال آمدیم

کرکرکر.....

حال آمدی؟؟

گذشته نیامدی؟

اینده چی؟

هوووووووووووووم؟؟

Zhinoos.Blue 10 بهمن 1391 ساعت 18:34 http://kooleh-poshti.blogsky.com

هرهر... خودم اول از همه فهمیدم... الهامو میگم

افررررررررررررررین به تو...تو چقد زود اول از همه میفهمی

مهسا 10 بهمن 1391 ساعت 19:46 http://love-courage.blogfa.com



یه پام جوراب پاش نبود؟؟؟!!!!!!!!!!

ترکیدم از خنده. . .

اینم که ترکید

چرا شما میترکید؟؟

اون مریمم بعضی وختا میترکه...چرررررراااااا؟؟

عهههه؟؟ ادامه مطلبم داره مگـــــه؟؟؟؟ چه غـلتــــا...

ندیده بودمش... هرهر...

آهان.... حلـــه الان....

بعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــله که داره

اجنبی؟؟انقد فرهنگ فارسی رو نبر زیر سوال.مگه خودت خواهر و مادر نداری فرهنگه ما رو میبری زیره سوال...عه!!!

taranom 10 بهمن 1391 ساعت 23:23 http://www.taranom70eshgh.blogfa.com

امیر حسین عزیز یه بار تو یکی ار کامنتا یه نفر واست نوشته بود خخخخخخخ تو گفتی چیز گیر کرده تو گلوت گفتم از اشتباه بکشمت بیرون آهان یکم دیگه مونده بیا بالا اینو یاده بقیه هم بده که :

خخخخخخخ = خیلی خوبه خدایی خیلی خندیدیم خیر ببینی!!

مطمئنی من بهش گفته بودم چیزی تو گلوت گیر کرده؟؟

معمولا من خودمم میگم: خخخخخخ

خب اگه این معنی رو میده پس باید اینجوری نوشتش:خخخخخخب

درسته؟؟؟

elahe 10 بهمن 1391 ساعت 23:49

her her her ghiafe mshdiaro her hrr...fekr karde aval shodan alakie.her her.yohooo

اخی....
به مهدیاره ما نگاه میکنی؟؟؟
.
.
.
حیف که اول شدی و احترامت واجب.وگرنه هیچ کاری نمیکردم

yegeneh 11 بهمن 1391 ساعت 20:40

هههه

شیرین 12 بهمن 1391 ساعت 16:30

داشتیم با مامانم برنامه ی فیلم فجرو می دیدیم ...اختتامیه اش بود....آقا هی این بازیگرارو نشون میداد...
و از اونجایی که مامان من از شهره لرستانی خیلی خوششون میاد تا این خانومو نشون داد من گفتم
عه عه عه ماااااااااااااااماااااااااااااان
لهره شرستانی.....







بعله....
راستی اون قبلیه که اسم نداشت من بودم فکر کردم اسمم هست آخرش دیدم ..عه نیست

خخخخخخخخخخ....دسته گله مامانت درد نکنه

ما رو هم خندوند

ایوووووووووووووووول بهش

یوهوووو

لهره شرستانی؟؟....اخه ابهت این برادرا رو هم برد زیر سوال

حدس زدم خودتی...حالتا شکل تو بود دست خطش

Elham 14 بهمن 1391 ساعت 14:39 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

agha hammid ...

dafe akharet bashe soti pedar zanet ro migiriya ...

dobare tekrar she ba kabotar name resan be khanomet migam ...

man akhiran ro poroje my sister in law ( khahar shohar azizam )
kar mikonam ...

vaaaaaaay dadash amir nemidoni ce hali mishe vaghti sotish ro migirio
in shekli mishe :
va man : vaaaaa che ghad bi janbei

her her her ...

قشنگ معلوووووم بود چه علاقه ی شدیدی به خواهر شوهرت داری

قشنگ از جمله های گوهر به بارت معلوم بود

به به!!به تو میگن یه زن داداش خوب

اره سوتیشو بگیر یه حااااااااااالی میده که نگو و نپرس

Elham 14 بهمن 1391 ساعت 14:43 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

sotiya khodam :

mobakherat : mokhaberat

baghiyash ro yadam raft ... mitonam ketab soti az khodam benevisam ...

mardom deleshon khoshe shaer shodan
baba berid soti aton ro benevisid ...

mardom hal konan ...



mage na ??

valii kheyli bahal bod in post ... ...

مباخرات؟؟؟

دمت قیـــــــــــــــــــــــــژژژژژژ

ایوووووووووووووووووول یوهووووو

اخره شبی کلی گفتیمو خندیدیم

شاعرا برید خونه هاتون سوتی گیرا اومدن(با صدای کلفت بخون)

ارررررررررره بابا

سوتی بگید ادما رو بخندونید کیف کنن

ای بابا
این مخابرات چه گیری به ما داده آ
دیروز بازم میخواستم بگم " مخابرات " گفتم : مخاربات

اصلا نگو مخابرات

بگو فرا ارتباطات...هه هه

نه اینم رو سوتی میده ما رو میخندونی

اصن یه کار کن ابجی....تا رسیدی به این کلمه ی مخابرت هیچی نگو برو ادامه ی حرفت روبزن

شاعرا برید خونه هاتون سوتی گیرا اومدن

برید دیگه ..
نمیرید ؟!

خب باشه خودتون خواستین

هو هو ، داداش امیر ، بریم بخوریمشون

صب کن الان تو پاکت زبالشون میکنم


اووووه از ساعت 9 ـم رد شده...برم بزارمشون سره کوچه بیام

هه هه هه......خو من فرار کنم برم دیگه الان از انجمن شاعرا میان خفمون میکنن

الی 17 بهمن 1391 ساعت 09:53

من اگه سیمسار میدیدم درجا سکته میکردم دیگه وقت نمیشد بگم سیمسار دیدم

هه هه...باحال گفتی

عوضش نمیگی سوتی نمیدادی حداقل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد