اربعـــین حسینی

.............سفرکردم به دنبال سرتو...............

....................سپر بودم برای دختر تو.................

......................چهل منزل کتک خوردم برادر....................

..........................به جرم این که بودم خواهرتو.........................

چهل روز از این واقعه گذشت!....چه زود گذشت




امیر میگه:من خودم به جِد هیچی نفهمیدم.....اربعین حسینی تسلیت.تسلیــت
اینم پرچمه خوده گنبد امام حسینِ که وارد ایران شد و دست به دست  از این استان به اون استان
تو ایران میگرده.چقد بویِ خوبی میداد.خیلی خوب بود....



...امام حسین درکلام اندیشمندان

انتونیوبارا(پژوهشگرمسیحی):

اگرحسین یکی از ما بود،علم و بیرق او و یادبودش را درهر نقطه از زمین برپا می کردیم و تمام مردمان را به مسیحیت دعوت می کردیم.

چارلز دیکنز(رمان نویس انگلیسی):

اگر فرض کنیم حسین برای براوردن خواسته های دنیوی خویش جنگیده این سوال پیش می اید:چرا خواهر،همسر و فرزندانش را همراه خود برد؟
این دلالت دارد بر این که او فقط برای اسلام فداکاری کرد.

گاندی:

پیروزی حسین،با ان که دراقلیت بود،مرا شگفت زده کرده است.
پیشرفت اسلام متکی به شمشیر نبوده بلکه به فداکاری والای حسین به دست امد.
من از حسین یاد گرفتم چطور پیروز شوم درحالی که مظلوم و ستم دیده هستم.

نظرات 39 + ارسال نظر
shiva 14 دی 1391 ساعت 17:02

این پستو قبلا گذاشتی بعد پاک کردی؟

اره ......... نمیدونم!!!!
چطور ابجی؟

اربعین تسلیت

ممنون خواهر..........

مستحفیض شدیم از بیاناتتان حاج اقا

با ما زیر ابتدایی بحرف برادر بسیجی خخخخخخخ

avarin khili ghashang bod damet garm

مهسا 16 دی 1391 ساعت 14:05 http://love-courage.blogfa.com

سلام حسینخوبی؟ بالاخره نگفتی کجا غیبتمو کردی پسر بدجنس!!!!

گفتم که توایران در یکی از شهرستان های بیسیااااااااار زیبایش
اصلا فک نکنی میخاسم واسه شهرمون تبلیغ کنماااا
حالا با این همه راهنمایی که کردم بگو فهمیدی کجا غیبتتو کردم؟خخخخخخخخخخ

چطوری داداش حسین؟خوبی؟
امتحانا خووبه؟
امتحانا
نیستی
نظرتایید نمی کنی..!!!!!
دیگه این دفه میدونم اینجا نظرگذاشتم!
اگه بگی نبود دیگه دیگه

ممنون ابجی!خوبم
امتحانا عالیه
امیدوارم بقیه شو هم مثل این رو سفید باشم

حالا دیگه هر نظری رو بدی سریع تایید میکنم اخه خیلی خوشالم
بــــــــــعله نظر شما الان تو دستمه خخخخخخخخخ

مهسا 17 دی 1391 ساعت 11:08 http://love-courage.blogfa.com

هعی. . .

هااااااااااااااااا چی میگی؟؟؟؟

shiva 17 دی 1391 ساعت 12:11 http://shekarnamaki.blogsky.com

اول شدم

اورین به ابجی خانم گلم
شما همیشه واسه ما اولی

رز 17 دی 1391 ساعت 12:44 http://www.leilytanha.blogfa.com

اره عطر خوبی داشت

مگه بوش تا اونجا میومد؟؟

الی 17 دی 1391 ساعت 22:45

من یه تیکه از پرچم حرم حضرت ابوالفضل دارم

قبل از هرچی یه سلاااااااااااااااام خاس به ابجیه گلم
خوش به حالت

سلام بر مش حسین....

چطوری برادر؟؟؟

چرا اندکی زیاد پیدایتان نی پ؟؟؟ ....

کجاااااایی ؟؟؟؟

درسا هجوم آوردن مث واس من؟؟؟

سلام ابجی من که خیلی خوبم
اخه نتم قطع بوووووود خواهرم
الان دقیقا پای سیستممم!خخخخخخخخ
شووخی کردم
اره واقعا من که هنوزم امتحان دالم

مهسا 21 دی 1391 ساعت 18:04 http://love-courage.blogfa.com

علوووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟!!!حسین؟؟؟؟!!!!زنده ای؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
کجایی پ تو؟؟؟
مش غول سرو کله زدن با امتحونایی؟؟؟!!!

علووووو بفرما؟؟؟ خخخخخخ
یه لحظه جو گوشی منو گرفت
اره متاسفانه هنوزم امتحاناتم تموم نشده!
از اونجایی که امتحانا نمیتونسن منو از پای نت بلند کنه قطعی نت اینکارو با من کرد!!!!

مهسا 21 دی 1391 ساعت 18:17 http://love-courage.blogfa.com

حسسسسسسسین؟؟؟؟ باتواما!!!!!!

هااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟ اومدم بابا

شیرین 22 دی 1391 ساعت 10:36

احسنت...............
احسنت................
.
.
.
اون پرچمه بود مال امام حسین....ما که رفته بودیم پارسال شلمچه از طرف مدرسه اونم اونجا بود....فکنم خودش باشه....
ولی اولش که پرچمو گرفته بودم دستم اصلا باورم نمی شد مستقیما مال اونجا باشه....خدایی اولش یه کم شوکه شده بودم.....

....

نه مال حضرت عباس بود(ع)!
خوش به سعادتت...من که میمیرم واسه یه ذره از خاک شلمچه
اخرشم یه کم شکه شده بودی؟؟؟خخخخخخخ

مهسا 22 دی 1391 ساعت 19:22 http://love-courage.blogfa.com

حسییییییییییییییییییییییییین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هاااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟
چی میگی گوشم کر شد!

الی 23 دی 1391 ساعت 14:46

حسین خفت میکنم
چرا نیستی؟؟؟؟؟

چراااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟
اخه این نته .... قط بو!!!!
تازه امتحانمم بو!!!
تازه ابجی هنوزم امتحانام تموم نشدهمیبینی شانسو

دااااااااااااااااااااااش حســــــــــــــــــــــــــــین؟
کجایی کاکو؟؟(اوه چه تیکه ای گفتم!!!خودم تعجبیدم)
باو اینقددرس نخون پیر شدی(مثلاواسه امتحانا دانشگاس که نمیاد!!)خخخخخخخ
از امیریادبگیرببین امتحان داره اصلااپ نمیکنه،میبینی؟ اینقدنیا اپ کن، بابا خسته شدیم بس حسین پست جدید میذاره! هه هه هه هه هه

هااااا ابجی؟
من الان دارم نظرارو تایید میکنم!
شوخیدم نتم خلاب بود!!!!
کدوم تیکه رو میگه ما که تیکه ای نشنیدیم!خخخخ
درس کدوم درس؟؟؟ پست جدیدم میزاریم ابجی...

سارا 25 دی 1391 ساعت 01:26 http://erma.blogfa.com

سسسسسسسسسسسسسسلام اومدم حالی بپرسم


راستی تو هم گیتار میزنی؟

نصقه شبی زده سرماااااااااااا

علیک سلام سارا خانم

اره ولی دیگه کلاس نمیرم!فقط گاهی وختی یه خورده میزنم که تارهاش نپوسه!خخخخخخ
خط اخریو چی نوشتی؟
اخه اینم شد جمله بندی

جالب بود ...

باورت میشه ،

تا حالا نشده چیزی ازش بخوام بم نده ...

خیلی نوکرشم ...

چرا که باورم نشه!
یه دعاییی هم واسه ما جوونا بکن!...شما که دلتون پاکه ابجی
الان میتونی یه خورده دقیق تر بگی چقد عاشقشی؟؟؟

شوخیدم ابجی امیدوارم ما هم یه روز جزو یکی از نوکران اقامون باشیم!الهی امین

الی 26 دی 1391 ساعت 19:42

حسین بیای اینجا خفت میکنم خوب چرا نمیای؟
درست نشد؟
ح
س
ی
ن
؟
؟
؟
؟

اخه وختی که میگی بیای خفت میکنم مگه مریضم بیام.خخخخ

بلاخره درست شد
جوری بش گفتم درست کنه که دیگه هرکاریش کردم خراب نشه!خوفه؟؟

elahe 7 بهمن 1391 ساعت 17:10 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

خخخخخخخخخخخ حسین بی نت مونده هه هه هه هه
وااااااای

صب کن درستت میکنم!به من میخندی

الی 8 بهمن 1391 ساعت 23:24

اومدی دیگه نیای وبلاگما باهات قهرم
با امیرحسین هم قهرم

اخه چرااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟
توکه این جوریاااا نبودی ابجی

منو اگه از نت بندازی بیرو از تو مانیتور میام...خخخخخ
اگه از مانیتورم بندازی از کیسه میام.خخخخخ
اگه از.....

مهسا 10 بهمن 1391 ساعت 19:48 http://love-courage.blogfa.com

حسین مگه نتت درست نشد؟؟؟پ کجایی تو؟؟

چرا بلاخره درست شد....
همین جام زیر سایه ی اسمون!خخخخخخ

Elham 14 بهمن 1391 ساعت 14:49 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

kojaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiii

hoseeeeeeeeeeeeein ?????


shiva 15 بهمن 1391 ساعت 18:13

به به نمردیمو داداش حسینمونو دوباره دیدیم

بابااین چه حرفیه میزنی ابجی...


خدا نکنه که بمیری!!!!!!!

الی 16 بهمن 1391 ساعت 12:23

کوفت سلام درد سلام
معلومه کجایی تو؟
پسر بد بد
دوست بیمعرفتی هستی تو
قهرم باهات
مثلا بهت رمز داده بودم که یه چیزی ببینی

بابا دو روز (چند هفته)نبودیم ببین ابجیمون چجوردعوامون میکنه!
شوخی کردم میخاسم یه کمی ناز کنم که نشد....
میدونی چرا؟؟؟
واسه این که سه دفه نظر نوشتم موقع تایید نمی دونم چش میشد که پاک میشدن!!!!
حالا اینقد از معرفتمون(گروپ استریت) بگم که اگه صد تا قالبم عوض نکنی بازم ازمون نظرای خوب خوب میچکه ابجی

راستی عجب قالبهای خوشلی بهم زدی هاااا
تازه اون چیزَرو هم دیدم ولی یه چیز نبود! بیشتر بود....

[ بدون نام ] 16 بهمن 1391 ساعت 16:22

دیشب اومدم یه نظره طولانی گذاشتم ولی سرعته نته خاک برسراینقدپایین بود ثبت نمیشد...
بهت خندیدم حسین یمدت خودمم بی نت موندم هرهرهرهر تو وبلاگمونم گفتم
خخخخخخخـــــــــــــــــــــخ
ــــــــــــــ
هاچی گفتی؟میخوای کیودرست کنی هاااااا؟
احیانا با من نبودی که ها؟افرین پسره خوب هه هه هه
ببگم بچه های بالا بیان برات؟بگم؟
اقاخلاصه نتت درست شد تبریک میگم

به من میخندی؟؟؟
از تو همین صفحه کلیدی که دارم باهاش مینویسم میامو درستت میکنم!!!!!!
نه بابا با کی؟ با شما؟
ماکیی باشیم که بخواهیم واسه شما شاخ بشیم!خخخخ
من هم دعا میکنم که یه خورده سرعت این نت بالا بره این قد که..........راستی چقد خوبه سرعتت بالا بره؟؟؟
میترسم اینقد بالا بره که تا مریخم بره!!!خخخخخ
ممنون که سر زدی ابجی

elahe 16 بهمن 1391 ساعت 16:23 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

رزاستی ازنتتم ممنون که اسباب شادی مارو فراهم کرد خخخخخخخخخ

کدوم اسباب شادی؟؟؟ هااااا؟؟؟؟؟

مهسا 16 بهمن 1391 ساعت 23:08 http://love-courage.blogsky.com

هیچی به اندازه داشتن یک رفیق تنبل تر ازخودت
به آدمیزاد اعتماد به نفس نمیده !
چطوری حسین؟

......

یه کم فکرم پریشونم ولی در کل خوبم.

الی 17 بهمن 1391 ساعت 09:51

چی نبود؟هان؟رفتی دیدی؟

بعله دیدم...
چیزی نبود ولی از یه چیزی که میگفتی که گذاشتم بیشتر بوووو....
منظورمو گرفتی ابجی؟؟؟

الی 17 بهمن 1391 ساعت 17:53

نه نگرفتم

اخ که عجب ایکی یو یی داریها.....یه وخت چش نخوری ها !!!!!خخخخخ


میگم که اون موقع گفته بودی یه چیزی گذاشتم برو ببین من وقتی دیدم. دیدم چندتاس نه یه چیز....
دیگه نمیتونم واضح تر از این تر از این برات بگمممممممم!
گرفتی؟؟؟
راستی چجوری میشه کلماتو کشید مثلِ ---- البته نه با فاصله !!!!
تازه صفحه کلیدمم ویلگول نمیزاره ! چه کنم؟؟؟

مهسا 17 بهمن 1391 ساعت 18:27 http://love-courage.blogsky.com

نبینم پریشونیتو داداش!

الهی قربون ابجیم برم که اینقد فکر تاتاشیشه

الهی آمین
آپ کن دیگه .. عه ..

باشه اپم میکنم !ااین چند روزه نمیتونستم بیام سرتون بزنم ولی شب حتما میام اپ باشی ها؟؟

elahe 18 بهمن 1391 ساعت 15:20 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com





بعله...

مهسا 18 بهمن 1391 ساعت 17:43 http://love-courage.blogsky.com

فدای داداشی
ایشاله ک برطرف بشه مشکلت زودتر.

ممنون که اینقد واسه من جوش میخوری

میگماااااااااااا حسین!!

اربعین تموم شداااااااا الان یه دو ماهی هس تموم شده...

نمیخوای بپستی؟؟؟

دلمون واس سوتی گرفتنات تنگ شده میباشد....

اِ ... راس میگی ها اصلا یادم نبود که هربعین تموم شده...
چرا خیلی دلم میخاد

اِلای............

الی 18 بهمن 1391 ساعت 23:24

منم همین مشکل کشیدن رو دارم
منم نمیدونم چه جور میکش
دونستی به منم بگو

دیشب مریم چندتا روش گفت که رو کیبورد من جواب نداد

تازه ویلگولم من نمیتونم بزارم!
باشه اگه پیدا کردم این فرمول خطو بهت میگم... !!! خخخخخخخخ

Elham 19 بهمن 1391 ساعت 12:20 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

خودم بهتون میگم ...

تا الهام رو دارید غم ندارید ...

کیبوردتون رو فارسی کنید ..

shift و " ت " رو هم زمان با هم بفشارید ..

اینحوری : ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یاد گرفتید فرزندانم ؟؟؟؟؟

حالا میریم سراغ ویرگول :

دوباره shift و " ف " را با هم بفشار ..

اینجوری : ، ، ،

دیدی فرزندم ؟؟؟؟؟؟؟

فک کنم اینجوری جواب بده ..

فوقش جواب نداد به من بگو تا کیبوردت رو بزنم ..

مرسی از راهنمایید
اینارو که خودمم بلد بودم! خخخخخخخ
ابجی مریم میگفت مشکل وُردِ ته .....گرفتی مامانم؟؟؟

پسرم
حالا شما باید مامانت رو ضایع کنی ؟!
وای خدای من
تا حالا ایقد خیط نشده بودم .
بزنمت پسرم .

اختیار دارررررری ما کی باشیم که بخواهیم مامانمون ضایع کنیم!!!

واسه چی خیط بشی؟؟؟؟؟ من که نفهمیدم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد