تا حالا دقت کردین؟

تا حالا دقت کردین تنها قتی که مشتری ها با لبخند وارد مغازه میشوند که میخوان جنسو تعویض کنن یا پس بدن!


تا حالا دقت کردین تو جاده ها وقتی قسمت انگلیسی تابلو،اسم یه شهر رو میخونین بهتر متوجه میشین تا فارسیشو!!!!


تا حالا دقت کردین مغز انسان پُرکاربردترین جای بدنه،24 ساعت در 365 روز سال و کار میکنه!فقط وقتی متوقف میشه که ما وارد سالن امتحانات میشیم.


تا حالا دقت کردین وقتایی که تقلب میبری،امتحان مثه اب خوردنه،وقتی نمیبری میشه در حد آزمون دکتری!


تا حالا دقت کردین اگه تو مترو الکی شروع به دویدن بکنیدملت هم همین طوری دنبالتون میدوند!


تا حالا دقت کردین وقتی میگن غصه نخور،ادم بیشتر غصه اش میگیره؟؟!


تا حالا دقت کردین تمام مریضا توی فیلم ها و سریال های ایرانی،انتهای راهرو سمت راست بستری هستن!


تا حالا دقت کردین وقتی که عجله دارین و می خواین سریع به مقصد برسین همه ی تاکسی ها غیب میشن یا مسافر دارن! ولی وقتی می خواین از خیابون رد شین هر چی تاکسی تو اون خیابون هست می آد جلو بوق میزنه؟ اخ که حرص ادم در می آد.


تا حالا دقت کردین وقتی دوتا ماشین از هم سبقت میگیرن مسافراش همو نگاه میکنن!


اینا رو هم مریم خانم گفته...

تا حالا دقت کردین...وقتی جارو برقی که کشیدی تموم که شد و جمعش کردی ...


تازه اونموقع آشغالای رو فرش یکی یکی خودشونو نشون میدن...؟!


تا حالا دقت کردین...یه کیلو آلبالو و آناناس و هلو و پرتقال تو یخچال باشه نمیخوریم !

اما یه آبمیوه پالپ دار که میخریم گیـــر میدیم به اون تیکه میوه که تهش مونده ! دلت میخواد با کلید درش بیاری...


تا حالا دقت کردین...هندز فری رو اتو هم بکشی بعد از دو دقیقه اتو هم گره میخوره...!!


نظرات 41 + ارسال نظر
Zhinoos 5 دی 1391 ساعت 10:31 http://kooleh-poshti.blogsky.com/

وبی که من توش اول نشم به درد عمو فیلتر چی میخوره

بابا ایوووووووووووول
بَـــــه چه اعتماد به نفسی داری ها
شما همیشه اولیـــــــــن
تبریک... شما توانستید در این وب اول بشید...
عجب لیاقتی داری ها

Zhinoos 5 دی 1391 ساعت 10:35 http://kooleh-poshti.blogsky.com/

من هیچ تجربه ای درباره اینایی که گفتی نداشتم ولی این آخریه خیلی باحال بود

واااااااا مگه میشه؟؟؟
پس خدا ایشالا خدا همشو یه باره قسمتت کنه
عجب دعایی واست کردما

Zhinoos 5 دی 1391 ساعت 10:55 http://kooleh-poshti.blogsky.com/

خب دیگه من برم زیست بخونم... فردا امتحان دارم
تو هم همین جوری دقت بنمو

خب برو بخون بچه درس خون...
من زیستو خیلی دوست دارم ابجی
سال اول دبیرستان زیستمو 20 شدم! هم میانترم هم پایان ترمشو
پس من همین جا دقت مینمویم تا بیای...
امیدوارم فردا با نمره ی توپی بیای

بهار 5 دی 1391 ساعت 11:44 http://bahar91.blogsky.com

به جون خودم این تابلو رو راست می گه من همیشه انگیلیسیشو می خونم
سالن امتحانات رو خوب اومد
این جریان تاکسی هم همیسه برای من اتفاق میفته

وااااااااااااااااا مگه میشه همش واسه تو اتفاق بیافته؟
میـــــشه؟
اگه چیز دیگه ای هم واست اتفاق افتاده که ننوشتم بگو بزارم...

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


خیلی باحااااااااااال بود به قرآن ..

مخصوصاً این یکی : مام مریضا توی فیلم ها و سریال های ایرانی،انتهای راهرو سمت راست بستری هستن!



خیلی باحال بوووووود ..

قابل شمارو نداشت ابجی...

مهسا 5 دی 1391 ساعت 19:02 http://love-courage.blogfa.com

اوهوم!!!!من دقت کرده بودم!!!!مگه تو تازگیا دقت کردی؟؟؟؟
راستی سللام!!!چگونه اید؟؟؟

بَـــــه... خیلی خوش اومدی به وبلاگ خودتون
بسیــار خوشحال شدیم
ممنون که اشتی کردی...بابا عجب گذشتی داری ها!

میشه بفرمویید به چی دقت کرده بودی؟
راستی منم به یه چیزی دقت کردم!اینه که ابجیم باهام صُلحیده...خخخخخ!

الی 5 دی 1391 ساعت 21:50

تا حالا دقت کردین لوگوی قدیمی من هنوز تو وبلاگتونه؟چرا؟
۱.منو خیلی دوست دارید؟
۲.لوگوم رو دوست دارید
۳. واستون یه خاطره است
۴.یادتون رفته پاک کنید؟

خب همه ی موارد جز اخری

شما همیشه واسه ما عزیزی ابجی خانم

گــــآهـــے

دلـــــم مــــےخــواهد بـــهــانـه هـــآی الــــکــــے بـــگــیـــرم

...
√بــــه هــــوآی آغــــــــــوشــــ تــــــــ♥ــــــــــو.../.

√شــــــــــآنـــه هـــآی تــــــــ♥ــــــــــو.../.

کــــــــه

بــــعــد تـــــــــو

آرامــــــــ.../.

خـــــیـــلے آرامـــــــ در گــــــوشــم زمـــــزمـــــه کــــــنــــــے

بــــــبـــیــنـ

√مــــنــــ عـــــآشــــ♥ـــقـــتـــــمــ...

آپــــــــــــــــــــم...

سلووووووووم
خیلی خوووووووووش اومدی

حالا تو تا حالا دقت کردی:

وقتی جارو برقی که کشیدی تموم که شد و جمعش کردی ...

تازه اونموقع آشغالای رو فرش یکی یکی خودشونو نشون میدن...؟!

=====
اینو چی دقت کردی:

یه کیلو آلبالو و آناناس و هلو و پرتقال تو یخچال باشه نمیخوریم !

اما یه آبمیوه پالپ دار که میخریم گیـــر میدیم به اون تیکه میوه که تهش مونده ! دلت میخواد با کلید درش بیاری...

=====
اینو دیگه عمرن دقت کرده باشی:

هندز فری رو اتو هم بکشی بعد از دو دقیقه اتو میخوره...!!



خــو برادر من! یکم به روز باش...

خب این اتوئه چی رو میخره؟
قِشَی بوووووووو

اشتباه تایپی شد:

گره میخوره

درستش کردم ابجی

آواتار ژینو باحاله....

ترکیــــــــدم....

دیدم وبم نشتی میده نگو که تو ترکیدی

بهار 6 دی 1391 ساعت 07:09 http://bahar91.blogsky.com

جدی همش برام اتفاق میفته

واقعا؟؟؟
اماژینوس میگفت هیچ کدومش واسش اتفاق نیافتاده
امیدوام پس واسش اتفاق بیافته

فرنوش 6 دی 1391 ساعت 10:33 http://love-courage.blogfa.com

سلام!

خوبید؟

خیلی گشنگ بود!

مخصوصن اون جاروبرقی!

سلام...
ممنون بهترم
قابل شمارو نداشت
راستی تولدت پساپس مبارک
البته قبلَنَم گفته بودما

سارا 6 دی 1391 ساعت 11:58 http://erma.blogfa.com

ببخشید من امتحانای میان ترمو ترمم شروع شده بعد مامانمم اینترنتو ازم گرفته هیچ وقت نداشتم بیام جواب نظرا رو بدم ببخشیددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

خواهش میــــــــــــــــــکنم...
شما اختیار دارین ابجی...
چرا نمیشه شکل گذاشت؟

student 6 دی 1391 ساعت 14:38 http://mnway.mihanblog.com

سلام سلام
قشنگ بودش ماشاالله به این دقت ها
راستی آقاحسین شرمنده شما درست وقتی اومدی وبم که من میرفتم مسافرت فکر کنم برگشتم
موفق باشی!

بَـــــه سلوووووووم
امیدوارم مسافرت ها به کامتون بوده باشه
چشششم حتما سرت خام زد
شما هم موفَخ باشی داداش

سلام !

حسین آبرومو بردی کـــــــــــه..

اون جا سومی رو درستش کن:

هندز فری رو اتو هم بکشی بعد از دو دقیقه گـــره میخوره...!!

آخرشو درست کن....

اشتباه تایپی شده بود...

درستش کردم
ممنون که گفتی

اینم جدیده:

یک ساعت اضافه میخوابی تا دو روز خوابت نمیاد !

امــا یک ساعت کمتر میخوابی تا دو روز خواب آلودی...!!!

خخخخخخخ!!!!!!

قشنگ بید

الی 6 دی 1391 ساعت 19:06

چرا نمیای دیگه وبلاگم

اومدم ابجی
چرا عصبانی میشی
عجب قالب توپی برهم زدی ها...
خیلی قالبت به دلم نشست

بهار 7 دی 1391 ساعت 07:10 http://bahar91.blogsky.com

منم امیدوارم

ای بابااااااااااااا

چنان امتحان زیستی دادم!

افتضاح!

امتحان به این خوبیو اسونیو افتضاح کردی!؟
واقعا متاسم برات
اصولا افتضاح شما دخترا میشه درس خون درس خونه ما پسرا خخخخخخخ
حتما 19 شدی که اینقد ناراحتی؟

یادش به خیر پارسال 25 صدم تو امتحان غلط داشتم میگفتم بد دادم!
امسال از امتحان میام بیرون، سه نمره ننوشته باشم، میگم عالی بود!
دیگه ببین این امتحان زیسته چی بوده که میگم افتضاح

ابــــــــول
حالا تازه مثل ما پسرا شدی...

اون هندزفری رو خوب اومد مریم

آهان داشتم امتحانو میگفتم!

هیچی دیگه... الان وضعیت جوری شده که تو امتحان هر یه دونه مسئله ای که حل میکنم میشمرم چند نمره گرفتم...به پونزده که رسید دیگه به خودم فشار نمیارم

فک کنم حالا مُخِت اومده سر جاش
می بینی این طور درس خوندن چه حالی میده
بابا کجاش حال میده همش دلهره ـَس

خب ... حالا امتحان بعدی فیزیکه...
برم بخونم...
این یکی رو بیست میشم...فیزیکم خوبه خدا بخواد!

اصن نمیدونم چه حکمتیه که تو این آزمون جامع ها زبان انگلیسی رو 100 نمیزنم آمــــــــــــــــا!!! فیزیکمو 100 میزنم

بسه دیگه زیاد از خودم تعریف کردم.... برم بخونم

دوباره که داری میری تو جمع بچه درس خونا...خوبه
امیدوارم که این طور که میگی باشه
زبان خوب نمیزنی واسه این که یه زبان بیگانَس!خخخخخخ
اصلا معلوم نبودا که داری از خودت تعریف میکنیا
گود لایـــــــــــــک

الی 7 دی 1391 ساعت 15:48

قوربانام

بابا فارسی بنویس ابجی
هرچند من به چند زبان مختلف تسلط دارم از جمله ترکیش(تاحدودی)

الی 7 دی 1391 ساعت 23:48

برو این دو تا ادرس
نمیدونم دیدی یا نه
http://www.modern2013.blogfa.com/post/105
http://www.modern2013.blogfa.com/post/108

دیــــــــــــــــــــدم...........با امیر دیدیم

خیلیـــــــــــــــــــــــــ.... باحال بود

کلی خندیدیم و به خود امیدوار شدیم

حسین به چشمای من نیگا

من از امتحان زیستم ناراحتم؟؟

من همچین حرفی زدم؟؟

وااااااااااااای چه چشمای خوشِلی داری هاااااا
پس چرا یکیش کوچیکه یکیش بزرگه؟
نَــــــــــــــــــه اصلا
مگه تو حرف زدی؟؟؟؟؟؟؟؟

عههههههه امیر رفته دمبال زندگیش، تو دیگه چرا یکی در میون تایید میکنی؟؟

کدوم زندگی؟؟؟معتاد شده شبا تو کوچه پس کوچه ها جَمِش میکنیم

منم میخوام برم معتاد شم.....

الی 8 دی 1391 ساعت 21:19

چشمم روشه(به زبون شما بودا)
قوربانام یعنی قربونت
ساغول یعنی سلامت باشی
یاشا یعنی زنده باشی
سنی سویوروم یعنی دوستت دارم
فعلا تا همینجا بسه به امیر هم یاد بده

چشــــــــــــم به داش امیرم میدم
چه زبون شیرینیه..من نمیدونستم تا اینکه یه روز یه دانشجوهامو داشت میخوند ازش گرفتم که ببینم چه جوریه دیدم خیلی باحال بود منم ازش خوشم اومد...
حالا هم در اولین فرصتی که پیدا کنم میرم کتابشو میگیرم
اِی بابا.....
حداقل چندتا کلمه تشکر امیزی هم مینوشتی تا بتونم به زبون خودتون تشکر کنم
به هر امیدوارم ساغول و یاشا باشی..خخخخخخخخخ خوب بود
پس منتظر باقیشَم.........

پاینده باشی
حالا چی میکشی؟ بگو منم هستم

هااااااااااااااااااااااا
من فقط زحمت میکشم!!!! خخخخخخخخ
چی میگی؟
چرا خودتو داری قاطی میکنی؟

مهسا 9 دی 1391 ساعت 12:08 http://love-courage.blogfa.com

وااااااااااااای حسین تو چققققدر مهربونی!!!!خخخخخخخ!!!!!
خیلی وقت بود آشتی کرده بودم نظرتم جواب دادم ک!!!!

ممنووووووووووووووووووووووون ابجی
دیگه داشتم نا امید میشدم
راستی یه بار غیبتتو کردم راضی باش

من اینجانظرنذاشته بودم واقعا؟؟؟؟؟
گذاشته بودما!
عه نمیدونم چرا!!!یادم میره کجانظرگذاشته بودم کجا نه!!
هوووش و حواس ک برا ادم نمیذارن!
دادااش حسین خعلیییی باحال بود دمت جییییییییییز
کلی خندیدم

نظر؟
کجا؟
اینجا؟
نمیدونم ابجی!
اصلا نظر چیه؟
می بینی منم هوشو هواس من نیست! تو ندیدیش ابجی؟
اهااااااان
یه لحظه وایسا ببینم تو کمدم نذاشتمش....
چرا اینجاس
بابا کجایی ابجی دلمون واست تنگ شده بود
قابل شمارو نداش...
دم شما هم قیییییژژژژژژژژژژژ
هدف منم همین بود

...الهام 10 دی 1391 ساعت 00:31

با ‏Street group‏ قهرم .
خدافظ

اخه چراااااااااااااااااا؟؟؟؟؟

دل منم واستون تنگیده بوود
یه چن رووزی نت نداشتم
بعدشم که این دانشگاو امتحاناودرسا که ادمو ول نمی کنن!!
تووو طووله ترم که علاف گشتیمو درس نخووندیم حالا باید جبران کنیم...

امیدوارم که موفق باشی
خوش به حال خودم که توی طول ترم میخونمو حالا هم اصلا جوش امتحاناتو ندارم

الی 10 دی 1391 ساعت 19:06

الرین اریماسین(یعنی دستت درد نکنه)
تشکور ادی یوروم(این به زبان استانبولی بود یعنی ازت تشکر میکنم)

تشکور ادی یوروم
منتظر قسمت بعدی مکالملت ترکییَم

الی 10 دی 1391 ساعت 21:11

تا حالا دقت کردین بعضی وقتا تو آینه به خودتون نگاه میکنین میبینین چقد خوشگلین،بعد با گوشی که از خودتون عکس میگیرین میبینید شبیه "اورانگوتان" شدین

جلل خالق
اورانگوتان"؟؟....
حتما یه هیولای زشتی باید باشه خخخخخخخخ

سلام حسینچگونه ای؟؟؟؟
کجا غیبتمو کردی؟لهههههههههههییییییییییی حسین!!!!خخخخخخخ!!!!!شوخیدم!!!!
اکشال نداره

بَــــــــه سلاااااااام مهسا خانم
بهترییَم
فک کنم تو ایران بود خخخخخخخخ
خب اگه اکشال نداله پس دوباره غیبتتو میکنم
اخه نمیدونی که چقد حال میده

مهسا 17 دی 1391 ساعت 11:02 http://love-courage.blogfa.com

که حال میده؟؟؟؟عاره؟؟؟؟!!!!

خخخخخخخخخخ

مینو 17 دی 1391 ساعت 12:34 http://suncity2000.blogsky.com

ســـلام علیکم دوست خوب بی معرفتا یه سر به وبلاگ من نمیزنین راه دوری نیست نزدیکه ها!!!!
شوخی کردم به دل نگیرین

چشم حتما میام وبت ابجی
اخه این مدته نتم وصل نبود
به دل بگیرم!خخخخخخدل من مثه دریاست

شیرین 22 دی 1391 ساعت 10:33

به به آقا حسین....دست امیرو داری می بندی کم کمک هااا.....
ولی نه....هنوز به پای امیر نی رسین..

این آخریه خیلی جالبه.....راست گفت مریم....
.
آره همه ی اینارو ما تاحالا دقت کرده بودیم مخصوصا اون بیمارستانه...
مترو هم خیلی جالب بود.....
.
کلا پست جالبیه هااااا
آخ گفتی....اون متن امتحانه خیلی جالب بود...انگاری مغزمونو تایمر گذاشتن وقتی وارد جلسه ی امتحان شدیم خاموش شه...مال من که خاموش میشه بعد امتحانم هنوز خاموشه.....

سلام به خواهر گلم...
ممنون...مریم مگه دروغم میگه؟؟؟
مگه پست بدم داشتم؟؟
اخ که قربون اون مغز نداشتتو برم!خخخخ
شوخیدم ابجی

وحید 7 بهمن 1391 ساعت 15:52 http://berangekhazan.blogfa.com

سلام وبلاگتون بی نظیره.....
مرسی امیر حسین جان...
البته پشیمون شدم زیاد هم خوب نیستش...
شوخی کردم عالیه

سلام اینجا رو داشته باش:
میدونم وبلاگمون بیظیره
چی گفتی؟خوب نیس؟؟
اهان خب شانس اوردی شوخی بود
.
.
.
(به این میگن تعریف از خود کردن در حده...اووومممم درحده یه چیزی دیگه خلاصه گیر ندید)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد