وقت رفتن




از همینجا "کلیک"کنید میرید تو سایتش واسه دانلود

منبع دانلود:www.tehranmusic223.com..................................................تهــران مــوزیک
نظرتون رو در موردش بگید
نظره خودم:>>>>>>
نظرات 49 + ارسال نظر
الی 18 آبان 1391 ساعت 07:27

لینکت خرابه

درست شد

ممنون که گفتی

elahe 18 آبان 1391 ساعت 10:43 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

دانلود نمیشه داداش!!
چرا واسه من اینطوریه؟ روش کلیک میکنم erorمیده

بعد اوندفعه که گفتی ،من دانلود منیجرو دارم

تصحیح شد ابجیه

حل شد

اوکی....پس کلیپ دانلود نشد.اشکال نداره

elahe 18 آبان 1391 ساعت 11:50 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

ok pa alan midownloadamesh

اوکی بدانلودش

elahe 18 آبان 1391 ساعت 12:08 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

خیلیییییییییییی خوکشله
دوسش دارم

خوبه

کیه که دوس نداشته باشه یاس روووووو

شبنم 18 آبان 1391 ساعت 14:31


Number one

Classy

کی؟؟؟

من؟؟؟

عمرا!!!!!

خدا نکنه!!!

از اخر اگه حساب کنی اره نامبر وانم

شبنم 18 آبان 1391 ساعت 14:36


عاشق این حرفشم :

فکر نکنی أهل جبران یا انتقامم
خودم باید دقت می کردم تو انتخابم













قابل توجه کسانی که شکست عشقی میخورن

عاشقشمممممم

اخر شعر و نتِ

الان سرمو به نزدیکترین دیواری که در فاصله چند سانتی از من وجود دارد می کوبانم !

تا حالا 10 تا نظر دادم همش ارور میده این اینترنت بی صاحابم !

نه نزن ابجی....من جواب اقاتون رو چی بدم؟؟

فک کنم این مشکل سراسریه

چون منم همین مشکل رو داشتم که حل شد تقریبا

دانلــــــــــــــــــــــــــــود شد ...


باورم نمیشـــــــــــــــه ... .

خیلی قشنگه

خیلـــــــــــــــــــی

همین الانشم دارم گوش میدم

تصویریشم هست موجود

واااااااااااااااااای


فوق العـــــــــــــــــــــــاده است داداش امیر ...

خوشم میاد اصلا کسی نیست که از یاس خوشش نیاد

بابامم بعضی اهنگاشو دوس داره

خیلـــــــــــــــــــــــــــــی خوشگل میخونه

فکر نکنی أهل جبران یا انتقامم
خودم باید دقت می کردم تو انتخابم


از اینجاش خوشم اومد .. .

شبنم هم همین نظر رو داشت

فک کنم الان دیگه حدود یه 60 -70 باری میشه دارم گوش میدم

اولین باره از یاس آهنگ عاشقانه می شنوم .. .



عجیب نیست داداش امیر ؟؟

این دومین اهنگه لاوشه

قبلیشم با آمین خونده بود

اسمش نیستی بود اونم حرف نداشت اگه اونو گوش بدی میفهمی

حتما دانلود کن
از اینجا برو دانلود کن:
http://www.4shared.com/audio/Cud-y5xp/Yas_Ft_Ammin_-_Nistiwwwkazeroo.html

چون میدونم ابجیم وختشو نداره دنبالش بگرده ..... متاهلن دیگهوخت نمیزارن واسه ادم که

عـــــــــــــــــــــــــــاشق آهنگای یاسم !!









ممنــــــــــــــــــــــــون داداش امیر .. .

خواهـــــــــــــــــــــــــش میکنم

ابجی چقد نظر گذاشتی؟؟!!!

لازم نیستاااااا

من میدونم وقت نداری

اصلا توقع ندارم

یه وخت فک نکنی من به همون تعدادی که زیاد نظر میزارم توقع دارم شخص مقابلم زیاد نظر بزاره هااااا

نه بخدااااااا......من همه جا زیاد نظر میزارم

حتی اگه بهم سر نزنه....خودم اینجوری دوس دارم

به دلم موند
یه روز
یه بار
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
من اول شم .. .

( عاشق نقطه م .. . !! )

اول میشی ابجی

شما واسه من اولی
.
.
.
.
.
من که خوراکم این نقطه هاست

گوشتــــــــــــــــو بیار داداش امیر .. .

فردا شب ساعت 12 وبلاگم آپدیت میشه .. .

بیای اول شیآ !!!!!


.
.
.



















خــــــــــــــــــــب ، چه خبـــــــــــــــــــــر؟؟؟؟؟؟

جااااااااااااااااااانــــــــــــــــم؟؟؟؟

یخورده اروم تر بگو ابجی همه فهمیدن

منم امشب حسین اپ میکنه

دقیق نمیدونم چه ساعتی

ولی فک کنم بعدِ ساعت 10-11

اگه تونستی بیا اول شو

عه...!!! حواسم/هواسم نبود بلند گفتم همه فهمیدن

من که چیزی نفهمیدم از حرفات که دره گوشم گفتی

shiva 18 آبان 1391 ساعت 17:43 http://shekarnamaki.blogsky.com

چرا همیشه موقعی پست میزاری ک من نمیتونم بیام

چون لیاقت میخواد که تو نداری ابجی

shiva 18 آبان 1391 ساعت 18:23 http://shekarnamaki.blogsky.com

خیلیییییییییییییییییییی قشنگ بود واقعااااااااااااااااااااااا عالییییییییییییییییی بود اشکمو در اورد

خودم عاشقشم

یعنی هیچ نقد و انتقادی رو نمیشه واسش کرد

عجـــــــــــــــــب بابای باحالی داری



پدر مـــــــــــا که فقط بلده جواد یساری گوش بده !!

بش میگم بابایی اینا چیه گوش میدی ؟؟

میگه این رپ زمان ماست .. .

اگه این فلشش بیاد تو دستم میدونم باهاش چکار کنم .. .

همه ی اهنگاشو نهاااا!!

فقط یه دونشووو خیلی دوس داره

من که اصلا بابام گوش نمیده هیچ اهنگیمگه این که ما بزاریم

بابات چه باحال گفته..... راست میگه

اومد دستت همش رو راک بریز گوش کنه....هرهر

ممنــــــــــــــــون داداش امیر !!!!


دارم دانلودش می کنم ! آقامون از این آهنگا دوس داره .. .

خواهـــــــــــــــش میکنم ابجی الهامم

خب پس دو تایی گوش بدید

البته باید واسه شما دیس لاو باشه که نیس

داداش امیــــــــــــــر

میدونی

من خودم نمی تونم تو 1 یا 2 نظر نظرامو بگم .. .


اینجور اخلاقی دارم .

مثلاً آقا مسعود یه بار تو وبش تهدیدم کرده بود که اگه بیشتر از 3 تا نظر بذارم میاد و نظر بارونم میکنه .. .

جـــــــــــــــــــــــــــــانم

اهااااان خوب باش اشکالی نداره....فقط برا راحتی خودت گفتم

منم همین اخلاق رو دارم

این اقا مسعود کارشون درسته

نیستی حاله من خرابه

نیستی دستام سرد سرد

چشمام تو رو با اون دید و

دلم باور نکرد



خیلـــــــــــــــــــــــی قشنگه !!!!!!

فعلاً تا اینجاشو حفظ کردم .. .

ممنون داداش امیر

اینا رو که آمین میخونه

یاسش رو حفظ کن ببین من حفظم:

رفتی از این اغوش چه راحت ......(به جان خودم فک میکردم حفظم ولی بقیش رو یادم نمیاد)

کوچیـــــــــــــــــــــــــــــــکتم ابجی الهام

yeganeh 19 آبان 1391 ساعت 11:37 http://www.worldlaugh.lxb.ir

راستی تو پات خوب شد؟؟؟

وااااااااااااااااااااااای

مررررررررررررسی

اره خیلی بهتره

ولی هنوز نمیتونم اون حرکت قبلی رو که باهاش زدم رو بزنم

مریم 19 آبان 1391 ساعت 12:25 http://love-courage.blogfa.com

سلوم..

راستی امیر اون ایمیلی که برات فرستادم دیدی؟؟؟

همونی که قول فیلتر شکنو بهت داده بودم... وی پی ان رو میگم..

یه ماه پیش فرستادم هاااااااااااااااااا

سلیوووووم

واااااا....خب بگو فرستادی

من هر چند سالی یه بار میرم ایمیلم رو چک میکنم

که چک کردنم فقط اینه که همه رو پاک میکنم

چون تو گروه های مختلف عضوم خیلی زود ایمیلم پر میشه

فک کنم اگه هم اومده باشه من پاک کردم

خب یه چیزی میگفتی

Masuod 19 آبان 1391 ساعت 18:45 http://khoone-mojarradi.blogsky.com

من کارم درسته ؟؟؟!!!

وای من چقد کار درستم

اره داداش خیلی کارت درسته






(سازمان انرژی مثبت دادن به دوستان برای بقای زندگیشون)

Masuod 19 آبان 1391 ساعت 18:46 http://khoone-mojarradi.blogsky.com

آهنگ را شنیدم جالیب بود

پ ن پ میخواستی یاس بخونه جالب نباشه؟

الی 19 آبان 1391 ساعت 21:19

دانلودش کردم گوش اد خوب بود باهاتم قهرم

الان دیگه آشتی هستیم با هم

elahe 21 آبان 1391 ساعت 23:01 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

ابجـــــــــــــــــــی الهه؟؟

خوبـــــــــــــــــــی ؟؟؟

سلامتی؟؟؟

بهتری ؟؟؟

بگو که من ذوق دارم

زود باش بگووووو

elahe 22 آبان 1391 ساعت 10:08 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

به خدا گفتم بیا جهان را قسمت کنیم اسمون واسه من ابراش ماله تو
دریا مال من موجاش مال تو ماه مال من خورشید مال تو...
خدا خندیدو گفت،بندگی کن همه دنیا مال تو...
من هم مال تو..
...

اخ چه کرد این متنت با من

خیـــــــــــــــلی کولاک بود

مرسی ابجی الهه ی مریض خوب شده

elahe 22 آبان 1391 ساعت 10:27 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

تقصیره خودمونه
بعضی ها عددی نبودند
و ما انها را به توان رساندیم...



(ای شعرا که می نویسم مخاطب خاص نداره)

قشنگ بود

منم بلدم از اینا ببین خوبه

به سلامتی گاو که نمیگه من میگه ماااااااااااااااااا

هــــــــــــعی

چقــــــــــــــد اینجا سوت و کوره !!

داداش امیــــــــــــــــــر

یکی ، دو روز که اینجا رو آپدیت نمی کنی عجیب دلگیر میشه !!


راستـــــــــــــــــی من می خوام واسه پست بعدی اول شم آ !!
آقا حسینو شیوا من رو اذیت کردن !
تا حدی که می خواستم به بابام و فرمانده و آقامون بگم بیان واسه این دوتا !
بعد گفتم نه !!!! داداش امیر هستش دیگه کافیه !
از طرف من یه پس کردنی آقا حسین رو بزن !
خودم امروز عصر شیوا رو زیارت می کنم یه پس گردنی حسابی پیش خودم داره !!!!!!!

ابجی؟؟؟

اقا امیر برگشت(البته کوچیکه همه...هرهر)

الان دیگه بالاخره نتم وصل شد البته زودترم میشد وصل کرد ولی چون من معتاده نتم به خاطر همین دیر وصلش کردم که امتحانام تموم بشن

الان چهارشنبه 1 اذرِ که تعطیلم تا ده روز دیگه و امتحانام خیلی باحال و خنده دار تموم شد

هووووررررررررررراااااااااا

پست میزارم سریع میام بهت میگم که بیای اول شی

حسین؟؟؟

ابجی منو اذیت نکن.....

ابجی غصه نخور خودم اولِت میکنم

شیوا رو بزن منم حسین رو فک کنم همون شب که نظرت رو خوندم زدمش یادم نیس
ولی خوب ما زیاد به هم میزنیم

مریم 22 آبان 1391 ساعت 17:26 http://love-courage.blogfa.com

امیر کجایی؟؟؟

تو واس چی نیستی؟؟؟؟

جانم بفرمایید

هستم فقط نت نداشتم

امتحانات داشتم

خلاصه کلی امتحان داشتم

ولی از امروز هستم

تو هیچوخت نیستی نمیخواد به من بگی

شبنم 24 آبان 1391 ساعت 21:13 http://seven-stones.blogsky.com


برات زیرمجموعه گذاشتم ( بازم میذارم )

حساب باز کردی ؟

امروزم بیدار نشدم که برم حساب باز کنم

اگه خدا بخواد ایشااللله فردا حتما میرم

داداش امیـــــــــــــــــــــــــر


واسه آجیم دعا کـــــــــــــن .

الان که دارم جواب میدم

الهه خوب شده

ایشالله بهترم میشه

شاید آن روز که سهراب نوشت زندگی اجباری است

دلش از غصه حزین بود و غمین

حال من می گو یم

زندگی یک در و دروازه و دیوار که نیست

که نشد بال زدو پرواز کرد

زندگی اجبار نیست

زندگی بال و پری دارد و مهربان تر از مهتاب است

تو عبور خواهی کرد

از همان پنجره ها

با همان بال و پر پروانه

به همان زیبایی

به همان آسانی

زندگی صندوقچه ی اصرار پرستو ها نیست

زندگی آسان است

بی نهایت باید شد تا آن را یا فت

زندگی ساده تر از امواج است

پس بیا تا بپریم

وتا شبنم آرامش صبح

تا صدای پر مرغان اقاقی بال و پر باز کنیم

تا توانیم که ازاول آغاز کنیم و تا نهایت برویم

هر چند هیچی ازش نفهمیدم(ببخشید رک میگمااا)

ولی دوسش داشتم چون ابجیم واسم گذاشته بود

مرررررررررررررسی ابجی

مرسی

میگــــــــــــــــم مرررررررررررررررررررسی!!!عــــه

سارا 26 آبان 1391 ساعت 01:23 http://erma.blogfa.com

امیر حسین خیلی دنبال این گشتم مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
























با ما دیگر دنبال چیزی نگردید

اهنگ های مورد علاقه تان رو به ما بسپارید

گروپ استیریت

سارا 26 آبان 1391 ساعت 01:35 http://erma.blogfa.com

اینو که پی ام سی نشون داد عرفان گفت خوانندش یاس و اااااااااااامینه بعد خودش فهمید گفت آمین

هرهر............دو تا آ داره اینجوری:Aamin

هعی ...
چقد جای بعضیا خالیه ...

اون بعضیا دیگه واسه همیشه اومده

دیگه هم قصد رفتن نداره با اجازتون

elahe 29 آبان 1391 ساعت 21:01 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

نیا باران...
عاشقانش نکن!
منو او، ما نشدیم...

ابجـــــــــــــــــــــی؟؟؟

گفتی بارون

انق بارون میادد

یه کیفی میده

فقط اون نفر دومی که میگفتی نیس تو بارون

...

اومدمــــــــــــــــــــــا

قرار بود سه شنبه نتت رو درست کنـــــــی ...

چــــــــــــی شد ؟؟؟؟

سلام ابجی گلم

اومدم خیالت راحت

منم مثل خودت حالا حالا ها هستم در خدمتتون

مونده تا از دستم راحت شی

سه شنبه ساعت 12 شب وصل شدم نتونستم پست بزارم

خوش اومدی ...

جایتان بسی خالی بود ...

گفتــــــــــــم اون کامنت رو تأیید نکن ...

سلام

مرسی

ممنون ابجی جان

امروز اپ میکنم میخوام اول شیاااا

یه دنیا معذرت.بخدا اشتباهی رو تائید کلیک کردم(بخدا راست میگم چون حتی جواب هم نداده بودم دیدی که؟؟)

پاکیدمش....اونم شیفت دیلیت

یاس :

رفتی
از این آغوش چه راحت
و باز منم تنهام
و خاموش چراغم
چه بی اعتنا رفتی
نفهمیدم حس من واست یه تفریحه
تو که میدونستی وجود تو ترک درداست
تو میدونستی نبود تو مرگ فرداست
ولی آروم آروم
زیر بارون داغون
قدم میزنم تو ئم شادی با اون یارو
سر و پا گوش بودم وقتی تو داشتی حرفی
حالا که بهت نیاز دارم گذاشتی رفتی ؟؟؟


بقیه ش رو بلد نیستم ، اینا هم که نوشتم فکر کنم پر از غلط غلوط ـه ...
چه استعدادی دارم مـــــــــــن
کیف کن

بزار ببینم بقیش رو بلدم

باشه منم میزارم رگه این گردن

که رفتمو دیگه پیشت بر نمیگردم

(فک کنم بقیش رو امین میخونه اینجا ...یادم نیست)

استعدادای من و تو رو روهم بزارن یه های نبوغ میشه

اشال نداره داداش گلمممممم ...

امروز حتمـــــــــاً اول میشم ...

بدو بیا اول شـــــــــو ... آپ کردم ...

مرررررررررررسی ابجی گلم

حتما !!! باید اول شی

من خیلی اول شدن بهت بهکارم

الان میام اخ جووووووووووووووووووووون

امیر؟؟؟؟؟؟؟؟

کوجییی پسر؟؟؟؟؟؟ !!!!! ؟؟؟؟؟؟؟

قراره بآپی؟؟؟ کی؟؟؟

سلاااااااام

امشب اپ میکنم

یخورده سرم الان شلوغه

یه ساعت دیگه خوب میشه میام اپ میکنم

میگماااااااااااااااااااااااا

بجان خودم بت گفتم که واست فرستادمش.... همون موقع که واست ایمیل کردم بت خبر دادمش.....

درست یک ماهو نیم پیش.... تو کامنت هات هست... چک کن...

عب نداره دوباره واست میسندم اون وی پی انو.....

عه

حتما من یادم رفته

الان هست یعنی فرستادی؟؟؟

برم بردارم؟؟؟

عه ،
من میخوام اول شم داداش امیر ...

مگه این بچه موچه هایی که خونمونن میزارن من پست بنویسم

اگه بخوام زمان دقیقش رو بهت بگم

یه ساعت و نیم دیگه پسته رو میزارم

دوس دارم اول شی

نه خیرم هنوزم ادامه داره ...

ببین :

ولی روزی رو می بینم
که یارت سیره از تو و یکی دیگه از کنارت میره
به هر دستی که بدی می گیری از همون دست
این نفرین من نیست
بازیه زمونه ست
اون می خواست که دل تو با حرفاش خام شه
صبر کن بذا یه کمی یخاش آب شه
وقتی می فهمی چه کسی پشت رو بنده
که به احساست بزنه یه مشت کوبنده


هاهاهاهاهاهاها چه نبوغایی هستیم ما ...

حالا ادامه ش با تو ...

نیستی حاله من خرابه

نیستی دستات سرده سرد

چشمام تو رو با اون دیدو دلم باور نکرد

نسیتی و هوای این گریه داره بغضم و میشکنه

من مردمو دستایِ تو نمیدونم چی چیه منه(یادم نمی اومد)

برو بقیش رو ابجی

shiva 1 آذر 1391 ساعت 17:26 http://shekarnamaki.blogsky.com

چ عجب شما اومدی دلمون یه کوچولوی کوچولو شده بود

سلام شیوا

اره دیگه منم اومدم

نزاشتم دو دقیقه راحت باشید...نه؟؟

چه قدر باهات حرف دارم
من چقد خرابم
کاش لااقل بودی میدادی یه خط جوابم
تو که هی می گفتی تا ته خط باهام هستی
چرا رفتی و با درد دست و پاهام رو بستی
چرا ؟ ها ؟
بخدا تا با به من حرفی
نزنی ، نمیرم
چرا واقعا" رفتی ؟؟
لا اقل یه چیزی بگو ، بگو دوست نداشتم
بگو از خدام بود که تو شب و روزت نباشم
یعنی قصدت از اول این بود که با من نمونی ؟
حرف بزن
تو که ایقد نامرد نبودی
چی می گم اون دیگه نیست پیشم
چشم،تو این امتحان هم بیست می شم... (فک کنم!!)
داداش امیر بقیه ش رو نمیدونم چی میگه واسه خودش
حالا بقیه ش با تو

چرا از سنگ قلب ما در این شهر تاریک
اسیر کابوسم تو یلدا ترین شب تاریخ
کابوسی که نفس و تو سینه حبس میکنه و
میبینم یکی دیگه تنت رو لمس میکنه
ههههه داره تنم میلرزه
واسه ادامه ی خوابم حتی قلم میترسه
ختم کلام رفتی از این اغوش چه راحت
و باز منم تنها و خاموش چراغم
.
..نیستی حاله من خرابه....(تموم شد)
اخیش(خدایی همش رو از رو خوده اهنگش نوشتم اینجاهاش رو دیگه یادم نبود)

shiva 2 آذر 1391 ساعت 16:49

خواب از چشامون گرفته شده بود

کی گرفت؟؟

کی گرفت؟؟؟

بگو خودم برم ازش پس بگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد