بو شیرینی میااااااااااد!!


برای اطلاعات بیشتر فقط کافیه برید به لینک های زیر:


وبلاگ بروبڪس باحال چہارم ریاضے(الہہ ‏{۸۱%})........اوف اوف یه خبررررررررررر


وبلاگ خونه مجردی(داش مجتبینه ببخشید داش مسعود)......خبر فوق فوق فوری !!!


همه حرفا رو زدن دیگه حرفی واسه گفتن نمی مونه .......اینم وبلاگ عروس خانوم

نظرات 40 + ارسال نظر
shiva 14 آبان 1391 ساعت 20:34 http://shekarnamaki.blogsky.com

من خودم میدونستم

این که تو این قضیه رو میدونستی من میدونستم

داری بزرگ میشی شیوا

بگو چررررااااا

چون اول شدی

الی 14 آبان 1391 ساعت 20:52

به به مبارکه

اهااااان یعنی تو نمیدونستی؟؟

Masuod 14 آبان 1391 ساعت 21:26 http://khoone-mojarradi.blogsky.com

عمیقا دارم این بو را حس میکنم !!!


حیف کارت سوختم را گم کردم وگرنه سوار موتوم میشدم و 2500کیلومتر میرفتم در خونه الهام اینا شیرینی را از خود خود آقاشون میگرفتم !!!

پس تو هم این بو رو حس میکنی

حیف که کارته سوخته منم پیدا شده وگرنه میدادم بهت بنزین بزنی
دوتایی بریم یه شامم بندازیم اقا دومادووووو

قربونت من تو مسیرتم

سره راه یه بوق بزن من میام پایین دو تایی بریم

...الهام 14 آبان 1391 ساعت 21:44

داداش امــــــــــــــــــــیر


مبـــــــــــــــارکه آبجـــــــــــــی خانوم.مبارکه

به خدا از خوشحالی دلم میخواد گریه کنم .
خوشحالی از اینکه دوستــــــــــــــــــــای به این گلــــــــــــــــــــی دارم.
داداشــــــــــــــــــــی به این ماهــــــــــــــــــــی دارم .‏

اختیار داری ابجی

وظیفمه یعنی وظیفمونه

شرمنده نکن ما رو ابجی خانوم

ممنون رفقا !‎
کی میشه این جشنو واسه داداشم تو وبلاگم بگیرم ! ‎( میدونم واسه پسرا کابوسه! ‎‎)
انشاالله بتونم این لطف بزرگتون رو جبران کنم رفقا !

رفقا ابجیم با شماس

........من چشمم اب نمیخوره

کابوس؟؟؟................نمیدونم شایدم باشه

وظیفم بود ابجی

کاری نکردم که بخوای جبران کنی

همین که باشی خودش جبرانه

راستی داداش امیر ‎
من وبلاگم و دوستای وبلاگیم رو با دنیا عوض نمی کنم .‎
خیلی اتفاقا هست که باید واستون شرح بدم و خیلی اتفاقا هست که باید شرح بدین !‎
حالا حالا از من راحت نمیشید ! ‎هستیم در خدمتتون !

جـــــــــــــــــــانوم؟؟

خب خدا رو شکر

نکنه اینا همش شعار باشه ابجی؟

نری دیگه برنگردی؟؟

اگه نباشی ناراحت میشیم

باشی راحتیم

به آقا مسعود هم گفتم:
همون روزی که عقد کردیم (۲شنبه هفته پیش)قرار بود بیام و یه پست بذارم ولی نمیدونستم چه جوری باید بگم!راستش روم نمیشد بگم.چند تا پست هم نوشتم ولی پاکشون میکردم تا اینکه دیروز که بچه ها خونه هدی جمع شده بودند آسیه بشون گفت و با من تماس گرفتن و گفتن الهام یه خبرایی شنیدیم منم کم رو به زور از زیر زبونم کشیدن و گفتن بیا ببینیمت و منم رفتم و بکس فهمیدن و الا خبرش رو داد .
ولی حالا شما واقعا" شرمندم کردید.
ممنون.
راستی اسم آقامون هم تو پستت آوردی.

بازم مبارکه ابجی

ایشالله عروسیت

منم بودم روم نمیشد بگم

مجتبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

درست گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باور کن نمیدونم چی بگم ! ‎ میدونم چرت و پرت زیاد گفتم ! ‎

فقط می تونم بگم یه دنیا ممنون بابت این همه لطف و مهربونی !‎

امیدوارم بتونم جبران کنم !

وااااااااااا......کجاش چرت و پرت بود؟؟

دفعه ی اخرت باشه به ابجی من توهین میکنیااااا

تازه اونم تازه عروس

هه هه هه...

تکراری بوووو!

ایشالا عروسی خودِد داش امیر

هرهر خندیدیم

اووووووووه این دیگه کیه که میگه تکراری بود...اووووووف

عروسی من؟؟

کی لیاقتِ منو داره اخه

غزل 15 آبان 1391 ساعت 00:15 http://taranomorg.blogfa.com

مبــــــــــــــــارک باشه
چه خبر خوبی بود
انشاءالله که خوشبخت بشه

سلامت باشی

ایشالله......خوشبختن

الی 15 آبان 1391 ساعت 00:54

نه به خدا نمیدونستم

دروغگو

ابیرام 15 آبان 1391 ساعت 02:31

سلام بی بی سی فارسی
تو اگه نباشی.....
افرین امیر دمت گرم اطلاعاتت بالاست
از اون روزی که باهام دوست شدیمن دیگه هرچی داشتم فروختم،ماهواره ،تلویزیون چون نیازی بهشون ندارم

سلام اخبار سراسریچطوری؟

چه عجب از این ورررراااااا.........من مثل چین می مونم

اگه دو ساعت ساکت باشم کلِ اقتصاد کشور میخوابه

کاری چیزی داشتی در خدمتیم

اطلاعاتی چیزی داشتی بگو تا سراسری کنم واست

ببین چه مزیتایی دارم که هم مصرف برقتون رو اوردم پایین هم وختتون هدر

نمیره دیگه

با امیر بی بی سی همیشه و همه جا با خبر باشید

elahe 15 آبان 1391 ساعت 10:48 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

امیر بی بی سی!
مرسی واسه ابجیمون پست گذاشتی داداش

خواهش میکنم

اره دیگه حالا من شدم بی بی سی

رز 15 آبان 1391 ساعت 10:49 http://www.leilytanha.blogfa.com

سلاااااااااااااام
تبریک میگم...

سلاااااااااااااااااااااام و...

تبریک شما رو میپذیریمممممممممممم

رز 15 آبان 1391 ساعت 10:50

منم شیرینی میخوامممممممممممممممم

منم همین طور

ولی دوست عزیزمون توجه ندارن که

الی 15 آبان 1391 ساعت 11:38

باش

خودت گفته بودی من میدونم چیه

بهار 15 آبان 1391 ساعت 14:52 http://bahar91.blogsky.com

مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکش باشه
چه عروسیراه افتاده پیوندشو تو وبلاگا هم نوشتن
بوی شیرینی رو بیخیال من خودشو می خوام(لطفا ناپلئونی باشه)

سلامت باشی

اره دیگه .....دو نو گل تازه شکفتن

اوهووووووووم....منم از همینایی که بهار گف میخوام

shiva 15 آبان 1391 ساعت 15:32 http://shekarnamaki.blogsky.com

راستی ننه جون بیا وبم

چشم نی نی کوچولوم اومدم

yeganeh 15 آبان 1391 ساعت 17:21

و من همچنان دارم دنبال نیمه ی گمشدم میگردم


من تو وبه خودش نظر دادم دیگه اینجا چیزی نمیگم

تو؟؟؟؟

نیمه ی گمشده؟؟؟

کجا دنبالش میگردی؟؟؟

کیفت پیدا شد؟؟

هر وخت کیفتو پیدا کردی اونم رو پیدا میکنی

رز 15 آبان 1391 ساعت 18:15 http://www.leilytanha.blogfa.com

سلام و چی ها ها ها.....

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام
ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام

شیرین 15 آبان 1391 ساعت 22:48

آخ جوووووووووووووووون عروسی


بی بی سی؟؟؟؟
هه چه جالب بهت میاد؟؟؟




الهام جووون تبریک می گم.....ایشاا...خوشبخت بشی عزییییییزم
(نمی تونم الان برم اون وبلاگ همینجا گفتم...

بدو بیا بریم

عه !!! بی بی سی چیه؟؟

اون یه حرفی زد حالا شما هم هعی گیر بدید

الهام خانوم با شما بودنااااااااااااااا

ایول....

ما هم عروس داریم.....

بیا تا بفهمی کی....

اخ جوووووووووووووووون چه خبر شده

همه دارن خودشونو بدبخت میکنن

امیر اولین نفری که بهش سر زدم تو بودی.....

خداییش شایسته رفاقتی.....

دمت گرم....

ممنون ابجی مریم گل

خجالت میدی ما رو

ممنون

وظیفمه...(جدی میگم)

راستی یادم رف!!!

سلام امیر خوبی؟؟؟ چه خبرا؟؟؟؟

خداییش دلم براتون تنگ شده بودش.....

سلام

کجاااا بودی توووو؟؟انقد اومدم وبت و رفتم که پیر شدم ولی نیومدی

حالا که اومدی خوشومدی

ممنون

من که خودت میدونی چقد دلم تنگیده بودیههههه

student 16 آبان 1391 ساعت 16:10 http://mnway.mihanblog.com

سلــــــــــــــام
حیف که نمیدونم قضیه چیه!و حوصله کسب اطلاعات هم ندارم
مبارک باشه به هرحال!
آهان اومده بودم احوال street groupرو بپرسم حواس نمیذارین برای آدم که!
؟؟

سلاااااااااااااااااااااام بر شاعر معاصر قرن 21

....واقعا معلوم نبود؟؟

فقط یه کلیک باید میکردیاااا

به حوصله ی خودم امیدوار شدم

خوبن همه ی بروبوچ

حسین که قعرِ نت شده

ابیرام که تو معقرِ نتِ

مهدیارم که رفتی شمال ممال و اینور و انور

حمیدم که متاهل شده و وخت سر خاروندن نداره

محمد جوادم که مشغولِ کاره.....خسته نباشی پسل خاله

خودمم که .....

شبنم 16 آبان 1391 ساعت 23:35



مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

خیلی ذوقیدم !!!


انگاری فقط من موندم . دیر رسیدم ؟

کامپیوترم چند روزی خراب بود

بعـــــــــــــــــــــــــــــله

یاد بگیر .... برو تو هم لی لی کن....منم میام عروسیت هله کوفتری میزنم



اره دیر اومده....ولی دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است

الحمدلله حالشون بهتره؟؟

آره
درست گفتی
باریک

اقا مجتبی خوب هستن؟؟

سلام برسون خدمتشون از طرف مجمع استیریتی هااااا

نه باور کن شعار نیست.
الآن هم که کمتر میام به خاطر امتحانای میان ترمه.
زشته ترم یک درسی رو بیافتم.

شوخی کردم ابجی

خودتو ناراحت نکن

ایشالله که می مونی واسه همیشه

ما با شماها که هستیم انرژی میگیریم واسه وبلاگ

خوبه بخون....ایول

من که این ترم دو تا پروژه و دو تا کنفرانس بدم یا سه تا نمیدونم

خیلی وخت گیره...همشم باید پاور پوینت باشه

و تو کلاس رو ویدئو پروژکتور توضیح بدم

راس میگیا
عجب بوی شیرینی ای میاد.
بذار یه بار دیگه بو بکشم.
Oh Oh
چقد بو میاد.

پ ن پ دروغ میگم

ولی واقعا یه بوهایی میادااااا

انگار یه نفر ازدواج کرده نه؟؟؟

بهار 17 آبان 1391 ساعت 15:56 http://bahar91.blogsky.com

شیرینی می خواین بیاین کلاس زبان من معلمم بعد ترم ها به یه دانش آموز(که منم) صد داد بچه ها هم گفتن شیرینی بیار
پنجشنبه می خوام دانمارکی ببرم

اووووووووووووووووف بابا 100

دمت قیژژژژژژژژژژژژژژژز

الان شما در چع لولی به سر میبری؟؟

دانمارکی؟؟؟؟؟

من رلت دوس دارم

اصلا کیک میخوااااااااااااااااام

به دوستات بگو یکی جا من بردارن....بعدا میام از حلقومشون در میارم

Masuod 17 آبان 1391 ساعت 18:44 http://khoone-mojarradi.blogsky.com

تو هنو تو کف شیرینی هستی !!!!

من نماینده ام را فرستادم از الهام خانوم شیرینی بگیره !!!

حتما نماینده ام تا حالا شیرینی را خورده

اره همچین عینهو کف گیر شدم

اری نماینده ات تاکنون شیرینی را بلعیده و اثری ازش بر جا نگذاشته است



شبنم 18 آبان 1391 ساعت 01:02


آره حالش خوبه . اما تا نرم افزارایی که میخوامو دوباره پیدا کنمو نصب کنم پدر ننه ی جعفر در میاد !!!

امتحانای میان ترممه وقت نمیکنم

جوابتو دادم بیا بخون

پدر ننه ی جعفر؟؟؟؟؟

شمام میگید جعفر؟؟

چه جالب شد

ما هم میگیم جَفَر همون جعفره

بابا درس خون

خو منم دارم

ولی چرا اینجا نشستم؟؟؟

شبنم 18 آبان 1391 ساعت 13:36


نه یکسره درس نیست . درس بهونست . مشکل نبوده حوصلست .
اصلا نمیتونم هیچ کاری بکنم . هیچی تو کامپیوتر نیست و از همه بدتر شلوغ بودن درایو هاشه

چند باری که ویندوز عوض کردم اطلاعاتی که میخواستمو همشو ریختم یکجا تا بعد از ویندوز مرتبش کنم و تا حالا این کارو نکردم . حالا باز دوباره تکرار ششده . باز یه عالمه فایل و یه آدم بی حوصله . خب اینجوری نمیتونم با کامپیوتر کار کنم
هیچی سرجاش نیست

خوشبختم.....من هم مثلا کم حوصلم

میدونم چی میکشی

ادم تا کره ماه پیاده بره ولی ویندوزش عوض نشه که هزرا تا مشکل پیش

میاره

golshan 18 آبان 1391 ساعت 14:39 http://barobaxbahal4riazi

eshala khoshbakht beshan

ایشااااااللللللللللللللللههه

شبنم 18 آبان 1391 ساعت 14:56


آره . حالا ویندوز 8 هم نصب کردم . میخوام اونو راه بندازم . ویندوز 7 رو شلوغ نمیکنم

اووووووهوع....بابا ویندوز 8!!!

هر وخت ویندوزت اصل بود بیا پیشه من!!

(الان کلاس گذاشتمااا)

بهار 18 آبان 1391 ساعت 16:35 http://bahar91.blogsky.com

رولت نداریم می خوای دانمارکیه رو جوری ببر شبیه رولت شه
نترس مطمئن باش غایب داریم شیرینی برات می مونه(حالا چرا دست رو زن بلند می کنیهم کلاسیم کهشیرنی رو می خوای از حولقومشون بکشی بیرون دخترن)
کیکم این دفعه نشد بعدا خودم درست می کنم بهت می دم غصه نخور

چقد وخت بود من این نظرت رو میخوندم ولی نمیتونستم تائید کنم و جواب بدم

فک کنم دیگه تا الان شیرینی رو با یه لیوان ابم خوردن

shabnam 18 آبان 1391 ساعت 18:38


asl bodanesho kar nadaram . faghat kar kone bezar asl nabashe

حالا من یه چیزی گفتم!!میخواستم کلاس بزارم

(چند وخته همه چیزا رو جدی میگیری....دقت کردی؟)

elahe 18 آبان 1391 ساعت 22:27 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

اقا مسعود نمایندتون هنوو شیرینی گیرش نیوومده
به الهااااامم هرچی میگم شیرینی بده میپیچوونه!
ولی بذار من اخرش شیرینیورو ازش میگیرم
صب کن

نماینده ی ماااا؟؟

کِی من تو رای گیری شرکت کردم؟؟

نه نماینده ی من نیست

من نماینده نمیخوام من خوده خوده شیرینی رو میخوام اونم رلت



بگیریااااا.....نگیری خودت میدونی و دمپایی ابریای ژینوس

سارا 26 آبان 1391 ساعت 01:31 http://erma.blogfa.com

منم دارم ازدواح میکنم






































































شوخی کردم بابا میخواستم یکمی تعجب کنی

تازه داری کفش ِ جق جقه دار میپوشی

بعدش باید حرف زدن یاد بگیری

ایشالله صد سال دیگه ازدواج میکنی

بزار خوب بترشی....مثل لیته

هفت ساله باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد