یه ربع دارم فک میکنم عنوان چی بزارم

فقط کافیست یک بار با ما باشید.با تضمین 100% و یک ترم گارانتی پس از فروش

دوستان عزیزی که دچار افتادگی یه درس شدن(البته شامل دخترا که فک نکنم بشه)

و نتونستن پاسش کنن و این درس پیش نیاز درس بعدی مورد نظر در ترم ایندشون میباشد

میتونن به روش زیر بدون پاسیدنش،اون درس بعدی رو گرف.گرفتید چی شد؟آیا؟

دستور پختِ آش شله قلمکار:

(یخورده طولانی شد.ادامه مطلب گذاشتم بقیش رو...)

خب خب برید یه کاغذ و قلم بیارید که مو به مو اجرا کنید.

از راه مجازی و اینترنتی که غیرممکنه.شما باید تو حذف و اضافه به خودِ دانشگاه مراجعه کنید.

بعد از مراجعه به شرح زیر عمل میکنید و فقط کافیست سه نفر اصلی

باشن یعنی مدیرگروه و استاد مربوطه و مسئول اموزش دانشگاه:

(الان خودمو می مثالم!من فیزیک مغناطیس افتادم و میخوام ماشین سه فاز رو بگیرم)

خب این منم:همه چی عادیه،هیچ چیز غیرعادی ای نمیبینید.پوشاک ایزیـ..نه اشتباه شد

دارم میرم پیشه مدیرگروه و این حالتی خودم رو بنظر میرسونم:

وارد دفتر مدیر گروه شده و تا جایی که قدرت دارم لُنگم را پهن میکنم واسش

بعد از کلی التماس و اینا که اقا بدین این درس و اینا ایشون میگن:طبق قانون غیرممکنه!

پس سرافکنده و پشیمان از دفتر خارج و نزد استاد مربوطه میروم.ترجیها استادِ

مربوطه پابه مرگ باشه بهتر جواب میده.من:استاد؟میشه یه کاری واسم بکنید؟من فیزیکِ

شما رو پاس نشدمبعد شمام گفتی نمیشه نمره بدم خب الان این ترم شما فیزیک رو

ارائه دادید میشه یه امضا بزنید پای برگه ی انتخاب واحدم تا بتونم این ترم با رشته ی کامپیوتر این

درس رو رو بگیرم و سره کلاس اونا بشینم و بِپاسم؟

استاد:(اندکی فکر نموده)بیار برگتو ببینم

پایه برگه یه امضای خوشگل میزنه و مینویسه:از اقای مدیر گروه خواهش میکنم که درس

مربوطه رو(یعنی فیزیک،ولی تو نوشتش اسمی از فیزیک نبرد) این ترم به این اقا(یعنی من)بِدَن!

من:

خب الان من میرم دفتر مدیرگروه و برگه رو بهشون میدم و میگم:ببینید حتی استاد هم قبول کردن

که شما این درس رو به من بدید(کدومو میگم؟ماشین سه فازو)

مدیرگروه:(یخورده فک میکنه)اومممممم به من ربطی نداره برو به اموزش بگو.هرچی اونا بگن

(از اتاقش خارج شده و به سمت ساختمان مرکزی رهسپار شده و نزد اموزش میرویم)

براش دو ساعت توضیح دادم که من این درس رو احتیاج دارم بهم بدید اقای فلانی هم موافقت

کردن و فقط شما باید بگید و تائید کنید

اموزش بیشعور:نه خیر هیچوخت نمیشه همچین کاری کرد.بفرما بیرون

من:قیافه واسه من میگیره،انگار کی هست شِندِرِه

(دیگه اخرای وقت حذف و اضافه بود.صاف رفتم تو دفتر مدیر گروه)

من:(دارم شیطونی فک میکنم.هاهاها)»»»

مدیرگروه:چی شد؟چیکار کردی؟

من:اموزش گف اگه اقای زارعی(مدیرگروه)قبول کنن شرایطت رو!ما حرفی نداریم.

مدیر گروه:

من:

مدیرگروه:

من:

مدیرگروه:خیله خوب اگه اونا هم قبول کردن که دیگه هیچی.تق تق تق(تو سیستمش وارد کرد)

من:Yah

قیــــــــــــــــــــــژژژژ(صدای پرینتر درحال پرینت برگه ی انتخاب واحد جدیدم)

من به اموزش      به استاد:   به مدیرگروه:   به دانشگاه:

خب به همین راحتی شما میتونید درس مربوطه رو بگیرید.دوستان؟به نکته های

گفته شده توجه کنیدا وگرنه کار ساز نیستا!

چیه؟؟خو این وجدانمه  که خوابِ!من که اینجوری نمیخوابم.بخواب عزیزم

نظرات 51 + ارسال نظر

اول

(چقد خشک گفتی!!هه هه)

اره اول

فک کنم تازه از خواب بیدار شدیااااا

خشنگ بود ....
فک مغذم درد گرفت از بس خوندم



مغز؟؟؟؟؟شیپ؟؟

گوشتو بیار:مغز چیه؟فهش دادی؟؟

این برای دوستان وبیه ......
دوستان یادتو ن نره اولش خلوص نیت داشته باشید
این خیلی مهمه

کدوم؟؟؟؟

هوووم؟؟؟

اهااان!!راست میگویی

خلوصه نیت شرط اول هرکاریه.دقت کن هرررررکاری

مریـــم 7 اسفند 1391 ساعت 16:30

استاد ساکت شو بینم امیــــر جی پست گذاشته...

(الان خواستم بگم سرکلاسم)

استادش ساکت شو که مریم گوشیش "چ"نداره میخواد ببینه من جی

نوشتم.هرهر

من که نفهمیدم سره کلاسی.

گفتی سرِ کجایی؟؟

کلاس سر داره؟؟

من که اون ته میشینم میشه کجاش؟؟

مریـــم 7 اسفند 1391 ساعت 16:37

اوه اوه چه پست به موقعی...

اتفاقن همین درس رو فرنوش ترم پیش افتاد...

خیلی سخته نه؟!

من فقط یه درس تو این شیش ترم افتادم اونم نامرد فقط نیم نمره کم داشتم نداد بیشششششششور...

خوشبختانه ترم بعدش بدون دردسر همنیاز شد... و با نمره ۱۷ پاش شد و یه زبون درازی ۳ متری ازونایی که دستام کنار گوشامه به استاده کردم...





خخخخخ فرنوش هم افتاد؟؟اخییییی

من که اصن نخوندم چون حالم ازش بهم میخورد(از درسه)

سخت که هست همه ی مطالب قاطیس هست مثل استاتیک و انتگرال و ریاضی کاربرد و تحلیل مدارو فیزیک....کلا چرت خالیه

اوووه خسته نباشی بخاطره نیم نمره ارستو هم نیفتاد چه برسه به تو

منم رو 9.5 داده بود.اونوخت بیام بگم نیم نمره کم داشتم؟؟

بابا تو 5 هم نشده بودی.9.5 بهت داده که معدلت نیاد پایین مشروط شی

این جانمازا رو جلو کسی که تجربه ی نپاسیدن رو داره ننداز

جمع جانمازت رو تا روش نماز نخوندم.خخخخخ

اووووووووووووه سه متر زبون داری؟؟اسفالته؟؟

مریـــم 7 اسفند 1391 ساعت 16:39

صدای پرینتت تو حلقـــــم....

یه ساعت به این جمله ت خندیدیم با دوستم...

عه عه!میخوای یه لیوان اب بهت بدم

فک نکنم اینجوری بره تو حلقتااااا

یه ساعت داشتی میخندیدی؟؟؟اَ اَ اَ اَ

بابا تو دیگه کی هستی!!!!!!!!!!!ایول داری

دوستتم پابه پات میخندید؟؟؟

دمتون گرررررررررررم بااابا

مریـــم 7 اسفند 1391 ساعت 16:41

تکنیک های تحلیل فاز کار کرد....

هیـــس هیـــس... امیر ساکت باش دارم به موضوع بحث کلاس گوش میدم....

نه فایده نداره باید یه بار دیگه بزنگی به فرنوش اسمه این درسا رو کامل بپرسی که اینجا به من بگی..خخخخخخ هرهرهر

تحلیل فاز چیه دیگه؟؟؟تحلیل مدار..که اووووووووه ماله دوران هنرستان بود

هه هه.اووووووه اووه

استادش؟؟؟؟؟نگا کن به خانومه فلانی داره با گوشیش نظر میزاره

استاد:کووش؟بله بله چشمم روشن بده ببینم گوشیتو

(گوشی رو ازت میگیره و با عصبانیت میاره جلو چشاش و تا چشمش میخوره به صفحه ی وب ما)

استاد:واااااااااووووووو عجب وبی

خانوم فلانی ادرسش رو میدید به من؟؟؟؟

مریم:

وبلاگ بچه های استریت(حالت تبلیغی بخون)

شیرین 7 اسفند 1391 ساعت 17:16

من که فعلا این شکلی نشدم.
.
.
چه قد زیاد بود اون وسطاشو که اصلا نخوندم..



.آخرشم اصلا نفهمیدم چی شد...










چقـــــــــــد تو میخونی!!

هی بشین این ریاضی و فارسی و فیزیک و انتگرال و این خزع بلات رو بخون

که وختی به این مطالب گوهر بار و شنیدنی و مفید و اینده نگرانه میرسی

نخونی و ازش رد شی

نچ نچ نچ

من همسنِ تو که بودم پامو جلو مامان بابام دراز نمیکردم

چنان با جفت پا میزدم تو صورتشون که تا یه هفته عینه کتکت به دیوار

میچسبیدن....اره ما اینجوری بودیم


سلااااااااااااااام بابایی امیر ( الان که چه مثلا الف رو کشیدم ؟ )

بابایی اینا به درد منم میخوره عایا ؟!!

فک نکنم بخوره چون منکه زرنگم همش قبول میشم کار به اونجاها نمیکشه ( واقعیته دیگه نمیشه انکارش کرد ) حالا هنوز دانشگاه نرفته پیش بینی میکنم ، چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است !!! چه ربطی داشت عایا ؟!! ربط داشت عایا ؟!!!

خب درکل موفق باشی بابایی امیر



سلااااااااااااااااام دخمل گلــــه بابا(پیری بخون)

بدردت؟؟؟اومممممممم نه نمیخوره.تو همه رو قبول میشی

زرنگـــــــــــــ؟؟حتمـــا شک ندارم

تو برو دانشگا ببینم کیه که هی بیاد اینجا به من بگه چیکار کنم شیش هفتا واحد افتادم به نظرت میتونم کاریش کنم؟

هه هه

درست بود!کوه به کوه نمیرسه ولی ادم به ادم میرسه...مگه نه؟

(همینجوری پرسیدم خواستم جو عوض شه!کلا سادیسم دارم)

سادیسم چی هست؟خوردنیه؟

شیرین 7 اسفند 1391 ساعت 17:23

آیا امتحاناتتان را پاس نکرده اید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیا در تلاش برای جبرانش هستید؟؟؟؟

آیا نگرانید؟؟؟.................

آیا خواب و خوراک ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟.........












مشکل گشای راه حل شما اینجاست....


فیلم آموزش از راه دور/////////....


امیر پاسی............
کافیست فقط یکبار نگاه کنید......دیگر

هیچوقت


هیچگاه


هیچ موقع


هیچ درسی را نخواهید افتاد....


شماره ی تماس:صفر شیش دوصفر پس و پیش....















خوب تبلیغ میکنیاااا.کلک راستش رو بگو اول هندونه فروش بودی؟؟

هووومممم؟؟چی بودی؟؟با بلند گو شروع کردی؟؟

بابا چه حرفه ای شدی

دستت درد نکنه تبلیغه مارو کردی

از کسانی که پول میگیرن تبلیغ ما رو میکنن صمیمانه کمال تشکر رو داریم

taranom 7 اسفند 1391 ساعت 19:05 http://www.taranom70eshgh.blogfa.com

salam khobi yadesh bekhir daneshgah

vaghean ke khob beshin dars bekhon be ja inke yesare to net bashi ke nakhay dast be eltemase sheyton o eltemas in amozesho ooooo ma baghi beshi

مثلا میخواستی بگی دانشگاه میرفتی؟؟؟

یا میخواستی بگی اونقدر پیر شدی که باید بگی یادش بخیر؟؟

هوووومم؟؟

چشــــــم.دقیقا منتظر فرمان شما بودم

از الان دیگه میرم سراغ درس و دانشگام که نت نیام

بابا نت منو معتاد کرده اصن وختی اسم منو میارن یه نت و چایی هم پشتش میاد خودکار

شبنم 7 اسفند 1391 ساعت 19:47 http://seven-stones.blogsky.com/


بسیار عالی

خوندی؟؟

دقیقا مشخصه تموم تحیلی و ها و بررسی ها رو مو به مو در حال انالیزی

دریا 7 اسفند 1391 ساعت 21:55 http://quietseashore.blogsky.com

یعنی من الان هم کلی دلم میخواد بخندم هم کلی از این وروجک بازی شما خوشم اومده
یعنی وقتی میام اینجاها خنده هام معلوم یست از رو حرص خوردنه از رو وروجک بازیای شماهاست...از رو چیه آخه...
این شکلکها هم که بماند....
وادار میکنن آدم تا انتهای مطلب رو بخونه بعد تازه اون خطهای پایین رو هم بخونه که مبادا چیزی جا مونده باشه...
این وروجکهای این وبلاگ چند ساله ان؟
جدی جدی میپرسما...
من که جز امیر حسین
حسین و مهدیار
بقیه رو نمیشناسم
شما 3 نفر چند ساله اید؟
یعنی نیازه که حسابی گوشتون کشده شود
آخه میام اینجا احساس میکنم اومدم تو یه محیط که وروجکها از سر و کول هم بالا میرن...
ولی جدا از همه این حرفها اینجارو خیلی خیلی خیلی دوست دارم...

سلااااااامت کو ابجی؟؟

بزا ببینم تو اونجا که امست رو نوشتی جا نمونده..اومممم نه نیس

دفعه بعدی با خودت بیار.

وروجک؟؟خخخخخ.واژه ی قشنگی بود در وصف ما

یجوری گفتی باحال بود خندم گرفته چجور...هههه ههه

اخــــی شبیه مامان بزرگا پرسیدی دریا

ما 5 نفریم که سه نفرمون مینویسیم بقیه نگاه میکننن...هه هه

6 تا بودیم یکیمون متاهل شد

بعد الان ماها حدودا 20 سالمونه یکی یه سال کمتر یکی یه سال بیشتر

ولی سنه تقریبی بینه همه ی بچه ها 20 ساله

پیر شدیم رفت.البته من که تازه داره یه ماهگیم تموم میشه

کفش جق جقه دار واسم میخری خاله؟؟

مررررررررررررررررررررررررسی

رز 7 اسفند 1391 ساعت 22:19

سلاااااااااااام

هههههههههههههههههههههههه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ههههههههههههههههههههههههههههه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
چه ادم زود باوری...

سلااااااااااام

چه زشت میخندی

همیشه اینجوری میخندی؟؟

(نتیجه ی اخلاقی برداششت میکنی؟)

مریـــــم 8 اسفند 1391 ساعت 00:39 http://love-courage.blogsky.com

ینی من میمیرم واس انتگرالای چند گانه...

خیلی با حالن مخصوصن اگه مثلثاتی باشن....
مگه شما استاتیک داری؟
برقیا ندارن استاتیک هااااااااا دقیقن منظورت کودوم بحثشه؟

+نه جدی بهم داده بو 9.46 ، کصافط نداده بود بهم ...

+ نه این تکنیکه که گفتم موضوع بحث کلاس بود از درس مهندسی ارزش ( یــَک درس مضخرفیه )

ربطی به برق و مدار هم اصلن نداره (خدا رو صد هزار مرتبه شکر)

+ با گوشی نرفتم... کلاسمون تو سایت بودش

با گوشی که بیشتر شک میکنــه عاخه...

انتگرال چندگانه مثلثاتی؟؟مریم خانوم واست میمیره
برو حال کــــــــــــــن....eeeeeeeeeeeeeeeh eh eh eh

چرا ما ها داریم.ماله ترم پیش بود پاسیدمش رفت پی کارشاستاتیک همون مکانیک کاربردی و فضای های سه بعدی و دو بعدی و اینا

همون فیزیکه که مکانیکیش کردن و کلا به ما چه

اخی 9 و 46!!ماهم یه استاد داشتیم حاچ خانوم بود اینجوری ریز نمره میداد

یَــــــــــک درسه شیرینی بود که نگووووو

خدا رو شکر

بابا ما دانشگامون وای فای دارررررره

(غلط کردی دانشگاتون وای فای داره!!)

شبنم 8 اسفند 1391 ساعت 01:01 http://seven-stones.blogsky.com/


یعنی تو دانشگاه ما هم میشه از این کارا کرد ؟ فکر نکنم بشه

دیگه دیگه
اره تو دانشگاها یخورده این فرمول پیچیده تر میشه
.
.
.
من کلا خواستم بگم چقد خر تو خره

گوشت رو بیار : نمیدونم مغز چیه اخه یکی میومد رد شه اینو گفت منم خوشم اومد گفتم ........
اون اولی هم ک گفتم ،چون همش اول میشم دیگه برام عادیه

اوردم:هَ چی چی میگوی؟؟اووووووه چرا داد میزنی مگه من کِرَم؟؟

اهان فهمیدم پَ کِ ایتو

elahe 8 اسفند 1391 ساعت 14:18 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

هرهرهرهرهرهرهر
چقداشناااابود
نه اشنانبود

خعلییییییییی باحال بودددددددد امییییییییییییییییر
جیغ

دمتت قیییییییییییییییِز(اها نه چیزه این صدا پرینتره بود!)خب پس همون دمتتتت دااااااااغ!!
عاااا... چی میگم من؟؟
گیجم!!!شایدم قاطی کردم دیگه اینقددرس میخونم!!!

هرهرهر

اشنا بود واقعا؟؟؟

خخخخخ

مرررررررررررررررررررررسی الهــــــــــــــــــــــــــــه

خخخخ اره دیگه قییییییطططططط فقط صدای پرینتره

چی میگی تو؟؟هاااان؟؟نمیدونم

از وجدانت کمک بگیر.اون میدونه تو چی میگی

افرررررررررین برتو ای جوان درس خون و محصل و دانشجوی مدرک بگیر دانش گریز..یه همچین چیزی بود

مریم 8 اسفند 1391 ساعت 14:44 http://maryam6784.blogfa.com/

سلام
وب شما واقعا واقعا واقعا عالیه.من خیلی دوسش دارم.بمن هم یه سری بزنین.ممنون

سلااااااااااامم

مررررررررررسی ممنون

حتما سر میزنم مسابقه هات و پست هات رو دوس میدارم

قشنـــــــــــــگن

شیرین 8 اسفند 1391 ساعت 16:54



من پول می گیرم؟؟؟

برو بابا....


خواستم ببینم صدام تو رادیو چه شکلی میشه؟؟

...اخه این تبلیغاروعین همینارو صبح منو بابام داریم میریم رادیو میزاره




حالا سی دیت چند هست؟؟؟؟؟

تو پول میگیری؟؟

هیـــــــــــــن اگه به بابات نگفتم

یادش بخیر چقد این شکلک عصبی قرمزا رو واسم میزاشتی

اخــــــــــــی چقد دوس داشتم

میخستی بگی من و بابام صبحا رادیو گوش میدیم اره؟؟

قیمت سی دی پس از نام نویسی اعلام خواهد گشت

مریـــــم 9 اسفند 1391 ساعت 01:14 http://love-courage.blogsky.com

آخه فرنوشینا نداشتن استاتیک... بخاطر همین پرسیدم..

منم ترم 2 پاسش کردم...

درس قشنگی بود.. خدا رحمتش کنه...

بیشتر سه بعدیاشو دوکس داشتم...

سه بعدیاش قشنگ میرفتن رو فرکانس ادم .. و آدمو مجبور میکردن فکر کنه... نـــامردای خبیث...

اهااان اخه استاتیک که بچه بازی نیس بدن فرنوش بخونه

منم ترم سه پاسش کردم(بیخودی؟مثلا خواستم خودی نشون بدم)

قشنگ بود؟؟

اوووووف ماحالمون بهم میخورد.من بازور پاسش کردم خیلیا افتادن

من هیچیش رو دوس نداشتم

یادم نیار تو رو غرعان

شبنم 9 اسفند 1391 ساعت 12:48 http://seven-stones.blogsky.com/


مهدیار خبرت خیلی وحشتناک بود

تورو خدا مواظب خودتون باشید

دعا میکنیم زود خوب بشه و اون احتمالی که گفتی وجود نداشته باشه



ایشالله زوده زود خوبه خوب میشه داداشمون

ممنون....براش حتما دعا کن شبنم

مریم 9 اسفند 1391 ساعت 17:10 http://maryam6784.blogfa.com/

بدو بیا امیرحسین جان. مسابقه دوم روگذاشتیم.بدو

آمـــــــــــدم خواهر صبر کن بِبِنزینم بیام.خخخخ

نمیدونم! 9 اسفند 1391 ساعت 21:46 http://aidagermany-dfb.blogsky.com

سلام...من همونی هستم که ازتون پرسیدم چطوری توی بلاگ اسکای عکس میذارن...واقعا از کمک تون ممنونم...لطف بزرگی در حقم کردید

سلاااااام

نمیشناسم.یعنی یادم نمیاد اصلا

وای خدا دارم از خودم نا امید میشم

من چقد فراموش کار شدم

ببخشید بجا نیاوردم

اسمت نمیدونمه؟؟

دونده 9 اسفند 1391 ساعت 22:31 http://www.mycolddays.blogsky.com

سلام



بینهایت برای دوستتون متاسف شدم... خدا نکنه قطع نخاع شده باشه...خدا نکنه! نمیدونم در جریان اوضاع قطع نخاعی ها هستید یا نه؟ ولی یه چیزی بالاتر از فاجعه است....


داداش های خوبم مراقب باشید و ریسک بیش از حد نکنید. به خدا معلولیت و فلجی تموم امید و آینده و خوشی ها رو نابود می کنه

حتما براش دعا می کنم

سلااااااااام

ایشالله که طوریش نمیشه دوستم

چشششم بیشتر مراقبیم

مممرسی ممنون.خیلی کاره بزرگی میکنی

بازم مرسی

دونده 9 اسفند 1391 ساعت 23:03 http://www.mycolddays.blogsky.com

سلام

بابا عجب روشی!! کف کردم!
فکر کردم می خوای بری از همون اول همه رو با بازوکا بترکونی! من که میخواستم سر جلسه دفاع کل ملت رو برفستم هوا! بس که خون به جیگرم کردن نامردا!

شکلک ها خیلی بانمک بود

باید این مدیر گروه و آموزش و دانشگاه رو با هم ترکوند!


سلاااااااااااااااااااام





(خب خدا رو شکر میکنم تو دانشگا چیزی نیفتی.وگرنه دیگه دانشگا رو باید باهاش خدافظی کرد)

مرررررررررررسی

اخیش ادرس گذاشتی

حسین(streetgroup) 10 اسفند 1391 ساعت 12:53

خخخخخخ
چیه بد نگا میکنی من مدرکمو گرفتم!طرطرطرطر

باشَ که تو مدرکت رو گرفته باشی

میدونی چرا؟

چون همیشه هر وخت مدرکه چیزی رو میگیری الو همه رو به صرف شام و اینا دعوت میکنی(باشَ اونم من و تو از ای کارا بکنیم)

حسین(streetgroup) 10 اسفند 1391 ساعت 12:57

راسی یه سوال؟؟
میشه این کارو واسه قبولی تو کنکور عملی کرد؟؟؟خخخخخخخ
ینی میتونی کمکم کنی داداش؟
واااااای اگه که بشه چی میشه

بفرمایید عزیزه دلم

نه خیر نمیشه

سوالی دیگه ای نیس؟

خب من برم که وخت اداری تموم شد

هــــــــــــــــر هــــــــــــــــر


آره میدونم منکه همه رو قبول میشویَم کارم به اینجاها نمیرسه

آفرین باباییَم

بابایی زبونتو گاز بگیر خدانکنه...

نه نمیرسه...

منم نمیدونم تو جیب جا میشه ؟!!

افلـــــــــــــــــــــین.دیگه دختر به باباش نره به کی بره.هاااا؟؟

افرین برتو ای دختری یِ بابایی

گااااااااااااز به زبون

عه بابایی مگه تو تجربی نمیخوندی؟؟سادیسم نمیدونی چیه؟؟

تو جییب؟؟

نمیــــــــــدونم


آخیــــــــــی بابایی عمویی خورده زمین ؟!!

من خیلیــــــــــــــــی ناراحت شدیَم

من دعا میکنیَم که عمو مجید انشاالله زودی خوب میشــــــــــــــــــــــه...

اره دختریِ یِ گلم

واسش دعا کن زودی خوب شه

ایشالله چیزیش نباشه.نزدیک ساله جدید هم هستیم اگه چیزیش بشه خیلی واسه خودش و خونوادش بد میشه

MojtabaMax 10 اسفند 1391 ساعت 14:30 http://max-articles.mihanblog.com

سلام داداش

چه خبرا؟؟؟

اینم آموزش تغییر هدر و .......

http://mojtabamax.blogsky.com/1391/12/10/post-94/

کاری نداری؟؟؟
بازم سر بزن
موفق باشی

یا حق


تجربی میخونم پزشکی که نمیخونم... سادیسمو نخوندیم...

اهااااان راست میگیاا.چرا به فکر خودم نرسیده بود..هووووم.چی میگه



باشه بابایی امیر من حتما دعا میکنیَم خوب میشه خدا کمک میکنه...


بابایی امیر شما و بقیه عمو ها خیلی مواظب خودتون باشید... با هم از اون شوخی های خطرناک نکنید...

مرررررررررررسی بابایی

امروز میریم عیادتش.ببینیم حالش چطوره

چشم مراقبیم دخملم.تو هم مراقب باش درس میخونی زیاددد امپری فیوزی

فسفری چیزی نپرونی....خخخخخ

مریـــــم 10 اسفند 1391 ساعت 21:42 http://love-courage.blogsky.com

اســتاتــــیکـــــــو یادت نیارم؟؟

باشه استاتیکو یادت نمیارم

ببین من نمیخوام اســــتاتیکـــو یادت بیارم...

امیر استـــاتــــیکو اصلن نمیخوام یادت بیارم

این خودتی که میگی اســتاتیکــــو یادم نیار...

منم الان اصلن نخواستم یادت بیارم اســتــاتیــــکو....

استـــــــــاتیــــــــــکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...

استـــــــــاتیــــــــــکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...

استـــــــــاتیــــــــــکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...

من که اصن چیزی یادم نیومد

اصن صب کن صب کن
.
.
.
.
.
خب الان هر چی میخوای بگو











بلند تر بگوووو صدات نمیاد.





student 11 اسفند 1391 ساعت 09:34 http://mnway.mihanblog.com

سلام برشما

ممنون سر میزنس داداش
درمورد این پستتون نه تنها چون دخترم شاملم میگین نمیشه بلکه بنده هنوز جوونم تا انتخاب واحد!
موفق باشید!
راستی برای دوستتون واقعا متاسف شدم ایشالله بهتر باشن

سلام بر خودت...هه هه

خواهش میکنم وظیفس

خب خب چرا دختر باشی هم شامل میشه

گوشتو بیار:بعده ها استفاده کن خوبه جواب میده

ایشالله بهتر شن

شما هم موفق باشی


عه چه خوب پس بهش سلام برسونید بعد به ما هم بگید حالش چطوره ؟!!!

امیدوارم ، چشمتون بی بلا باشه چشم بابایی امیر منم مراقبم


امروز به مورخ دوشنبه بچه ها رفتن ببیننش

افرررررررررررررررررررین بر تو ای دختره خووووب

حسین(streetgroup) 11 اسفند 1391 ساعت 18:08

اره که گرفتم!!! از اون خوباشم گرفتم!
خب یه کاری واسه کنکور ما بُکُ شیرینیدَم محفوظه!خخخخ(اینم از زیر میزی وبلاگی!!)

پول میدهی؟؟رشووووویِه؟؟؟

هااااااا؟؟؟تو بر من رشوه میدهی؟؟هووووع؟؟

دارم برایت(از زبانه چارشنبه بخون)

Lهام 12 اسفند 1391 ساعت 17:55 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

یا حضرت ابالفضل

یا ثارلله و بن ثاره ...

یا جد انگری بردز .....................


این جد انگری بردز ،دقیقا جدش کی میشه ابجی؟؟

Lهام 12 اسفند 1391 ساعت 17:57 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

چرا شامل دخترا نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟

کی گفته نمیشه؟؟؟

میشه خوبم میشـــــــــــــه

سبیل بزار.میشه

Lهام 12 اسفند 1391 ساعت 17:59 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

وااااااااااااای داداش امیـــــــــــــــر

اصن هنگ کردم ....

به خدا تو یه تیکه مغزی ........

وااااااااااااااااااااااااا ابجی Lهام

هنگ کردی؟؟؟؟

ای بابا یادم باشه از این پستا نزارم ادم هنگ میکنه



جدی؟؟؟من مغزم؟؟واااای

الان برم جلو اینه خودمو ببینم

الان دیدم

وااااااااااای من چقد شبیه یه تیکه از مغزم

Lهام 12 اسفند 1391 ساعت 18:02 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

آخــــــــــــــــــــی

مجیــــــــــــــــد

ایشالله خوب میشه ..

داداش امیـــــــــــــــر .. شما هم مواظب خودتون باشید تو رو خدا ...

ایشااااالله

به لطف خدا بهتر و بهترتر میشه ایشالله

چشـــــم ابجی.حتما

فعلا دَنس رو ترجیح میدم به پارکور

Lهام 12 اسفند 1391 ساعت 18:05 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

همیشه وقتی نگا به اون کلیپتون می کردم ،

میگفتم : این پیرهن سفیده ازش معلومه که آرومه ..

یه جورایی مظلوم بود ...

الآن حالش چطوره ؟؟؟؟؟

اره خیلی پسره ارومیه(ولی یَــــــــک شیطونیه که نگوووو)

الان که دوشنبه باشه.حالش رو خبر ندارم.ولی دیروز عمل داشته

باید حالش رو از بچه ها بپرسم بهت میگم

Lهام 12 اسفند 1391 ساعت 18:09 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

اون درسی که گفتی که 100 نفر سر کلاسن ...

خخخخخخخخخخخخ

روم نمیشـــــــــــه بگم .........

عه یادم رفته بود این کامنتت رو جواب بدم ابجی! از دستم در رفته بود

اووووووه اوووووووه

خخخخخخخخ

اره منم روم نمیشه اسمش رو بگم

بهار 12 اسفند 1391 ساعت 18:42 http://bahar91.blogsky.com

به به ! وجدان که خواب نیست کلا رفته تو کما
ولی خوب همه رو پیچوندی تبریک می گم استاد

خخخخخخ....اغمای کامل

خواهش میکنم تا اونا باشن نخوان منو این اتاق اون اتاق کنن

elahe 12 اسفند 1391 ساعت 22:33 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

Lهام 13 اسفند 1391 ساعت 12:46 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

دارم کم کم هضمش می کنم ...

خب الحمدلله

خداوندا شـــــــــــــــــکر

مریـــــم 13 اسفند 1391 ساعت 13:35 http://love-courage.blogsky.com

لنگـــمان را شید میکنـــیم ...

سیگار بر لــب و کلاه لبـــه دار روی سر و زنجـــیر چرخان دور انگشت اشاره.... + عینک دودی

مینشینیم در انتظار یـــک آپ...

اما خبری از هیچ کدام از این موجودات نیست ...

ینی چه بر سرشان امده؟ آه خدای من...

ینی بار دیگر اینجا شور خود را بر میگرداند؟!!!

براستی چه بر سر این گروه آمـــده ؟!!

به دور از شوخــی ، عــایا مجــید گلمان روحــیه خوبی دارد؟!! خبــر جدیدی از ایشان میخواهیــم...

امیر، جوووووووووون مااااادرت بیا بگو مجید چطوره حالـــش؟!!!!

اووووووه اوووووه چه خلافتم سنگینه

جمعشون کن پاتو ببینم.(الان یه خرررر ریش دارم و یخه دیپلماتی بستم و دستام رو جلو نگه داشتم و شکل منکراتی های قدیمم)

سیگارت رو میگیرم زیر پام له میکنم و خشمگیــــــــــــن نگات میکنم

بعد دست میکنم تو جیبم یه برچسب ترک اعتیاد در میارم و با لبخند به بازوت

میچسبونم و میگم فقط با یک بار استفاده از برچسب های ترک اعتیاده امیر

میتوااانید واسه همیشه دود رو فراموش کنید

برچسب ترک اعتیاد امـــــــــــــــیر

.........................................

مجید؟؟از مهدیار بپرس اون امروز عیادتش بود!

خودمم باید از مهدیار بپرسم

حسین(streetgroup) 13 اسفند 1391 ساعت 17:38

چرا تایید نمیکنی!؟هااااااا
حالا خاسیم یه کاری واسه ما بکنی(همون کنکورِرو میگما...)

هااا؟؟

موزیلام خراب بود

الان ورژن 20 تش رو نصبیدم

(خواستم کلاس بزارم معلوممممه؟؟)

دریا 14 اسفند 1391 ساعت 17:19 http://azjensebaranam.blogsky.com

به به
پس حدودا همگیتون یه 5 سالی از من کوچیکترین....
نه نمیخرم...

شماها شیطونید میزنید خرابش میکنید
راست میگم دیگه وروجکید......

اما واقعا دوست داشتنی و مهربونید


ارررررررررررره دیگه مادری کن واسمون.خخخخ

شوخی کردم ابجی به دل نگیری دل درد میگیریااا

خخخخخ....نمیدونم چرا از این واژه ی وروجک خوشم میاد

نمیشه رف خواستگاریش؟؟؟

مررررررررررررررررررررررررسی

دلتون مهربون و دوست داشتنی میبینه(چی میگم؟؟)

golshan 22 اسفند 1391 ساعت 03:41 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

man ta onjaei k khabar daram ye dars k pishniaze ye darse dg bashe age ye bar biofti az pishniazi dar miad va mitoni darse badish ro begiri
chi goftamasan motevaje shodi?

نچ این که شند قانون

اگه اینجوری بود که من همه رو می افتادم و درسای بعدیش رو میگرفتم

بیشتر درسای ترم های بعدی پیش نیاز لازم داره که باید پاسش کرده باشی

یه قانون هس که میتونی هر دو درس رو هم نیاز کنی و دو تا رو باهم بگیری

به شرطی که درس پیش نیاز رو افتاده باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد